Παρασκευή, 25 Ιουλίου 2014

Εβίτα Αγιασωτέλη: Μια νέα δημοσιογράφος γεννιέται...


Η Εβίτα μπροστά από το μικρόφωνο του idradio

Η ορθολογική τάξη των πραγμάτων επιβάλει την νέα γενιά να παίρνει την σκυτάλη και να συνεχίζει την πορεία ορμώμενη από τα όνειρα της… Αυτό φαίνεται ότι ταιριάζει απόλυτα στην νεαρή Εβίτα Αγιασωτέλη η οποία από μικρή ονειρεύεται να βαδίσει στο δημοσιογραφικό κόσμο.
Την γνώρισα πριν από περίπου ένα μήνα στο idradio.gr καθώς ήταν το ραδιοφωνικό ταίρι του Γιάννη Καραμαγκάλη στην εκπομπή που ακολουθούσε μετά την δική μου…το newsroom.
Δεν είχα την ευκαιρία να την γνωρίσω καλά όλο αυτό το διάστημα παρά μόνο τις τελευταίες ημέρες… Το συμπέρασμα που έβγαλα είναι ότι πρόκειται για ένα  παιδί προσγειωμένο και έχει και κάτι που μου αρέσει –το οποίο μάλιστα μου του επισήμανε και στην συνέντευξη- κι αυτό είναι ότι ενοχλείται από  την δηθενιά…
Στην συνέντευξη που ακολουθεί μου εξηγεί τις εμπειρίες που αποκόμισε από την εμπειρία της στο idradio.gr, για τα όνειρα της, για την δημοσιογραφία αλλά και για τα ρεπορτάζ που θα έκανε αν είχε πεδίο δράσης…

Συνέντευξη στον Λευτέρη Χ. Θεοδωρακόπουλο και στο ΠΙΝΑΚΙΟ


Πριν σας παραθέσω την συνέντευξη θέλω να τονίσω πως μου έκανε εντύπωση όταν μπήκε στο στούντιο όταν έκανα εκπομπή και φιλοξενούσα την νεαρή σοπράνο Anna Capone Papas, αφού μαγεύτηκε από την φωνή της. Η κίνηση της να μπει μέσα για να την ακούσει επιδεικνύει πως διακατέχετε από δύο δημοσιογραφικές αρετές το θάρρος και το (με την καλή έννοια) θράσσος. Σίγουρα η Εβίτα θα κάνει την δικιά αξιοσημείωτη πορεία στο χώρο μας και με χαροποιεί που την γνώρισα λίγο πριν από την «δημοσιογραφική γέννηση» της!  

 Εβίτα Αγιασωτέλη…συστήσου μας…Ποια είσαι, με τι ασχολείσαι;

Με τον Γιάννη Καραμαγκάλη κάνανε μαζί το newsroom
«Είμαι φοιτήτρια στο Πάντειο Πανεπιστήμιο στο τμήμα Διεθνών , Ευρωπαικων και Περιφερειακών σπουδών και βρίσκομαι στο τελευταίο έτος των σπουδών μου. Είμαι 23 χρονών και όνειρο μου είναι να ασχοληθώ με τη δημοσιογραφία».

Το τελευταίο διάστημα ήσουν ραδιοφωνική παραγωγός στο idradio.gr…θα μας μιλήσεις για την εμπειρία σου αυτή;

«Ήταν ουσιαστικά η πρώτη μου δημοσιογραφική εμπειρία, και ήταν για μένα το καλύτερο ξεκίνημα. Νομίζω ότι και εγώ και ο Γιάννης δώσαμε τον καλύτερο μας εαυτό και βγήκε κάτι πολύ όμορφο. Παρά την απειρία μας καταφέραμε με σοβαρότητα και όχι με σοβαροφάνεια να ανταπεξέλθουμε».


Πως ήταν η συνεργασία με τον Γιάννη Καραμαγκάλη;

«Χωρίς δεύτερη σκέψη άψογη. Ο Γιάννης μου έδωσε την ευκαιρία να είμαι στην εκπομπή του και να είμαι μέρος όλου αυτού και δεν υπήρχε κανένας ανταγωνισμός μεταξύ μας. Οι στιγμές έντασης ήταν ελάχιστες και νομίζω ότι και οι δύο από το πρώτο δοκιμαστικό που κάναμε (δεν γνωριζόμασταν από πριν) καταλάβαμε τη χημεία που υπήρχε μεταξύ μας».


Ποιο ήταν το ύφος της εκπομπής σας;

Στην εκκλησία, στην πλατεία Καπνικαρέας
«Η εκπομπή ήταν ενημερωτική, με πολιτικές εξελίξεις είχαμε άλλωστε και τον εξαιρετικό πολιτικό συντάκτη Γιώργο Ευγενίδη μαζί μας, και γενικά ότι είχε η επικαιρότητα καθημερινά».

«Δέθηκες» με το κοινό του ραδιοφώνου;

«Αναμφισβήτητα, ναι! Ήταν πολύ θερμή η συμμετοχή όλων με τα μηνύματά τους και την στήριξη τους ,που δέθηκα αμέσως».

Αλήθεια, το όνειρο σου είναι να ασχοληθείς με την δημοσιογραφία; Πως προέκυψε;

Θέλει να γίνει δημοσιογράφος και ενημερώνεται από τον Τύπο
«Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου, όταν διαβάζω μια είδηση σκέφτομαι πως θα μπορούσα να την μεταφέρω εγώ στο κοινό. Το θεωρώ εξαιρετικά ελκυστικό να μεταφέρεις τις ειδήσεις στον κόσμο και είναι αυτό που με γοητεύει στη δημοσιογραφία».


Ποια εκπομπή έβλεπες και ήθελες να ήσουν ένα από τα συντακτικά μέλη της;

Εβίτα και στο βάθος Ακρόπολη
«Σίγουρα σε μια εκπομπή σαν της Πόπης Τσαπανίδου στο STAR».


Ποιον δημοσιογράφο θαυμάζεις για την δουλειά του και γιατί;

Στην πλατεία στο Μοναστηράκι
«Τον Παναγιώτη Στάθη γιατί τον έχω γνωρίσει κιόλας και θεωρώ ότι είναι απόλυτα ισορροπημένος και σωστός δημοσιογράφος με τρομερές ικανότητες».


Θα έκανε ρεπορτάζ για την Ασφάλεια στο Κέντρο
Αν σου έλεγε κάποιος αρχισυντάκτης εφημερίδας πάρε την φωτογραφική σου και φέρε μου τώρα ένα θέμα για να μπει στην πρώτη σελίδα τι θα έκανες;

«Το απροσπέλαστο κέντρο της Αθήνας θα μου κέντριζε το ενδιαφέρον, αναντίρρητα. Είμαστε η μόνη χώρα της Ευρώπης που το βράδυ φοβάσαι να κυκλοφορήσεις. Σίγουρα θα αποτύπωνα κάτι τέτοιο»!


Αν αντίστοιχα ήσουν υπεύθυνη σε δελτίο ειδήσεων πως θα διαμόρφωνες την σκαλέτα;

«Το δελτίο ειδήσεων του ΑΝΤ1 είναι το στυλ που θα ‘αντέγραφα’. Γρήγορες εναλλαγές ειδήσεων μαζί με νεανικά θέματα! Για αυτό και κέρδισε και τις προτιμήσεις των τηλεθεατών.»


Σε ενοχλεί που στα Μέσα -κυρίως στην τηλεόραση- οι «μεγάλοι» δημοσιογράφοι έχουν γαντζωθεί από τις καρέκλες τους και δεν τις αφήνουν με αποτέλεσμα να μην βρίσκουν παιδιά σαν κι εσένα πεδία δράσης;

«Για να είναι στην θέση αυτή σημαίνει ότι ο κόσμος τους θέλει. Όχι δεν με ενοχλεί καθόλου άλλωστε όσοι αξίζουν πάντα ξεχωρίζουν».

Οι μικρές φιγούρες κέντρισαν την προσοχή της
Γενικά υπάρχουν πράγματα που σε ενοχλούν στην ελληνική δημοσιογραφία όπως αυτή ασκείται…αν ναι ποια είναι αυτά;

«Με ενοχλεί η διαφθορά του χώρου σίγουρα και οι κατευθυνόμενες ειδήσεις, αλλά από όσο συναναστρέφομαι με νέα παιδιά όλο αυτό πλέον αρχίζει να σταματάει. Η νέα «φουρνιά» έχουμε περισσότερη όρεξη για αντικειμενικά ρεπορτάζ».

Στην προσωπική σου ζωή τι κάνεις; Ποια είναι τα ενδιαφέροντα σου;

«Πέραν από τις σπουδές μου ασχολούμαι με την γυμναστική όσο έχω χρόνο και μ αρέσει να περνάω ώρες με τις φίλες μου και τα αγαπημένα μου πρόσωπα. Η ωραιότερη ώρα της εβδομάδας μου είναι όταν θα πάω για φαγητό με τις φίλες μου και θα συζητήσουμε τα γνωστά γυναικεία θέματα μας».


Αν γύριζες το χρόνο πίσω σε ποιο σημείο της ζωής σου θα έκανες στάση και γιατί;

Τι σημαίνει το καλοκαίρι για την Εβίτα;
«Είμαι πολύ μικρή και δεν έχει υπάρξει ακόμα κάποια τέτοια στάση που θα με συγκλονίσει»!

Οι έρωτες είναι σταθμοί ζωής ή απαραίτητα πυροτεχνήματα;

«Εννοείται σταθμοί!! Μια φορά μπορώ να σου πω ότι έχω νιώσει να ερωτεύομαι και δεν υπάρχει καλύτερο συναίσθημα από τον έρωτα! Σε κάνει να τα αντιμετωπίζεις όλα πιο θετικά και ομορφαίνει όλους τους τομείς της ζωής»!

Τι σε ενοχλεί στους ανθρώπους;

«Αναμφισβήτητα η δηθενιά»!

Τέλος, τι σημαίνει το καλοκαίρι για σένα…

«Καλοκαιρινοί έρωτες, ήλιος, όμορφες στιγμές με αγαπημένους ανθρώπους δίπλα στη θάλασσα»!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου