Παρασκευή 1 Μαΐου 2020

Άννα Δημητρίου: Χαρτογραφεί το δικό της μουσικό ταξίδι



Η Άννα Δημητρίου είναι μια νεαρή κοπέλα με ιδιαίτερη και ξεχωριστή φωνή.
Η ίδια έχει κάνει όνειρα για τη μεγάλη της αγάπη που δεν είναι άλλη από το τραγούδι.
Τα τελευταία χρόνια δουλεύει με προσήλωση και κατακτά μικρού στόχους κάθε μέρα.

Συνέντευξη στον Λευτέρη Θεοδωρακόπουλο και το Πινάκιο 

Μιλώντας στο Πινάκιο υπογραμμίζει πως μέσα από τη μουσική εκπέμπεται μαγεία καθώς αυτή είναι το όχημα για να  μεταδίδονται έντονα συναισθήματα ανάμεσα στην ίδια αλλά και στους ακροατές της.
Στα άμεσα σχέδια της είναι η δημιουργία μιας ολοκληρωμένης προσωπικής της δισκογραφικής δουλειάς μέσω της οποίας θα αφήσει το δικό της αποτύπωμα.
Παράλληλα κάνει λόγο και για το μεγάλο θέμα της εποχής που δεν είναι άλλο από την έξαρση του ιού και την συνθήκη που επικρατεί «Μένουμε Σπίτι».
Η Άννα Δημητρίου μας προτρέπει να τηρούμε τις συμβουλές των ειδικών και θεωρεί πως θα επιστρέψουμε στην κανονικότητα μας πιο δυνατοί.
Πραγματικά είναι μια καλλιτέχνης που το όνομα της θα μείνει στο λαϊκό πεντάγραμμο.


Άννα έχεις κάνει τα πρώτα σου βήματα και κατακτάς τα όνειρα σου. Ποια ήταν η πιο μεγάλη σου νίκη; 

«Νίκη θεωρείται η επιτυχία σου πάνω σε κάτι για το οποίο αγωνίζεσαι να βγεις πρώτος. Όσον αφορά την νίκη πάνω στον χώρο τον οποίο εργάζομαι, θεωρώ πως είναι καθαρά προσωπική υπόθεση του καθενός. Όταν πασχίζεις να ζήσεις αυτό που αγαπάς και βρίσκεσαι σε μια διαρκή προσπάθεια γι’ αυτό ,τότε επέρχεται η ηθική ικανοποίηση. Αυτό λοιπόν θεωρώ νίκη και αυτό επιδιώκω καθημερινά, θέτοντας μικρούς στόχους και κατακτώντας τους μέχρι να φτάσω στο σημείο που θέλω και νιώθω καλά».


Το τραγούδι που σε χαρακτηρίζει ποιο είναι;

«Ένας καλλιτέχνης που αγαπά τη μουσική εικάζω πως δεν θέτει περιορισμούς σε αυτά που τον εκφράζουν και του προκαλούν συναισθήματα. Επομένως δεν μπορώ να πω πως υπάρχει ένα συγκεκριμένο κομμάτι το οποίο με χαρακτηρίζει και αντανακλά την προσωπικότητα μου, αντιθέτως υπάρχει ένα μεγάλο μουσικό φάσμα με το οποίο ταυτίζομαι και φυσικά προσπαθώ να μεταδώσω στον κόσμο, μιλάω για το λαϊκό τραγούδι».

Η μουσική είναι ένα ταξίδι. Η Άννα Δημητρίου πως έχει χαρτογραφήσει το δικό της ταξίδι;

«Πολύ μου άρεσε η διατύπωση αυτή ,όντως η μουσική είναι ένα υπέροχο και μακρύ ταξίδι. Προσπαθώ λοιπόν, να διανύω το ταξίδι αυτό γεμίζοντας την ψύχη μου με όμορφες στιγμές και να απολαμβάνω την κάθε στιγμή. Βέβαια, όπως όλοι οι άνθρωποι επιδιώκω να φτάσω στην κορυφή των προσδοκιών που έχω θέσει για τον εαυτό μου.


Οι στίχοι μιλάνε στις ψυχές των ανθρώπων και σε συνδυασμό με τις μελωδίες χαράζουν και δημιουργούν αναμνήσεις. Εσύ έχεις τέτοιες «χαρακιές» που στο άκουσμα μιας νότας να ξεπηδούν αναμνήσεις;

«Φυσικά, όπως όλοι οι άνθρωποι έτσι κι εγώ στο άκουσμα μιας μελωδίας, συνοδευόμενη από ωραίους στίχους μου προκαλούνται συναισθήματα που άλλοτε σημαδεύουν την ψυχή μου και άλλοτε επαναφέρουν στη μνήμη μου στιγμές και αναμνήσεις. Αυτή βέβαια είναι και η μαγεία του επαγγέλματος αυτού, καθώς την ώρα που βρίσκεσαι επί σκηνής  προσπαθείς αφενός να μεταδώσεις συναισθήματα και αφετέρου να εισπράξεις με τον πιο άμεσο τρόπο. Στην ουσία πρόκειται για μια αμοιβαία ανταλλαγή συναισθημάτων, ανάμεσα στον καλλιτέχνη και τον ακροατή».


Όλη αυτή η συνθήκη με το «Μένουμε σπίτι» εσένα πώς σε βρήκε; Θα βγεις πιο δυνατή; Πιο σκεπτική; Χρειαζόσουν ένα φρένο; 

«Η εμπειρία αυτή είναι πρωτόγνωρη για όλους μας, καλό θα είναι να την αντιμετωπίζουμε με αισιοδοξία και να βλέπουμε την θετική πλευρά των πραγμάτων. Είναι μια ευκαιρία λοιπόν να κάνουμε ένα διάλειμμα και να μείνουμε με τον εαυτό μας, αλλά και με τους πιο κοντινούς μας ανθρώπους, αναθεωρώντας σημαντικές αξίες για τη ζωή που μέχρι τώρα θεωρούσαμε δεδομένες. Προσωπικά λοιπόν, η συνθήκη αυτή για μένα αποτέλεσε μια αφορμή για να κάνω μια ανασκόπηση και να ασχοληθώ με όλα όσα με ενδιαφέρουν, που μέχρι τώρα είχα παραμελήσει και τα άφηνα στο αύριο. Συνειδητοποίησα πόσο μικρή είναι η ζωή και πόση σημασία δίνουμε σε πράγματα ασήμαντα, παραμελώντας όλα όσα πραγματικά μας απασχολούν. Προσπαθώ λοιπόν, να εκμεταλλευτώ τον χρόνο αυτό ώστε να βγω πιο δυνατή και πιο συνειδητοποιημένη, γνωρίζοντας καλά ποια είμαι και τι θέλω να κατακτήσω.
 Όταν λοιπόν βρίσκεσαι σε μια συγκεκριμένη ρουτίνα, η οποία ξαφνικά διαταράσσεται, αρχικά δεν μπορείς να σκεφτείς καθαρά και να δεις πως μπορεί να οδηγήσει σε κάτι καλό, όμως εάν δεις την αλλαγή αυτή με μια άλλη οπτική, ίσως να αποτελέσει σημαντικό δίαυλο εξέλιξης της προσωπικότητας σου. Επομένως ναι, χρειαζόμουν ένα φρένο ώστε να ξεφύγω κι εγώ από τη ρουτίνα μου και να μου ασχοληθώ βαθύτερα με τον εαυτό μου, καθώς και να αφιερώσω περισσότερο χρόνο στους ανθρώπους που αγαπώ».


Σε φόβισε η κατάσταση με τον κορονοϊό; 

«Για να είμαι ειλικρινής, αρχικά με τον πανικό που επικρατούσε όπως είναι φυσικό πανικοβλήθηκα. Εάν όμως υπακούμε στις εντολές του κράτους και της πολιτείας και προστατεύουμε λίγο παραπάνω τον εαυτό μας δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας. Το μήνυμα είναι απλό, μένουμε στο σπίτι για να προστατεύσουμε εμάς και τους γύρω μας».


Τώρα που έχεις συλλέξει εμπειρίες θα σε δούμε σε κάποιο talent show να κάνεις ένα ακόμη βήμα στην καριέρα σου; 

«Μιας και έχω συλλέξει εμπειρίες δεν θεωρώ πως είναι αναγκαίο να συμμετάσχω σε κάποιο τέτοιου είδους show. Επιδιώκω μέσα από τη δουλειά μου να εξελίσσομαι και να προχωράω μπροστά. Εάν ήταν να κάνω ένα ακόμη βήμα στην καριέρα μου, αυτό θα ήταν να κυκλοφορήσω ένα δικό μου κομμάτι ώστε να αποκτήσω δική μου ταυτότητα στον χώρο αυτό».


Όταν ήσουν πιο μικρή ποιον καλλιτέχνη άκουγες πιο πολύ; Έχεις φανταστεί τον εαυτό σου δίπλα σε κάποιο σχήμα; 

«Άκουγα διάφορες σύγχρονες αλλά και παλαιότερες λαϊκές τραγουδίστριες που κατά καιρούς είχα σαν πρότυπο και προσπαθούσα να ταυτιστώ μουσικά με εκείνες, μερικές από αυτές είναι η Πίτσα Παπαδοπούλου, η Πάολα, η Πέγκυ Ζήνα και τα τελευταία χρόνια νιώθω πως έχω ταυτιστεί περισσότερο με την Νατάσσα Θεοδωρίδου, την οποία θαυμάζω και εκτιμώ ιδιαίτερα και θα ήθελα να συνεργαστώ κάποια στιγμή στο μέλλον».


Ποια είναι τα άμεσα σχέδια σου;



«Στα άμεσα σχέδια μου είναι η δημιουργία μιας προσωπικής δουλειάς, ήδη εν μέσω της κρίσης εστιάζω προς αυτή την κατεύθυνση, καθώς υπάρχει και το πλεονέκτημα του χρόνου τη δεδομένη στιγμή, που ευνοεί την επικέντρωσή μου στο στόχο αυτό αξιοποιώντας την κρίση και μετατρέποντας την σε ευκαιρία για δημιουργία».


Τέλος, πως ονειρεύεσαι τον κόσμο μας και τι εύχεσαι γι’ αυτόν;

«Ελπίζω σε έναν κόσμο γεμάτο αγάπη, αισιοδοξία και σχέδια για το μέλλον. Μόνο έτσι θα μπορέσουμε να προχωρήσουμε μπροστά και να αφήσουμε όλα τα άσχημα πίσω μας. Εύχομαι λοιπόν, κουράγιο και πίστη στις όμορφες μέρες που θα έρθουν».



Δείτε εδώ την παλιότερη συνέντευξη της Άννας Δημητρίου στο Πινάκιο 


Ακούστε το νέο τραγούδι που ανέβασε πριν λίγες ημέρες στο youtube


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου