Δευτέρα 23 Μαΐου 2011

Μας σφάζουν στο βωμό της σωτηρίας μας...


Δεν γράφουμε πολιτικά γιατί πολύ απλά δε γουστάρουμε πολιτικούς στο ΠΙΝΑΚΙΟ (πλην ελάχιστων εξαιρέσεων).
Αυτό όμως που έγινε σήμερα είναι καθαρό ξεπούλημα. Ένιωσα την ανάγκη να μοιραστώ τις σκέψεις μου και τους προβληματισμούς μου μαζί σας.
Δεν διεκδικώ views ή σχόλια απλώς νιώθω πως ξεπουλάνε τα πάντα γύρω μας και μας στέλνουν με ιλιγγιώδη ταχύτητα σε έναν μεγάλο τοίχο. Πως θα είναι η επόμενη μέρα; Τι θα κάνουμε; Πολλοί από εμάς αντιμετωπίσαμε ή αντιμετωπίζουμε το φαινόμενο της ανεργίας και τα πάντα γύρω μας ακριβαίνουν.
Την ίδια ώρα ξεπουλάνε άμεσα ότι μπορούν. Μικραίνει το κράτος και εμείς χειροκροτούμε σα βλάκες από κάτω.


Τα λιμάνια και το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο, ο ΟΤΕ, η ΕΥΔΑΘ, ανοίγουν το δρόμο των αποκρατικοποιήσεων μαμούθ. Δεν τα πουλάνε απλά, ξεπουλάνε και όποιος προλάβει από τα κοράκια του εξωτερικού που τρίβουν τα χέρια τους τις τελευταίες μέρες πρόλαβε.
Δεν χρησιμοποιώ άσκοπα την λέξη Ξ-Ε-Π-Ο-Υ-Λ-Η-Μ-Α αλλά αν σας πω ότι δεν πουλάνε μόνο αλλά δίνουν το ιδιοκτησιακό καθεστώς και το management το 100%...βγάλτε εσείς τα συμπεράσματα.
Ο παππούς μου είναι ένας άνθρωπος που έχει δουλέψει πολύ σε όλη του την ζωή, έμεινε αγράμματος κι όμως μου είπε προχθές πως τα πράγματα οδηγούνται όπως ακριβώς ήταν στην κατοχή στην Αθήνα.
Τη στιγμή που ο κόσμος υποφέρει, που δεν έχει να πάρει γάλα στο παιδί του και μετρά τα λεπτά του ευρώ για το ψωμί του αποφάσισαν και επέβαλαν εκτός των εξπρές αποκρατικοποιήσεων ειδικούς φόρους κατανάλωσης στα αναψυκτικά., Εξίσωσαν τον φόρο πετρελαίου θέρμανσης με κίνησης. Επέβαλαν νέο φόρο στο φυσικό αέριο. Αύξησαν τα τέλη κατά 20% στα ΙΧ. Επίσης αποφάσισαν περικοπές σε υπερωρίες και επιδόματα . και φυσικά επέβαλαν εισφορά στις επικουρικές συντάξεις από 1ης Ιουλίου




Έρευνα Σοκ: Κόψαμε το Σούπερ-Μάρκετ

Τέλος θα ήθελα να κλείσω αυτό το κομμάτι που είχα την ανάγκη να μοιραστώ μαζί σας, την έρευνα που έκανε το Πανεπιστήμιο Αθηνών στην οποία φαίνεται πως έχουμε περιορίσει ακόμη και το Σούπερ-Μάρκετ και στο Μαξίμου δουλεύουν οι πράκτορες 24ωρες το 24ωρο. Να σημειώσω πως ότι το ρεπορτάζ που ακολουθεί είναι από το dealnews.gr
Μόνο τα «γρήγορα ταμεία»,που δέχονται μέχρι 10 προϊόντα φαίνεται να έχουν την μεγαλύτερη επισκεψημότητα πλέον στα σούπερ μάρκετ καθώς οι καταναλωτές αρκούνται μόνο στα απαραίτητα και σε αυτά μάλιστα με ιδιαίτερη επιλεκτικότητα.
Το μνημόνιο και τα πολιτικά μονοπάτια σε επίπεδο οικονομίας που ακολουθεί η Κυβέρνηση φαίνεται πως έχουν επηρεάσει σε πολύ μεγάλο βαθμό τα πορτοφόλια των πολιτών οι οποίοι δεν έχουν τη δυνατότητα να προμηθευτούν τα βασικά προϊόντα για τα σπίτια τους. Για τα περιττά κανείς λόγος....

Τα παραπάνω αλλά και πολλά άλλα στοιχεία προκύπτουν έπειτα από έρευνα σε δείγμα περίπου 2000 οικογενειών τυχαία επιλεγμένες από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.

Ξαναβγήκαν οι λίστες
Από τα τέλη της δεκαετίας του '80 οι καταναλωτές ψώνιζαν με λίστα, με ένα χαρτάκι που είχε σημειωμένα τι χρειάζεται να αγοραστεί για το κάθε σπιτικό. Λίγες ήταν οι φορές που ξεπερνούσαν κάποιοι ότι ήταν γραμμένο, τώρα πια εν έτη 2011 οι λίστες έκαναν την επιστροφή τους και πολλές είναι οι φορές που τα ψώνια δεν συμπληρώνουν καν όσα είναι γραμμένα. Λίγο η αύξηση του ΦΠΑ σε προϊόντα πρώτης ανάγκης, λίγο η ανεργία που μαστίζει τους νέους αλλά και πολλοί άλλοι λόγοι, τελούν απαγόρευση αγορών.

Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας, το 93,3% των ερωτηθέντων δηλώνουν ότι έχουν προαποφασίσει τι είδη θα αγοράσουν πριν πάνε στο σούπερ μάρκετ.

Είναι επίσης εντυπωσιακό ότι το ποσοστό των προαποφασισμένων καταναλωτών που ψωνίζει με γραπτή ή νοερή λίστα αγορών μειώνεται δραματικά όταν η ερώτηση αφορά όχι ποια είδη θα αγοράσουν αλλά ποιες μάρκες. Στο θέμα της μάρκας προαποφασισμένο εμφανίζεται μόνο το 58% των ερωτηθέντων.

Τα νοικοκυριά ξοδεύουν λιγότερα στα σούπερ μάρκετ. Το 56% των ερωτηθέντων αφήνει έως 50 ευρώ κάθε φορά που ψωνίζει, το 32% δαπανά από 51 ως 100 ευρώ, και μόνο το 12% ξεπερνά τα 100 ευρώ σε μία τυπική επίσκεψη στο σούπερ μάρκετ. Η μέση δαπάνη ανά επίσκεψη στο σούπερ μάρκετ εκτιμάται σε σχεδόν 67 ευρώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου