Τετάρτη 19 Σεπτεμβρίου 2012

Benetton κατά της ανεργίας



Φαινόμενο της εποχής πια σε παγκόσμια κλίμακα είναι η ανεργία με εκατομμύρια ανθρώπους σε όλο τον κόσμο να αναζητούν μια ευκαιρία να ξεδιπλώσουν τις ικανότητες τους για να ζήσουν με αξιοπρέπεια. Την ίδια ώρα η Benetton επιβεβαιώνει τη φήμη της για τις πρωτοπόρες διαφημιστικές καμπάνιες της και δίνει χώρο
στους νέους ανέργους.
Ο  Αλεσάντρο Μπένετον αναζητεί με αυτόν τον πρωτότυπο τρόπο τη λύση για την αντιμετώπιση των επιπτώσεων της οικονομικής κρίσης και κάνει έκκληση σε περίπου 100 εκατομμύρια άνεργους νέους να προτείνουν ιδέες.
Ο 48χρονος πρόεδρος του Ομίλου Benetton εγκαινίασε την νέα διαφημιστική εκστρατεία της οικογενειακής επιχείρησης με τίτλο "UNHATE", υπογραμμίζοντας έτσι τη δεινή θέση στην οποία βρίσκονται οι άνεργοι κάτω των 30 ετών που προσπαθούν καθημερινά να βρουν δουλειά.
Οι διαφημίσεις - καταχωρήσεις σε περιοδικά και τηλεοπτικά σποτ - που δείχνουν γεμάτους αποφασιστικότητα νέους να παίρνουν μέρος σε διαδηλώσεις διαμαρτυρίας, άλλους να περιμένουν να δώσουν συνέντευξη ή να βρίσκονται στο γραφείο ανεργίας, αναμένεται να είναι λιγότερο αμφιλεγόμενες σε σχέση με την τελευταία διαφημιστική εκστρατεία του Benetton.
Η εκστρατεία αυτή κατέληξε στη σύναψη συμφωνίας τον Μάιο, με την εταιρία να κάνει δωρεά σε καθολική φιλανθρωπική οργάνωση για να τερματιστεί νομική διαμάχη που είχε με το Βατικανό εξαιτίας μιας διαφήμισης που έδειχνε τον πάπα Βενέδικτο να φιλάει στα χείλη έναν ιμάμη.
Η νέα παγκόσμια διαφημιστική εκστρατεία θα περιλαμβάνει αφίσες, μπλουζάκια, μια ταινία και έναν διαγωνισμό για την επιλογή 100 "ανέργων της χρονιάς", ο καθένας από τους οποίους θα κερδίσει 5.000 ευρώ για την ιδέα του.


Βιογραφικό στη διαφήμιση
Μάλιστα στις αφίσες των νέων που έκδωσε η Benetton έχει προχωρήσει και σε μία άλλη καινοτομία. Και ποια είναι αυτή; Ότι το βιογραφικό των νέων που φωτογραφίζονται είναι με άσπρα γράμματα δίπλα από την δικιά τους μορφή.
 Αυτό και μόνο αυξάνει τις πιθανότητες να βρουν εργασία γιατί πολύ απλά απευθύνονται σε μέρη που ακόμη και οι ίδιοι δεν θα είχαν ποτέ πρόσβαση.  
 

1 σχόλιο:

  1. Επιτέλους, μια εκστρατεία της προκοπής από την Benetton! Γιατί όλες οι προηγούμενες μπορεί μεν να σου τραβούσαν την προσοχή, αλλά ήταν ανούσιες... Και δεν συμφωνώ με το "Bad publicity is still publicity".

    ΑπάντησηΔιαγραφή