Πέμπτη 30 Απριλίου 2015

Η εξομολόγηση μιας μητέρας που συγκινεί: Νόμιζα πως με είχε εγκαταλείψει ο Θεός


Η Φρόσω είναι μητέρα δύο παιδιών, η οποία μετά από μία δύσκολη περίοδο της ζωής της, μπόρεσε να ανακτήσει την πίστη της και την ελπίδα για έναν καλύτερο μέλλον για εκείνη και τα παιδιά της. Από το 2011, η Φρόσω και η οικογένεια της έχει ενταχθεί στο πρόγραμμα «Προσφέρω γιατί Νοιάζομαι» και μπορέσαμε να τη στηρίξουμε μέσω του Σωματείου «Πάνος & Χρυσηίδα – Βοήθεια στα παιδιά».

Διαβάστε την προσωπική της μαρτυρία:



Η επιστολή της Φρόσως
«Ονομάζομαι Φρόσω και είμαι μητέρα δύο παιδιών. Η ζωή μου ήταν μια σκάλα που εξαφανιζότανε και δεν μπορούσες να ανέβεις από κάτω να πας επάνω. Σερνόμουνα από εδώ και από εκεί, δεν είχα που να σταθώ. Αυτά τα περνούσα το 2003 όταν και γέννησα τον δεύτερό μου γιό.
Για πολύ καιρό βέβαια ήμουνα φιλοξενούμενη πότε από εδώ και πότε από εκεί. Μόνη με δύο παιδιά, πέρασα πολλές δυσκολίες για να τα μεγαλώσω. Περάσαμε φτώχεια, πείνα, απελπισία, αλλά ο Θεός δεν εγκαταλείπει κανέναν. Με όσα είχα περάσει νόμιζα ότι με εγκατέλειψε.
Δεν έβλεπα πως ο Θεός μου χάρισε δύο παιδιά, από τα οποία έπαιρνα δύναμη. Όταν έκλαιγα και έλεγα «γιατί Θεέ μου», ο γιός μου, ο Θεοδόσης 5 ετών τότε, μου έλεγε «γιατί μαμά κλαις; Εγώ είμαι εδώ για εσένα» και με αγκάλιαζε.
Το 2011 γνώρισα μια κυρία, η οποία με σύστησε στον Σύλλογο «Μαζί για το Παιδί». Τα παιδιά της Οργάνωσης με αγκάλιασαν και χάρισαν αγάπη σε εμένα και τα παιδιά  μου.Τους είμαι ευγνώμων που μας στάθηκαν. Ζούμε αξιοπρεπώς χάρη σε εσάς. Σας υπέρ αγαπάμε και σας ευχαριστώ για την μεγάλη βοήθεια που μου δώσατε να σταθώ στα πόδια μου. 
Με πολύ σεβασμό για τα παιδιά της Οργάνωσης «Μαζί για το Παιδί». »
Στο πλαίσιο της χρηματοδότησης του προγράμματος «Προσφέρω γιατί Νοιάζομαι» από την Ελληνική Πρωτοβουλία (The Hellenic Initiative), στηρίζουμε Ιδρύματα και Σωματεία, προσφέροντας ρούχα, παιχνίδια, σχολικά, χαρτικά έπιπλα, φάρμακα, τρόφιμα, καθώς και είδη προσωπικής υγιεινής και καθαριότητας χώρου σε οικογένειες σε ανάγκη.
Χάρη στη δική σας βοήθεια καταφέραμε να υποστηρίξουμε 100 Φορείς και Ιδρύματα στον ευρύτερο Νομό Αττικής. Συνολικά 9.713 παιδιά ωφελήθηκαν μέσω της χρηματοδότησης από την Hellenic Initiative, ο συνολικός αριθμός των οικογενειών ανέρχεται στις  4.377.
Σας ευχαριστούμε και συνεχίζουμε δυναμικά με την δική σας υποστήριξη να βοηθάμε ακόμα περισσότερες οικογένειες σε ανάγκη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου