Παρασκευή, 18 Ιανουαρίου 2013

Να που πάνε τα λεφτά...



Με χρυσά κουτάλια τρώνε οι ιδιοκτήτες των Media λόγω του ΟΠΑΠ

«Για τον αθλητισμό και τον πολιτισμό», αναφέρουν όλες οι διαφημίσεις του ΟΠΑΠ πως πάνε τα χρήματα του οργανισμού. Όμως στην πραγματικότητα μόνο έτσι που δεν είναι καθώς οι βαρόνοι των Media αλλά και άλλοι «ψιλικατζήδες» φαίνεται πως γεμίζουν τις τσέπες τους εξαιτίας του ΟΠΑΠ.
Πιο συγκεκριμένα, τη λίστα των χορηγιών που έδωσε ο ΟΠΑΠ σε ΜΜΕ για το 2012, αποκάλυψε σήμερα η δημοσιογράφος της Ελευθεροτυπίας, Αριστέα Μπουγάτσου.


Σύμφωνα με το ρεπορτάζ: «Πρωταθλητές των χορηγιών» (τα ποσά είναι άνευ ΦΠΑ) είναι η Nova sports με 7.500.000 ευρώ (ειδικό αθλητικό κανάλι), ο ANTENNA TV με 1000000 ευρώ, ο όμιλος της «Καθημερινής»-ΣΚΑΪΤν-ΣΚΑΪ Ρ/skai.gr-Metropolis με 965.000 ευρώ, η εφημερίδα «Πρώτο θέμα» με την ιστοσελίδα της (protothema.gr) με 650.000 ευρώ, η εφημερίδα «Real» και η ιστοσελίδα της (real.gr) με 500.000 ευρώ, ο όμιλος «Εθνος»-«Ημερησία» με 750.000 ευρώ, με τον οποίο ο ΟΠΑΠ υποτίθεται ότι βρίσκεται σε χρόνια αντιδικία, επειδή ο πρώτος παραβίασε συμφωνία με τον ΟΠΑΠ διαφημίζοντας ανταγωνιστές του.

 Ο  Ριζοσπάστης και η Άποψη του Βίκτωρα Μητρόπουλου
Καλοπληρωμένες χορηγίες έλαβαν μέχρι και κομματικές εφημερίδες, όπως είναι η «Αυγή» και ο «Ριζοσπάστης», από 100.000 ευρώ εκάστη, η νεοπαγής «Δημοκρατία» 100.000 ευρώ, αλλά τις ξεπερνά όλες η εφημερίδα «Αποψη», η οποία έλαβε 120.000 ευρώ.
Με δεκάδες χιλιάδες ευρώ επιχορηγούνται έντυπα του ειδικού τύπου του στοιχήματος.
Ενδεικτικά αναφέρονται οι χορηγίες στην εφημερίδα 12X & 12ΧΜΠΟΥΚ με 203.252 ευρώ, στην εφημερίδα ΧΡΥΣΗ ΣΤΗΛΗ/ΠΡΟΓΝΩΣΠΟΡ/ΤΟ ΣΤΟΙΧΗΜΑ με το ποσόν των 203.252 ευρώ.
Από τα ενημερωτικά sites το μεγαλύτερο ποσό χορηγίας κατευθύνεται στη zougla.gr, 150.000 ευρώ, ακολουθεί η οικονομική ιστοσελίδα capital.gr με 121.951 ευρώ, το newsbeast.gr με 100.000 ευρώ κ.λπ.
Εντύπωση προκαλεί η σταθερή επί χρόνια επιχορήγηση του ΤΗΛΕΑΣΤΥ, μέχρι πρότινος κομματικού καναλιού του ΛΑΟΣ.  

Διαβάστε περισσότερα εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου