Πέμπτη 28 Μαρτίου 2019

Άννα Δημητρίου: Το τραγούδι είναι το πάθος μου


Πόσο απέχει το όνειρο από την πραγματικότητα; Πόσο εφικτό είναι ένα κορίτσι με όχημα την φωνή της να κατακτήσει το πλανήτη της μουσικής;
Η 18χρονη Άννα Δημητρίου από την Καστοριά διεκδικεί ότι μοιάζει δύσκολο και ακατόρθωτο.
Η ίδια μιλά στο Πινάκιο για τις σπουδές της, για τις εμφανίσεις της στα Ιωάννινα αλλά και για την παρουσία της πριν από δύο χρόνια στο voice.



Μια νέα κοπέλα που ασχολείσαι με το τραγούδι. Τι σε ώθησε σε αυτό;

«Το τραγούδι είναι το πάθος μου, από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου ήταν το μόνο πράγμα που με εξέφραζε και που με έκανε να αισθάνομαι όμορφα. Καθώς μεγάλωνα αποφάσισα να το κάνω επάγγελμα».


Από την Καστοριά έχεις ταξιδέψει για να λάβεις μέρος σε ένα μουσικό ταλεντ σόου, θα μας πεις γι αυτή την εμπειρία σου;


«Από τη συμμετοχή μου σε ένα τέτοιου είδους σόου όπως είναι το the voice of Greece όπου έλαβα μέρος, οφείλω να ομολογήσω πως σαν εμπειρία ήταν μοναδική για ένα παιδί 16 χρονών που ήθελε με τον τρόπο αυτό να προβληθεί και να αναδείξει το ταλέντο του. Προσωπικά το σόου αυτό ήταν η αφετηρία για εμένα, αφού αμέσως μετά με πρότειναν για δουλειά κι έτσι ξεκίνησα να ασχολούμαι επαγγελματικά με το τραγούδι».

Που εμφανίζεσαι τώρα;

«Αυτή τη στιγμή εμφανίζομαι στο «Parea Live Stage» στα Ιωάννινα».


Ποια είναι τα αγαπημένα σου τραγούδια;

«Δεν μπορώ να μιλήσω συγκεκριμένα για αγαπημένα κομμάτια, καθώς είναι πάρα πολλά, παρόλα αυτά θα μιλήσω για είδος μουσικής. Αγαπώ  το ελληνικό λαϊκό τραγούδι».

Θα συνεχίσεις την πορεία σου στη μουσική; Σπουδάζεις ταυτόχρονα;

«Βεβαίως και θα τη συνεχίσω, είναι κάτι το οποίο με γεμίζει σαν άνθρωπο και με κάνει να νιώθω δυνατή. Παράλληλα θα συνεχίσω και τις σπουδές μου έτσι ώστε να υλοποιήσω και τους δυο στόχους που έχω βάλει στη ζωή μου».


Αν υπήρχε μια μηχανή του χρόνου και σε πήγαινε στο μέλλον, πώς πιστεύεις ότι θα ήσουν; Τί θα είχες κατακτήσει;



«Το όραμα που έχω για τον εαυτό μου είναι να φτάσω όσο πιο ψηλά γίνεται, βεβαίως αυτό απαιτεί μεγάλη προσπάθεια και κόπο καθώς και θυσίες. Δεν μπορώ να μιλήσω με σιγουριά για το τι θα είχα κατακτήσει, καθώς κάνεις δεν μπορεί να προβλέψει το μέλλον του, αναμφίβολα όμως θα συνέχιζα να κάνω αυτό που αγαπώ και να έχω βλέψεις να φτάσω ακόμη πιο ψηλά και να κερδίσω την αγάπη του κόσμου μέσα από δικά μου τραγούδια».


Θα άφηνες την πόλη σου για να διεκδικήσεις περισσότερα στη δουλειά σου;


«Σαφώς! Αυτό θα ήταν το λιγότερο που μπορούσα να κάνω, βέβαια δεν πρέπει ποτέ να ξεχνάμε το μέρος από το οποίο ξεκινήσαμε, καθώς και τους ανθρώπους που μας στήριξαν και στάθηκαν δίπλα μας».


Ποια είναι τα σχόλια που κρατάς από την έως τώρα πορεία σου;


«Όλα τα σχόλια είναι αποδεκτά είτε θετικά είτε αρνητικά. Το σωστό είναι να ακούς αλλά να έχεις την κριτική ικανότητα να τα αξιολογείς και μέσα από αυτά να βελτιώνεσαι».


Υπάρχει χώρος για εσάς τα νέα παιδιά που ξεκινάτε;

«Υπάρχει χώρος για νέους καλλιτέχνες, το θέμα είναι πως μπορεί να το διαχειριστεί ο καθένας μόνος του, γιατί κακά τα ψέματα κανένας δεν θα σε πάρει από το χέρι να σου δείξει τι πρέπει να κάνεις για να φτάσεις στην κορυφή. Το ίδιο βέβαια ισχύει και για τα υπόλοιπα επαγγέλματα».


Τέλος, ποιο είναι το μήνυμα που στέλνεις σε όσους διαβάσουν αυτή τη συνέντευξη;


«Το μήνυμα που θα ήθελα να περάσω μέσα από τη συνέντευξη αυτή είναι το εξής. Να ακολουθείτε πάντα τα όνειρα σας, τίποτα δεν είναι απίθανο να συμβεί αρκεί να υπάρχει θέληση και προσπάθεια».











1 σχόλιο: