Πέμπτη 25 Ιουλίου 2019

Πορτοκάλογλου: Η ιστορία πίσω από το «Να με προσέχεις»


Ο Νίκος Πορτοκάλογλου σε μια πολύ όμορφη του συνέντευξη στην Athens Voice, στον συνάδελφο Γιώργο Δημητρακόπουλο  μίλησε για ιστορίες που αποτέλεσαν ορόσημα για την ζωή του και την καριέρα του, για την συνεργασία του με τον Λαυρέντη Μαχαιρίτσα και για την σημαντική συναυλία που θα δώσει μαζί του στο Ηρώδειο μέσω της οποίας θα στηρίξουν τα 30.000 παιδιά που «αγκαλιάζει» Η Ένωση Μαζί για το Παιδί.
Ενδιαφέρον έχει η αποκάλυψη για το πως «γεννήθηκε» το τραγούδι «Να με προσέχεις»,
«Το «Να με προσέχεις» είναι ένα τραγούδι που έγραψα σε μία από τις πιο δύσκολες φάσεις της ζωής μου. Οι Φατμέ είχαν διαλυθεί και μετά από δέκα χρόνια συνεργασίας με τους εφηβικούς μου φίλους και συμμαθητές βρέθηκα μόνος κι έρημος. Χωρίς να ξέρω ποιος είμαι και πού πάω. Οι δύο πρώτοι προσωπικοί μου δίσκοι, παρ’ όλο που περιείχαν τραγούδια που αργότερα αγαπήθηκαν, ήταν παταγώδεις εμπορικές αποτυχίες. Βρισκόμουν σε έναν τόπο σκοτεινό και αδιέξοδο. Τα στηρίγματά μου ήταν οι στενοί μου φίλοι, η κόρη μου που ήταν πολύ μικρούλα και κυρίως η γυναίκα μου που σε όλη αυτή τη φάση ήταν βράχος δίπλα μου. Αυτό το τραγούδι ήταν το ευχαριστώ μου και η ευχή μου να αντέξει μέχρι να σηκωθώ ξανά».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου