Τρίτη, 16 Αυγούστου 2011

Κάρλα Μπρούνι: Μια πρώτη κυρία διαφορετική από τις άλλες



Δύο λόγια θα μου επιτρέψετε πριν διαβάσετε τις παρακάτω γραμμές, του ενδιαφέροντος αυτού cover story. Η συντάκτρια του εν λόγω κειμένου, είναι μια νεαρή κοπέλα, η Λορένα Σιούτη, η οποία, εδώ και λίγους μήνες κάνει τα πρώτα της δημοσιογραφικά βήματα. Της ζήτησα να μου γράψει για το ΠΙΝΑΚΙΟ και δέχτηκε και θα ήθελα να την καλωσορίσω στην «παρέα» του ΠΙΝΑΚΙΟΥ. Πιστεύω πως η «μικρή» διαθέτει όλα τα φόντα για να μπει στο δημοσιογραφικό μας χώρο, σε μια περίοδο που ήδη έχει αρχίσει η «κάθαρσις». Χαίρομαι ιδιαίτερα που παλιά και στοιχειωμένα μυαλά, αλλά και ανεπαρκείς δημοσιοσχετίστες αφήνουν δειλά-δειλατις θέσεις τους χωρίς να το θέλουν σε νέα παιδιά με όρεξη, μεράκι, όνειρα και προσδοκίες. Ο ιστότοπος αυτός είναι αφιερωμένος στους νέους ανθρώπους και τις φρέσκες ιδέες και σκέψεις τους. Λορένα, σε καλωσορίζουμε και σε ευχαριστώ δημόσια.
Ακολουθεί ένα εξαιρετικό cover story της Κάρλα Μπρούνι….


Από τη Λορένα Σιούτη

Σεμνή, χαμογελαστή, όμορφη, έξυπνη, δυναμική τόσο όσο πρέπει, είναι οι λέξεις με τις οποίες περιγράφουν τα media συνήθως τις πρώτες κυρίες ανά τον κόσμο. Εαν το δούμε εντελώς τυπικά και βάσει δημοσίων σχέσεων ο ρόλος της πρώτης κυρίας είναι να συμπληρώνει το ανθρώπινο προφίλ ενός ηγέτη στεκόμενη φυσικά πάντα ένα βήμα πίσω από εκείνον. Μετρημένες στα δάχτυα του ενός χεριου είναι εκείνες τις οποίες μπορούμε να θυμόμαστε με το ονομά τους και όχι ως «η κυρία του κυρίου».
Τι γίνεται όμως στην περίπτωση που ο σύζυγος (ακόμα και αν είναι ο πρόεδρος της 2ης μεγαλύτερης οικονομίας της Ευρώπης) γίνεται το συμπλήρωμα της συζύγου του διότι εκείνη είναι προορισμένη από τη μοίρα ότι και να κάνει, είτε αυτό λέγεται μόντελινγκ, είτε αυτό λέγεται τραγούδι ,είτε αυτό λέγεται ηθοποιία να έχει πάντα πρωταγωνιστικό ρόλο και τα διεθνη media στα πόδια της. Ο λόγος φυσικά για την Κάρλα Μπρούνι τη σύζυγο του προέδρου της Γαλλίας, Νικολά Σαρκοζί ή που έχει για σύζυγο τον πρόεδρο της Γαλλίας Νικολά Σαρκοζί, όπως θέλετε πείτε το.
Την έχουν χαρακτηρίσει, καθόλου άδικα, femme fatale της Γαλλίας αλλά και «Θηλυκό Δον Ζουάν».
Έντονη προσωπικότητα, σαγινευτική με τους άνδρες δεν γινόταν να μην γοητεύσει και να «πιάσει στα δίχτυα» της τον ισχυρό άνδρα της Γαλλίας, μένοντας στην ιστορία ως ένα ακόμη που πήγε στα Ηλίσια Πεδία.
Γεννημένη στην Ιταλία, το 43χρονο πλέον πρώην μοντέλο και σε λίγο καιρό μανούλα,είναι επίσημος γόνος των Μπρούνι-Τεντέσκι, με μαμά πιανίστα και πατέρα πλούσιο βιομήχανο με μεγάλη λατρεία στη μουσική, η μικρή Κάρλα ήρθε στη ζωή μετά το μεγάλο γιο Βιρτζίνιο και την πρώτη κόρη Βαλέρια.
Η σύλληψή της προήλθε από τον θυελλώδη έρωτα-παράλληλη σχέση που διήρκεσε 6 χρόνια της μαμάς της με έναν νεαρό κιθαρίστα μόλις 19 χρονών, τον Μαουρίτσιο Ρεμέρ, από την αρχή λοιπόν δεν φαινόταν να είναι μια κοπέλα όπως όλες οι άλλες. Η Κάρλα μοιάζει να έχει πάρει αρκετά στοιχεία από τη μητέρα της η οποία δεν ήταν το κλασσικό πρότυπο μητέρας αλλά την ενδιέφερε κυρίως η καριέρα της και συμμετείχε σε συναυλίες και κονσέρτα αφήνοντας τα παιδιά να μεγαλώνουν με τις νταντάδες στην καλύτερη περίπτωση, ή μόνα, όπως πολύ συχνά συνέβαινε. Η Κάρλα είναι εσωστρεφές και μοναχικό παιδί ωστόσο δεν αργούν να έρθουν οι ανατροπές στη ζωή της που η ίδια τις χαρακτηρίζει ως «ρήξη με το παρελθόν».
Η πρώτη ρήξη με το παρελθόν ήλθε όταν στα 7 της χρόνια έπρεπε να φύγει για τη Γαλλία. Η ίδια λέει πως δε φοβήθηκε το νέο αυτό βήμα στη ζωή της αλλά αντίθετα ισχυρίζεται πως τη δίδαξε να μη διστάζει μπροστά στο καινούριο, στο διαφορετικό. Η δεύτερη αλλαγή δεν άργησε να έλθει, καθώς στα 19 της χρόνια παράτησε τις σπουδές της στις τέχνες και την αρχιτεκτονική για να ασχοληθεί επαγγελματικά με το μόντελινγκ όπου από πολύ νωρίς έριξε στα πόδια της τους μεγαλύτερους διεθνείς οίκους μόδας όπως τον Christian Dior, Paco Rabanne, Sonia Rykiel, Christian Lacroix, Karl Lagerfeld, Yves Saint-Laurent, Chanel, Versace αναρριχόμενη έτσι στη λίστα με τα πιο ακριβοληρωμένα μοντέλα.

Πορεία προς την κορυφή
Ως παιδί ενός καθόλα αντισυμβατικού και θυελλώδους ερωτα η Κάρλα δεν γινόταν να παραμείνει το ντροπαλό και συνεσταλμένο παιδί που ήταν. Τολμηρή, ισχυρογνώμων, γεμάτη αυτοπεποίθηση δε δίστασε να πει και να κάνει αυτό που επιθυμούσε περισσότερο στη ζωή της, να ζήσει ελεύθερη χωρίς ταμπού και περιορισμούς. Πολύ γρήγορα μετατρέπεται σε party animal και πρωταγωνίστρια του διενούς jet set με αμέτρητες γυμνές φωτογραφίσεις, συνάπτοντας σχέσεις με φωτογράφους και αλλάζοντας τους άντρες όπως τις πασαρέλες. H Κάρλα είναι έτοιμη να κατακτήσει τον κόσμο και φυσικά όχι μόνο του μόντελινγκ, άλλωστε στα 29 της χρόνια αποφασίζει να κρεμάσει τα παπούτσια της και αφοσιώνεται αποκλειστικά στο τραγούδι, γράφοντας η ίδια τους στίχους σε πολλά από τα τραγούδια της αποδεικνύοντας μ’αυτόν τον τρόπο ότι δεν είναι μόνο όμορφη αλλά ότι διαφέρει από το κλασικό μοντελίστικο πρότυπο. Άλλωστε το μόντελινγκ ίσως να αποτέλεσε μόνο την αρχή για να μπει σ’έναν κόσμο τον ποίο είχε βάλει στόχο να κατακτήσει.









Το 2002 κυκλοφορεί το παρθενικό της άλμπουμ στην Ευρώπη με τίτλο: “Quelqu'un m'a dit” (κάποιος μου είπε), το οποίο άγγιξε το ένα εκατομμύριο σε πωλήσεις. Το 2007 κυκλοφορεί ο δεύτερος δίσκος της «No Promises», με ποιήματα των Yeats, Dickinson και Auden χωρίς μεγάλη επιτυχία ενώ τις σελίδες των διεθνών tabloids με διάφορα σχόλια γεμίζει ο τρίτος και τελευταίος δίσκος της που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων και ένα τραγούδι με τους ακόλουθους στίχους: «Είμαι ακόμα παιδί, παρά τα 40 χρόνια μου, παρά τους 30 εραστές μου!», χωρίς να την ενδιαφέρει για το πως θα σχολιαστεί αυτό ή επιδιώκοντας να δώσει η ίδια τροφή για σχολιασμό. Μετά το μόντελινγκ και το τραγούδι βάλθηκε να κατακτήσει και τον κινηματογράφο όπου έπαιξε σε ταινία του Γούντι Άλεν με τίτλο Midnight In Paris.






«Θηλυκός Δόν Ζουάν»
Έχοντας ξεφύγει από τα ταμπού και τους καθωσπρεπισμούς της παιδικής ηλικίας η Μπρούνι, ανεξέλεγκτη πλέον από το πολυτελές σπίτι της, παίρνει τη ζωη στα χέρια της και μπαίνει στην αρένα των ανδρών. Στην αρχή της καριέρας της αναλώνεται σε κρεβάτια ημιδιασήμων οι οποίοι ως φαίνεται δεν ικανοποιούσαν τόσο τις προσωπικές όσο και τις φιλοδοξίες της να αναρριχηθεί όσο πιο ψηλά γινόταν. Έτσι λοιπόν στρέφεται σε διάσημους και πλούσιους άνδρες με πρώτο και σημαντικό σταθμό τον διάσημο Βρετανό ροκ σταρ Mick Jagger όπου κατάφερε να διαρρεύσει τη σχέση μαζί του με τέτοιο τρόπο που μόνο θετικά λειτουργησε για την ίδια ενώ στη συνέχεια συνδέθηκε με τον πασίγνωστο τραγουδιστή Eric Clapton. Τον κατάλογο ων εραστών της συμπληρώνουν οι ηθοποιοί Kevin Costner και Vincent Perez . Έχοντας θέσει πλέον τον πήχη των ερωτικών της επιλογών ψηλά, η Κάρλα στρέφεται στον χώρο της διανόησης όπου και συνάπτει σχέση με τον καθηγητή φιλοσοφίας Raphael Enthove, γιο του δημοσιογράφου και κριτικού Jean-Paul Enthoven με τον οποίο προηγούμενα διατηρούσε δεσμό, σχέση η οποία προκάλεσε θύελλα αντιδράσεων αλλά της χάρισε και τον 9χρονο σήμερα γιο της. Οι περισσότερες σχέσεις της είναι με παντρεμένους ή δεσμευμένους άνδρες πράγμα το οποίο φαίνεται να μην πτωεί την «αδίστακτη» (όπως την χαρακτηρίζουν) Κάρλα.




Σανίδα σωτηρίας ή δήμιος της πολιτικής καριέρας του Σαρκοζί;
Το μεγαλύτερο τσουνάμι όμως των σχολιασμών δεν άργησε να έλθει όταν έγινε ήδη γνωστή η σχέση της με τον Νικολά Σαρκοζί. Το ειδύλλιο ξεκίνά όταν ο γκουρού των δημοσίων σχέσεων και της διαφήμισης Jacques Séguéla ο οποίος ηγήθηκε της καμπάνιας του Francois Mitterand, προσκαλεί την Μπρούνι σε ένα δείπνο έξω από το Παρίσι. Παρά τις αριστερές πολιτικές της καταβολές δέχεται την πρόσκληση και εκεί γνωρίζει για πρώτη φορά τον 52χρονο, Σαρκοζί. Η Κάρλα σε συνέντευξή της περιγράφει πως από την πρώτη στιγμή θεώρησε ότι επρόκειτο για έναν άκρως γοητευτικό άνδρα, με σπάνια εξυπνάδα και ενέργεια. «Ήταν έρωτας με την πρώτη ματιά», είπε και προσθέτει: «Και οι δύο κάναμε το βήμα της προσέγγισης».

Ενώ οι περισσότεροι θαρρούν πως ο Νικολά είναι μια ακόμη κατάκτηση για την Κάρλα και εκείνη μια από τις πολλές περιπέτειες του άτακτου προέδρου, οι δυό τους αποφασίζουν να ανταλλάξουν όρκους αιώνιας αγάπης.
Στις 2 Φεβρουαρίου του 2008, η Κάρλα Μπρούνι και ο Νικολά Σαρκοζί παντρεύονται. Και ενώ εκείνη ισχυρίζεται πριν το γάμο της πως ο τελευταίος είναι απλά μία παγίδα και πως αν κάποιος επιθυμεί την ανεξαρτησία, είναι καλύτερα να μην τον προτιμήσει, τα πράγματα αλλάζουν εντελώς και διατείνεται απόλυτη δέσμευση στο Γάλλο πρόεδρο, απόλυτο έρωτα και άρνηση για οποιαδήποτε περιπέτεια. Και ενώ τα περιοδικά και οι εφημερίδες στοιχηματίζουν για το πρόωρο τέλος, εκείνη αποκαλεί το σύζυγό της ως τον «Ναπολέοντα της» και είναι βέβαιη πως θα είναι κοντά του μέχρι το τέλος της ζωής της.

Η προσωπική ζωή του Προεδρικού ζεύγους ακόμη και μετά το γάμο συνεχίζει να είναι το αγαπημένο θέμα όλων των μεσών σε διεθνές επίπεδο. Οι φήμες για τον άτακτο Σαρκοζί δίνουν και παίρνουν ενώ πολλοί είναι εκείνοι που τον θέλουν να φλερτάρει με άλλες ακόμα και μπροστά στα μάτια της γυναίκας του με χαρακτηριστικότερο παράδειγμα την ηθοποιό Κάθριν Ζετα Τζόουνς. Η δημοτικότητα του προέδρου πηγαίνει από το κακό στο χειρότερο δείχνοντας πως η πρώτη κυρία όχι μόνο δεν ενισχύει το προφίλ του ηγέτη αλλά ρίχνει τη δημοφιλία του στο ναδίρ.
Ωστόσο η Κάρλα δεν παραιτείται καθώς όπως έχει αποδείξει είναι ικανή να βάλει κατώ τους μεγαλύτερους δημοσιοσχετίστες και image makers, αρχικά διαρρέει στον Τύπο φήμες περί πιθανής εγκυμοσύνης της χωρίς η ίδια να επιβεβαιώνει ή να διαψεύδει. Εν συνεχεία εμφανίζεται σε ερημική παραλία μετά της συζύγου της, με απόλυτα χαλαρή διάθεση χωρίς τους bodyguards να τους περιτρυγυρίζουν και αποκαλύπτει την ήδη φουσκωμένη κοιλιά της, η φωτογραφία φυσικά κάνει τον γύρο του κόσμου και το μόνο που απομένει να δούμε είναι πως θα λειτουργήσει αυτό στις επικείμενες προεδρικές εκλογές που θα γίνουν στη χώρα τον Απρίλιο του 2012.

Όπως και να έχει, όπως και να εξελιχθούν τα πράγματα η ιστορία θα δείξει για το πως λειτούργησε η Κάρλα για τον «Ναπολέοντά της» (όπως τον αποκαλεί) αλλά για την ίδια η ιστορία έχει δείξει ήδη πως έζησε τη ζωή της λεπτό προς λεπτό, αναλώθηκε, εξελίχθηκε, έκανε λάθη, πήρε λάθους δρόμους αλλά στο τέλος τα κατάφερε, έκανε αυτό για το οποίο ήταν γεννημένη...κατέκτησε τον κόσμο τον οποίο είχε βάλει στόχο!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου