Πέμπτη 3 Αυγούστου 2017

Ποια είναι η νέα «μούσα» γνωστού Έλληνα σχεδιαστή μόδας;

Η Αναστασία Τσιλιμπίου φορά τα νέα ρούχα του Vassilis Thom
Η Αναστασία Τσιλιμπίου, το κορίτσι με τα ξανθά μαλλιά και τα γαλανοπράσινα μάτια που μάγεψε μέσα από τις τηλεοπτικές της ερμηνείες Ελλάδα και Τουρκία, μας συστήνεται ξανά μέσα από μια υψηλής αισθητικής φωτογράφιση.
Πιο θηλυκή και ώριμη από ποτέ ξεδιπλώνει τον χαρακτήρα της και από το κορίτσι που όλοι μας γνωρίζαμε, παρουσιάζει την γυναίκα που έκρυβε μέσα της.
Βρεθήκαμε στην φωτογράφιση που πραγματοποιήθηκε στο ξενοδοχείο Athens Tiare Hotel στην Ομόνοια για λογαρισμό του καλού και πολύ στενού της φίλου σχεδιαστή μόδας Vassilis Thom (Βασίλη Θωμόπολου), και απ' ότι είδαμε μείναμε άφωνοι. Η Αναστασία μέσα από την καθοδήγηση του Βασίλη ξεδιπλώνει την πορεία της εξέλιξης, από κορίτσι της διπλανής πόρτας σε γυναίκα. 
«Ένα από τα πράγματα που μου αρέσουν είναι να ξεδιπλώνω και να αναδεικνύω πτυχές του χαρακτήρα αλλά και της ψυχής μου».












«Επίσης λατρεύω να μου δίνονται ευκαιρίες να μπορώ να προβάλλω, αυτά τα οποία έχω μέσα μου».
Συζητώντας την πρόταση που μου έκανε ο καλός μου φίλος σχεδιαστής μόδας Vassilis Thom, σκέφτηκα πως είναι η ώρα να δείξω κάτι διαφορετικό. Μέσα από κάθε φωτογραφία δείχνω και κάτι άλλο. Χαίρομαι να συνεργάζομαι μαζί του, διότι λατρεύω την χημεία που υπάρχει στην συνεργασία μας. Αγαπώ να δουλεύω με τέτοιους ανθρώπους που δείχνουν το ίδιο πάθος, όρεξη για δουλειά και δημιουργία με εμένα. 
Συστήθηκα στο ελληνικό κοινό μέσα από δυο αξιόλογες και μοναδικές δουλειές σε πολύ νεαρή ηλικία (Για την καρδιά ενός Αγγέλου και το Νησί). Στάθηκα εξαιρετικά τυχερή και είμαι ευγνώμων. Έπειτα ήρθε μια θεατρική πρόταση την οποία δε θα ξεχάσω ποτέ, ο ρόλος για το έργο "Το θαύμα της Άννυ Σάλιβαν". Έπειτα από μια παύση λόγο μαθητικών υποχρεώσεων αποδέχθηκα την  μεγαλύτερη πρόταση από την Τουρκία. Πρωταγωνίστησα στην τηλεοπτική σειρά Kosem, υποδύοντας τον ρόλο της ελληνίδας που κατάφερε και έγινε Σουλτάνα. Ρόλος πρόκληση και μεγάλης σημασίας λόγο εθνικότητας. Ανατριχιαστικά συγκινητικό. Έπαιξα στα πρώτα βασικά επεισόδια την νεαρή της ηλικία. Αργότερα με ξανά κάλεσαν να παίξω και στα τελευταία καθοριστικά, ρίχνοντας φως περισσότερο στον ρόλο. 

Πλέον επέστρεψα στην όμορφη Ελλάδας μας, δουλεύοντας σε θεατρική σκηνή αυτή την φορά και ενσαρκώνοντας τον ρόλο της Θεάς Αθηνάς σε μια εξαιρετική παράσταση στα αγγλικά αυτή την φορά. Πέραν των παραστάσεων απολαμβάνω την θάλασσα και κάνοντας μικρές αποδράσεις.

Η νέα συλλογή του Vassilis Thom είναι σαγηνευτική





















Ο σχεδιαστής με την ηθοποιό ξεκινούν μια πολύ ανθηρή συνεργασία 


Περισσσότερες πληροφορίες αλλά και δημιουργίες δείτε:
Vassilis Thom
Fashion Designer
www.vassilisthom.com



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου