Κυριακή, 8 Απριλίου 2012

APPLE: Το από-καλυπτικό "μήλο" των ανδρών



Το 1986 ένα  μήλο κάνει θεαματική είσοδο στην ελληνική αγορά για να εγκαινιάσει μία νέα εποχή στην μόδα, στις προδιαγραφές και τις τάσεις του ανδρικού εσωρούχου.
Με εμπνευστή και ιδρυτή τον Κοσμά Καψάλη, η πρώτη γεύση των σειρών APPLE που λανσάρονται στην αγορά, είναι με αυτή της επιτυχίας.
Εγκαινιάζοντας νέα ποιοτικά και σχεδιαστικά πρότυπα και πρωτοπορώντας συνεχώς, το όνομα APPLE αποκτά πολύ σύντομα φανατικούς οπαδούς και εξελίσσεται γρήγορα σε μια μεγάλη δύναμη που υπογράφει προϊόντα υψηλής ποιότητας για άνδρες, γυναίκες και παιδιά. Το πάθος για καινοτομία, η αφοσίωση στη λεπτομέρεια, η ιδιαίτερη έμφαση στην ποιότητα των πρώτων υλών και οι προχωρημένες γραμμές, γίνονται σήμα κατατεθέν της εταιρίας




Το δικό της κοινό

Έχοντας δημιουργήσει το δικό της φανατικό κοινό και λανσάροντας μια εντελώς νέα, φρέσκια αντίληψη στο χώρο του εσωρούχου, του home wear, του surf wear,του beachwear και του swimwear, η APPLE είναι σήμερα μια αυτοδύναμη και υγιής ελληνική επιχείρηση με δική της υπερσύγχρονη γραμμή παραγωγής, εξαιρετικά δραστήριο δίκτυο πωλήσεων, περισσότερο από 1300 σημεία πωλήσεων και οχτώ δικά της καταστήματα λιανικής.  

Ηγείται των εξελίξεων
Έχοντας εδραιώσει ένα ιδιαίτερα υψηλό brand awareness, η APPLE ηγείται των εξελίξεων, από την πρώτη κιόλας ημέρα εμφάνισης της στην αγορά, λανσάροντας σειρές που κλέβουν την παράσταση και κερδίζουν την απόλυτη και σταθερή προτίμηση του αγοραστικού κοινού. 
Επεκτείνοντας συνεχώς τη γκάμα των προϊόντων της και σχεδιάζοντας πρωτοποριακές συλλογές, παρουσιάζει πάντα κάτι νέο, δημιουργώντας τις νέες τάσεις της μόδας. 

Πρώτες ύλες

Από την εξονυχιστική έρευνα της αγοράς υφασμάτων και συμπληρωματικών πρώτων υλών για την ανεύρεση των καλύτερων ποιοτικά πρώτων υλών μέχρι το σχεδιασμό, την κοπή, τη ραφή, το φινίρισμα, τους συνεχείς ποιοτικούς ελέγχους και την τυποποίηση των προϊόντων, οι υψηλές προδιαγραφές λειτουργίας και τα αυστηρά στάνταρ αξιολόγησης των σταδίων παραγωγής εξασφαλίζουν το άψογο, ποιοτικό τελικό προϊόν που φτάνει στα χέρια του καταναλωτή. 
Λειτουργώντας με απόλυτα πελατοκεντρική φιλοσοφία, όπου η μεγιστοποίηση της ικανοποίησης του καταναλωτή αποτελεί το απόλυτο μέτρο αξιολόγησης των νέων προϊόντων που σχεδιάζονται, η APPLE προσθέτει καθημερινά νέες “Made in Greece” επιτυχίες στο portfolio της

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου