Τετάρτη 15 Μαρτίου 2017

Μπεν Άφλεκ: Ολοκλήρωσα τη θεραπεία μου για την εξάρτησή μου στο αλκοόλ


Ο  Μπεν Αφλεκ παραδέχτηκε ότι αντιμετωπίζει σοβαρό πρόβλημα αλκοολισμού και ότι μόλις τώρα ολοκλήρωσε την θεραπεία του. Δυστυχώς αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που του συμβαίνει, ελπίζουμε όμως να είναι η τελευταία.
Το οικογενειακό περιβάλλον που μεγάλωσε ο Μπεν Άφλεκ δεν ήταν και το καλύτερο, όπως έχει πει και ο ίδιος στο παρελθόν.
Ο πατέρας του ήταν ο ίδιος αλκοολικός και τον έβλεπε σε όλη του την παιδική ηλικία να «παλεύει» με την ασθένεια. Ο γάμος των γονιών του ήταν ιδιαίτερα προβληματικός με αποτέλεσμα ο ίδιος να θεωρεί το διαζύγιό τους όταν ήταν 12 ετών ανακουφιστικό: «Για να είμαι ειλικρινής, ο γάμος τους ήταν τόσο κακός ώστε θυμάμαι πώς όταν χώρισαν ένιωσα ανακούφιση» είχε δηλώσει σε παλιότερη συνέντευξή του.

Σε αυτή τη δύσκολη εποχή της εφηβείας τον στήριξαν ο Ματ Ντέιμον και ο αδερφός του Κέισι, ωστόσο είχε ήδη ξεκινήσει να πίνει. Όταν μετά ήρθαν τα χρόνια της δόξας σταμάτησε για λίγο, ωστόσο ξανάρχισε και το 2001 μπήκε σε πρόγραμμα απεξάρτησης από το αλκοόλ «Όταν είσαι νέος κάνεις λάθη και μαθαίνεις από αυτά. Εγώ απλώς έκανα τα δικά μου μπροστά σε όλους τους άλλους», δήλωσε τότε. Η γνωριμία και ο γάμος του με την Τζένιφερ Γκάρνερ τον βοήθησε να μείνει νηφάλιος για αρκετά χρόνια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου