Παρασκευή 1 Ιουνίου 2018

Γιώργος Λέξης: Ο Παντελίδης λείπει πολύ…


Γνήσιος, αυθεντικός, προσιτός…! Αυτές είναι οι λέξεις που χαρακτηρίζουν τον Γιώργο Λέξη. Έναν καλλιτέχνη ο οποίος έχει αφιερώσει την ζωή του στο λαϊκό τραγούδι.
Τον συναντήσαμε, με αφορμή το νέο του τραγούδι «Τα περαστικά μου»,  στο κέντρο διασκεδάσεως όπου εμφανίζεται στο Συγγρού Live.
Στο πλευρό του Γιάννη Κόλλια και άλλων αξιόλογων καλλιτεχνών δίνει έναν τόνο λαϊκό στις νύχτες.

Συνέντευξη στον Λευτέρη Χ. Θεοδωρακόπουλο για το Πινάκιο

Ο ίδιος άνοιξε την καρδιά του στο Πινάκιο, μίλησε για το θαύμα που συνέβη στην ζωή του που δεν ήταν άλλο από την γέννηση του παιδιού του. Έκανε λόγο και για τον Παντελίδη με τον οποίον μεγάλωσαν στις ίδιες γειτονιές στην Νέα Ιωνία


Γιώργο, που εμφανίζεσαι, που μπορούμε να δούμε live αυτόν τον καιρό;

«Εμφανίζομαι στο Συγγρού Live. Θεωρώ πως είναι ξεχωριστή επιλογή καθώς έχουμε καθαρά λαϊκό πρόγραμμα».


Καινούργιο τραγούδι, μετά από καιρό…

«Τα περαστικά μου, είναι ένα single με 4 τραγούδια από την spell music. Τα «Περαστικά μου» είναι ένα ελαφρολαϊκό τραγούδι, είναι στο στυλ μου, είναι αυτά που τραγουδάω».

Είχες πολύ καιρό να παρουσιάσεις κάτι σε επίπεδο δισκογραφίας...

«Πράγματι, είχα 6 χρόνια να κάνω κάτι δικό μου.Δυστυχώς, είχα αδρανήσει δισκογραφικά. Ωστόσο περίμενα την κατάλληλη στιγμή. Κακώς έλειπα τόσο καιρό αλλά τώρα είμαι έτοιμος να ανακτήσω το χαμένο έδαφος».

Ο κόσμος σε είχε μάθει από την παρουσίαση σου Fame Story

«Ο περισσότερος ναι. Ωστόσο εγώ στον χώρο έχω 22 χρόνια. Από το παιχνίδι εγώ πήρα το minimum που θα μπορούσα να πάρω και αυτό επειδή δεν άντεξα τον «εγκλεισμό». Το καλό ήταν αφού βγήκα από το παιχνίδι μου έγιναν προτάσεις από καλύτερα μαγαζιά και έτσι άλλαξα επίπεδο».


Θα πήγαινες τώρα αν σου δινόταν η ευκαιρία;

«Αυτά τα παιχνίδια είναι για τα πιο νέα παιδιά… αλλά με την εμπειρία που έχω αποκτήσει πλέον θα το κέρδιζα σίγουρα το παιχνίδι».


Υπάρχει κάτι άλλο που ετοιμάζεις αυτό το διάστημα;

«Ναι, ετοιμάζω κάτι που θα κάνει αίσθηση. Θα είναι καλοκαιρινό τραγούδι με στοιχεία δημοτικού…».

Έχει αλλάξει κάτι στην ζωή σου;

«Τους τελευταίους 9 μήνες μου συμβαίνει ό,τι πιο συγκλονιστικό στη ζωή μου. Ήρθε στη ζωή ο γιός μου και έχει γίνει η κοσμοθεωρία η δικιά μου και της Ελένης, της γυναίκας μου».

Μένεις σε μια γειτονιά στην Νέα Ιωνία, εκεί όπου ζούσε και ο Παντελής Παντελίδης. Θεωρείς πως λείπει από την νύχτα;

«Τον Παντελίδη τον ήξερα χρόνια πριν… Δεν ήταν φίλος μου, ήταν γνωστός μου, είχε τύχει μάλιστα να δουλέψουμε μαζί σε ένα κλαμπάκι πριν ακόμη γίνει διάσημος.  Ήταν εξαιρετικό παιδί, πάρα πολύ καλός, πραγματικά δεν μπορώ να τον περιγράψω, ήταν από τους ανθρώπους που λέμε «διαμάντια». Τώρα αν λείπει από την νύχτα; Λείπει πάρα πολύ από την νύχτα και από την ημέρα και από το μεσημέρι! Γενικά ο Παντελίδης λείπει πάρα πολύ. Με τον τρόπο που κατέκτησε την κορυφή, με τον κόσμο που τον λάτρεψε πραγματικά… ήταν πολύ κρίμα το πώς έφυγε και ότι ήταν τόσο νέος».

Ποια είναι η άποψη σου για τους τραγουδιστές που σηκώνουν τραγούδια στο youtube  και στο facebook; Εσύ γιατί δεν το κάνεις;

«Ο πρώτος που το έκανε ήταν ο Παντελής και επειδή ήταν πρωτοπόρος στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία.  Από τότε ακολούθησαν δεκάδες… κάθε μέρα 40 νέοι τραγουδιστές σηκώνουν ημερησίως τις δουλειές τους στο youtube. Εγώ ξέρεις γιατί δεν το κάνω; Επειδή νιώθω ότι ο κόσμος βλέπει το τραγούδι και δεν το ακούει».










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου