Κυριακή, 26 Μαρτίου 2017

Κωδικός: Γυμναστική από την Βιέννη

Η Ελευθερία Γιαννάδου μας υποβάλει σε ασκήσεις από την μαγευτική Βιέννη
 

Τρεις ασκήσεις για να αποκτήσετε τέλειους γλουτούς
Η Ελευθερία Γιαννάδου άφησε για λίγο την σαγηνευτική Καστοριά και βρέθηκε στην Βιεννη,
Αυτό δεν την εμπόδισε να μας «γυμνάσει» από την Leopoldsberg, με θεα τον Δουναβη.   
Σήμερα μας δίνει ασκήσεις για τους γλουτούς. Βαθιά ανάσα και φύγαμε!!!
Και πριν να τις ευχηθούμε να περάσει όμορφα στην Βιέννη και να γεμίσει από όμορφες εικόνες.


Άσκηση 1η

Στηρίξου στα γόνατα και τις παλάμες σου (θέση τραπεζάκι). Φρόντισε τα γόνατα σου να είναι πάνω απο τα ισχία και οι ώμοι σου πάνω απο τους καρπούς των χεριών σου.

Σήκωσε το δεξί σου πόδι και πίεσε το κοντά στο στήθος σου, με τον αστράγαλο flex.

Τέντωσε το πίσω στην ίδια ευθεία με την σπονδυλική σου στήλη διατηρώντας flex τον αστράγαλο, και φρόντισε να διατηρείς την λεκάνη σου παράλληλη με το έδαφος σε κάθε επανάληψη και να μην την στρίβεις.  

Κάνε 3 σετ των 12 επαναλήψεων και άλλαξε πόδι.


Άσκηση 2η

Στηρίξου σε θεση τραπεζάκι, τέντωσε το δεξί σου πόδι πίσω με τον αστράγαλο point, στην ίδια ευθεία με την σπονδυλική σου στήλη.


Ανοιξε το πλάγια δεξιά και κατέβασέ το στο έδαφος, ακουμπώντας τα δαχτυλά σου.


Σήκωσε το πάλι στην αρχική θέση.
Πέρασέ το τώρα σταυρωτά πάνω απο το αριστερό, και κατέβασέ το πλάγια αριστερά ακουμπώντας τα δαχτυλά σου στο έδαφος.


Ελα ξανά στην αρχική θέση. Κάνε 2 σετ των 12 επαναλήψεων και άλλαξε πόδι.


Ασκηση 3η

Στηρίξου σε θέση τραπεζάκι στους αγκώνες σου. Τέντωσε το δεξί σου πόδι  flex στο έδαφος.

Σήκωσε το χωρίς να λυγίσει και χωρίς να στρίψεις την λεκάνη σου μέχρι να φτάσει στην προέκταση της σπονδυλικής σου στήλης.


Κάνε 3 σετ των 12 επαναλήψεων, άλλαξε πόδι και κάνε άλλες τόσες.

Επανέλαβε την ίδια άσκηση έχοντας τον αστράγαλό σου point.



Διαβάστε και την συνέντευξη της Ελευθερίας Γιαννάδου: Ελευθερία Γιαννάδου: Η«ελαστική» γυμνάστρια από την Καστοριά που «ξεγελά» την βαρύτητα


















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου