Πέμπτη 17 Μαρτίου 2011

Νάντια Μπουλέ: Ο πιο αυστηρός μου κριτής είμαι εγώ



Οι γονείς μου με στηρίζουν και υποστηρίζουν τις αποφάσεις μου



Απο αυτά που ακούω δεν πιστεύω τίποτα και απο αυτά που βλέπω δεν πιστεύω τα μισά”






Το Top-Chef ήταν για μένα μια μοναδική εμπειρία και οτι καλυτερο εχω κανει μεχρι στιγμης τηλεοπτικα





Του Λευτέρη Χ. Θεοδωρακόπουλου



Σε μια γκρίζα εποχή για την ελληνική τηλεόραση εκείνη με τη πολύχρωμη και έντονη παρουσία της δίνει άλλον αέρα, πιο νεανικό, πιο φρέσκο και με την αφοπλιστική της ειλικρίνια αλλά και με την απλότητα της μας καθηλώνει στους δέκτες μας. Ο λόγος, μα φυσικά για τη Νάντια Μπουλέ, η οποία μιλάει στο ΠΙΝΑΚΙΟ για τη πορεία της στην τηλεόραση, στο ραδιόφωνο, στις μουσικές σκηνές αλλά και για τα όνειρα της.
Όση ώρα μίλαγα μαζί της παρατηρούσα πως δεν είχε κάνει λάθος στην άρθρωση ή στην σύνταξη της και μάλιστα τη διέκρινε μια ηρεμία και μια νηφαλιότητα στο λόγο της. Μπήκα στο πειρασμό και τι ρώτησα πως τα καταφέρνει να παραμένει τόσο απλή και προσιτή όταν όλες οι κίτρινες στήλες τηλεοπτικές, έντυπες και διαδικτυακές ασχολούνται με εκείνη. Στην συνέχεια μιλήσαμε για τους σταθμούς της καριέρας της, για τις δυσκολίες που έχει αντιμετωπίσει, για τις βάσεις και τις Αρχές που πήρε από την οικογένεια της αλλά και για την αποκάλυψη της χρονιάς το Top Chef.Για λίγες ημέρες η Νάντια Μπουλέ θα μας ταξιδεύει με την υπέροχη φωνή της στο jazz club half – note στο Χαλάνδρι. Όσο μπορείτε λοιπόν να πάτε να την απολαύσετε γιατι πραγματικα το αξίζει...




Αρχίζεις σήμερα τις εμφανίσεις σου σε κάποια μουσική σκηνή...


Για λίγες ημέρες θα τραγουδώ στο jazz club half – note στο Χαλάνδρι, όπου θα έχω την τιμή να βρίσκομαι με τον κ. Καλαντζόπουλο και την Ορχήστρα Δρόμου που κλείνουν 10 χρόνια στο χώρο. Η ατμόσφαιρα θα είναι ωραία και ελπίζω οσοι ερθουν να απολαύσουν το πρόγραμμα και να περάσουν καλά.



Έχεις συνεργαστεί και με άλλους καταξιωμένους καλλιτέχνες από το χώρο της μουσικής;


“Ναι και νιωθω μεγαλη χαρα γα αυτο. Περυσι ημουν διπλα στον Μανώλη Λιδάκη στο Μύλο και τον Ζυγο, με το Τρίφωνο στο Οξυγόνο και με τα Κίτρινα Ποδήλατα λιγο παλαιοτερα στο Μετρο.



Έχεις ένα βιογραφικό πλούσιο, βγαλμένο πραγματικά μέσα από σελίδες παραμυθιού. Πόσο εύκολο ήταν να τα “χτίσεις” όλα αυτά;


“Σε μικρή ηλικία συμμετειχα στο bravisimo και έζησα από κοντά όλο αυτό που συμβαίνει μπροστά και πίσω από τις κάμερες. Τότε ήμουν μόλις 11 χρονών και όλο αυτό με γοήτευε, μου άρεσε πολύ. Σα παιδί βιωνα εντονα αυτην την εμπειρια. Όταν λοιπόν έφτασα στην ηλικία να επιλέξω τι θα έπρεπε να κάνω στη ζωή μου διάλεξα μεταξύ άλλων να ακολουθήσω το χώρο αυτό. Όμως ήθελα να τον σπουδάσω, να τον μάθω σε θεωρητικό επίπεδο. Και έτσι πέρασα ΜΜΕ. Παράλληλα με το πανεπιστημιο δούλευα και έτσι άρχσα να βλεπω πρακτκα πως λειτουργει ο χωρος κι φυσικα εχω να μαθω ακομη πολλά.. Μ' αρέσει που μπαίνω στη ψυχολογία του μαθητή συνεχώς, ειναι πολυ δημιουργικο.



Είχες στήριξη σε όλες σου τις επιλογές από την οικογένεια σου;


“Η οικογένεια μου ήταν σε όλα δίπλα μου. Είναι άνθρωποι που στηρίζουν τις επιλογές μου σε ολα τα επιπεδα και εμένα την ίδια. Οι γονείς μου αποτελούν πρότυπα για μένα και μου αρεσει που και επαγγελματικα δεν επαναπαυτηκαν. Ο πατερας μου μετα απο πολλα χρονια δουλειας σε τραπεζα, αποφασισε να αλλαξει κατευθυνση και να ασχοληθει με την εκπαιδευση και την τοπικη αυτοδιοικηση και αυτες οι "αλλαγες " στη ζωη του καθε ανθρωπου ειναι μεγαλη προκληση και αναζωογονηση ταυτοχρονα


Έχεις και εσύ κληρονομήσει αυτά τα “γονίδια”;


Το ελπιζω! χαχαχαχα!



Είσαι στη τηλεόραση, στο ράδιο, στα περιοδικά παντού....Βγάζεις μια εικόνα “προσγειωμένη” । Πόσο δύσκολο είναι αυτό;



Ο χωρος αυτος εχει πολυ εκθεση και πολλες φορες ειναι δυσκολο να την διαχειριστεις. Προσπαθω να εχω μια καλη σχεση με εμενα για να μπορω να παταω στα ποδια μου. Δεν ξερω αν τα καταφερνω , αλλα προσπαθώ να κινουμαι σταδιακα και να ειμαι πιο αυστηρη απο ολους, εγω με τον εαυτο μου.



Δούλευες πολλά χρόνια στις gossip ειδήσεις και τώρα αποτελείς μέρος αυτών। Πόσο εύκολη ήταν η μετάβαση αυτή। Σε επηρεάζει στη ζωή σου;


Ειναι συνυφασμενος αυτος ο χωρος με την εκθεση και τα σχολια, οποτε μου φαινεται ενα λογικο κομματι της. Πολλες φορες βεβαια γραφονται αναληθη πραγματα, αλλα αυτο ισχυει για ολους και γι αυτο νομιζω πως ο καθενας μας εχει αναπτυξει κριτηρια και καταλαβαινει τι απο αυτα που ακουει ευσταθει και τι οχι. Πρακτικα στη ζωη μου δεν με επηρεαζει και σε αυτο βοηθουν οι φιλοι μου που λειτουργουν "πυροσβεστικα"


Η τηλεόραση ήταν πεπρωμένο για σένα;


Πεπρωμένο? Πολύ βαρύγδουπος χαρακτηρισμός.Η τηλεοραση ειναι ενα πολυ αμεση και επειδή έτυχε να ήμουν στα 11 μου χρόνια στο bravisimo είδα πως λειτούργει ο κόσμος της τηλεόρασης και μαγεύτηκα. Ϊσως με επηρέασε στις επιλογές μου αλλά δεν νομιζω ουτε καν μεσοπροθεσμα σχεδια δεν μπορεις να κανεις σε αυτην



Όσοι είναι στην τηλεόραση το αξίζουν;


Όσοι ειναι στην τηλεοραση, κινουνται σε εναν πολυ ανταγωνιστικο χωρο και συνεχως κρινονται απο το κοινο, οποτε οι τηλεθεατες αξιολογουν τις κινησεις και την παρουσια του οποιουδηποτε. Κι αυτο φαινεται μεσα στο χρονο. Σιγουρα παντως, αυτοι που καταφερνουν να εχουν πολυχρονη παρουσια εχουν ... πολυ γερο στομαχι!



Θα μας πεις δύο λόγια για τη φετινή σου τηλεοπτική εμπειρία το Top-Chef;



Για εμένα ήταν μια Top εμπειρία και οτι καλυτερο εχω κανει μεχρι σημερα τηλεοπτικα απο ολες τις αποψεις. Τα γυρισματα ηταν πολλα και πολυωρα, αλλα το αποτελεσμα προσωπικα με ικανοποιησε πολυ.Τελειωνοντας η εκπομπη παντως μου αφησε πολυ γλυκια γευση!


Έχεις και μια κόμη αγάπη....το ραδιόφωνο, κάθε πότε και σε ποια συχνότητα μπορούμε να σε ακούσουμε;


“Βρίσκομαι μαζί με τη Μαρία Κωνσταντάκη στη συχνότητα του V-FM 88,3 κάθε πρωί 7-10। Έχουμε δέσει με τη Μαρία και απολαμβάνουμε κάθε στίγμη της εκπομπής και βοηθα το οτι ετσι κι αλλιως κανουμε παρεα. Το πρωινο ξυπνημα ειναι μια μικρη δυσκολια αλλα μετα φευγει νερακι ο χρονος!


Με τη Μαρία Κωνσταντάκη πως προέκυψε η παρέα...;


Με τη Μαρία γνωριζόμασταν μεσα απο το ραδιοφωνο εδώ και 3 χρόνια αλλά δεν κάναμε παρέα μεχρι πριν από τρια καλοκαιρια. Είχαμε κανονίσει με πολλούς συναδέλφους απο τοσταθμο να πάμε ένα διήμερο στη Σύρο. Όμως τη τελευταία στιγμή όλοι το ακυρώσανε και ειπαμε με τη Μαρία να τολμησουμε να παμε οι δυο μας παροτι δεν γνωριζομασταν καλα. Περασαμε πολυ ωραια και συνειδητοποιησαμε οτι δεναμε σαν χαρακτηρες παροτι ειμαστε πολυ διαφορετικες σαν ανθρωποι. Αφού γυρίσαμε της πρότεινα να κάνουμε μαζί μια εκπομπή που έκανα εγώ το Σαββατοκύριακο το απόγευμα. Συμφώνησαν και οι υπέυθυνοι, το δοκιμασαμε και πήγε πολύ κάλά. Ετσι λοιπον φετος το μεταφεραμε στην πρωινη ζωνη του σταθμου και ξεκιναμε μαζι καθε μας μερα στον Vfm 88,3

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου