Τρίτη 12 Φεβρουαρίου 2019

Άννα Τριανταφυλλιά Τσούτσα: Η Γεωλόγος που παρουσιάζει το Δελτίο Ειδήσεων του Blue - Sky


Η δημοσιογραφική της πορεία και οι στόχοι της νεαρής ανκοργούμαν


Τα βήματα της αργά, σταθερά και δυναμικά και ο πρώτος προορισμός επιτευχθεί.
 Η Άννα Τριανταφυλλιά Τσούτσα νεαρή δημοσιογράφος με πίστη και αποφασιστικότητα έχει κεντρίσει την προσοχή μας τα Σαββατοκύριακα όπου και παρουσιάζει το δελτίο του BLUE SKY.

Συνέντευξη στον Λευτέρη Χ. Θεοδωρακόπουλο για το   Πινάκιο

Η ίδια μιλά στο Πινάκιο για την πορεία της, για τα όνειρα της αλλά και για την δομή του δελτίου ειδήσεων.
Θυμάται το πρώτο της ρεπορτάζ,  αλλά και πως την ακολουθούσε το «δημοσιογραφικό μικρόβιο» από τα μαθητικά της χρόνια κάνοντας την να ξεστρατίσει από τις θετικές επιστήμες. 
Άλλωστε η νεαρή παρουσιάστρια είναι κάτοχος τίτλου σπουδών  στην Γεωλογία και έχει και μεταπτυχιακό στην Αειφόρο Ανάπτυξη. 

Άννα Τριανταφυλλιά Τσούτσα, μια δημοσιογράφος μαχήτρια και τώρα ανκοργούμαν, θα μας μιλήσεις για την πορεία σου;


«Η πορεία μου είναι λίγο έως πολύ δαιδαλώδης έτσι όπως τα σκέφτομαι τώρα. Μεγάλωσα στην Λιβαδειά, ήρθα στην Αθήνα για σπουδές στην Γεωλογία και Γεωπεριβαλλον, έχω περάσει από αρκετές δουλειές, έχω μεταπτυχιακό στην Χημεία και την Αειφόρο Ανάπτυξη, και συνέχεια ψάχνομαι για καινούργια πράγματα, γνώσεις, καινούργιες εμπειρίες. 
Από μικρή ήθελες να γίνεις δημοσιογράφος; Αλήθεια πως προέκυψε;
Για αρχή να πω ότι ήμουν της θετικής κατεύθυνσης αλλά όντως η δημοσιογραφία ήταν κάτι που ήταν μέσα μου. Με θυμάμαι να παριστάνω ότι κάνω ραδιοφωνική εκπομπή στο γραφείο μου που διάβαζα (γέλια). Το αστείο είναι ότι η μαμά μου με έγραψε στην Ακαδημία σπουδών του κ. Καρατζαφέρη, χωρίς να επιδιώκει να μπω στον χώρο απλά για να πάρω και άλλες γνώσεις και άλλα ερεθίσματα. Τώρα που δουλεύω ως δημοσιογράφος δεν το πολύ πιστεύει να σου πω την αλήθεια»

Ποιο ήταν το πρώτο σου ρεπορτάζ, αλλά και ποια ήταν η πιο ξεχωριστή είδηση που μετέδωσες;


«Πρώτο ρεπορτάζ ήταν η ιστορία του γλυπτού στην βασιλίσσης Σοφίας, του Δρομέα.

Ήμουν στην εκπομπή a la carte στον αρτ και εκείνη την περίοδο είχα αναλάβει τα βίντεο για ιστορικά μέρη στην Αθήνα που περνάμε συχνά αλλά δεν ξέρω την ιστορία τους, ήταν υπέροχα γιατί κ εγώ μάθαινα πολλά!».

Παρουσιάζεις τις ειδήσεις στο blue sky τα ΣΚ. Γιατί να επιλέξει κάποιος να ενημερωθεί από εσένα;


«Καταρχάς δεν τις παρουσιάζω μόνο εγώ, anchorman είναι ο αγαπητός συνάδελφος Βαγγέλης Σαρρής που με έχει βοηθήσει τόσο πολύ σε όλο αυτό και είναι στον χώρο σχεδόν 20 χρόνια. οι ειδήσεις στο bluesky δεν είναι όπως έχουν μετατραπεί τα άλλα δελτία, δηλαδή σε talk shows. Ο τηλεθεατής μπορεί να παρακολουθήσει ειδήσεις από την επικαιρότητα με αληθινή αντικειμενικότητα και από όλον τον κόσμο. Και όλα αυτά σε ένα γρήγορο μισάωρο, χωρίς να τον κουράζουμε». 


Αν θα μπορούσες να θέσεις ένα ερώτημα στον Πρωθυπουργό της χώρας και αντίστοιχα ένα στον αρχηγό της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης αντίστοιχα, τι θα τους ρωτούσες;

«Αν είναι χαρούμενοι με αυτό που κάνουν. Η  άλλη μια ερώτηση που μου έρχεται στο μυαλό είναι "Ποιος είναι ο λόγος που δεν λένε την αλήθεια στον ελληνικό λαό." Βέβαια αυτή η ερώτηση δεν προκύπτει από αμιγή δημοσιογραφικά κριτήρια, αλλά από την ανθρώπινη ανάγκη, καταλαβαίνεις…». 

Οι νέοι δημοσιογράφοι έχουν ευκαιρίες ή πρέπει να «ματώσουν» πολύ για να αποκτήσουν αυτονόητα; 

«Όπως μου έχει αποδείξει η ζωή, χρειάζεται πολλή προσπάθεια αλλά και πολλή τύχη για τον οποιονδήποτε σε οποιαδήποτε δουλειά. Δεν θέλω και δεν χρειάζεται να διαφοροποιούμε την δική μας δουλειά γιατί μετά επέρχονται και άλλα φαινόμενα... Τους μόνους που τους βάζω σε κάτι ανώτερο είναι οι γιατροί, γιατί πάρα τις δυσκολίες, τα οικονομικά αδιέξοδα που οι ίδιοι αντιμετωπίζουν είναι εκεί για να σώζουν ζωές. Είναι και ο αδερφός μου γιατρός και καταλαβαίνεις τα ζω εκ των έσω και η αντιμετώπιση των γιατρών στο ελληνικό σύστημα είναι ένα θέμα που πονάει από πολλές απόψεις».


Αν ήσουν αρχισυντάκτης σε ένα περιοδικό ποικίλης ύλης ποια θα ήταν τα θέματα σου και ποιες προσωπικότητες και γιατί θα είχες μέσα σε αυτό; 

«Σίγουρα focus θα έκανα σε ανθρώπους που έχουν να σου πουν κάτι, που έχουν καταφέρει κάτι στην ζωή τους, που ήταν και είναι προσηλωμένοι στους στόχους τους. Και αυτό γιατί αν με κάποιον τρόπο επηρεάζουμε ένα ποσοστό των ανθρώπων που μας παρακολουθούν η διαβάζουν σίγουρα θα ήθελα να προωθώ τα πρότυπα προς μίμηση. Ως προς το αντικείμενο του περιοδικού, δεν το έχω σκεφτεί αλλά σαν πρώτη σκέψη θα έβαζα επιτεύγματα της νέας γενιάς». 


Ποια είναι τα σχέδια σου για το μέλλον;

«Πολύ δύσκολη ερώτηση, αλήθεια. Θα σου εξηγήσω γιατί. Από την μία, κάνω συνέχεια όνειρα και από την άλλη είμαι άνθρωπος που πατάει σταθερά στα πόδια του και στο μυαλό του, κάτι που σημαίνει ότι πάω step by step σε ο,τι αφορά στα επαγγελματικά μου. Η αλήθεια είναι ότι ένα όνειρο έγινε πραγματικότητα, τώρα που παρουσιάζω τις ειδήσεις. Να προσθέσω όμως ότι αν και το ραδιόφωνο φαίνεται να έχει χάσει πολλούς "πόντους" , εγώ το αγαπώ, οπότε πρώτη σκέψη που μου έρχεται είναι ότι θα ήθελα μια εκπομπή με όμορφη μουσική και συζητήσεις περί ανέμων και υδάτων και αν θες να πάμε σε "science fiction θεματα" (χάχα γέλια) να με βάλει το netflix ως παρουσιάστρια σε εκπομπή. Και σίγουρα θέλω και άλλα πράγματα στην ζωή μου, και κλείνω με αυτό που λέω πάντα στον εαυτό μου θέλω πάντα να γίνομαι καλύτερη και να αποκτώ συνέχεια περισσότερες γνώσεις».

Δείτε την επί τω έργω:







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου