Δευτέρα 19 Νοεμβρίου 2018

Μαρία Θεοδότου: Νιώθω ευλογημένη

Η Μαρία Θεοδότου είναι μια καλλιτέχνης που κυνηγά το όνειρο της και γι’ αυτό έχει δικαιωθεί.
 Η ίδια μιλώντας στο Πινάκιο τονίζει πως νιώθει ευλογημένη και συνεχίζει να αναζητά τα άστρα στο διάβα της.
Μιλά για την Κύπρο και την «μυστική της συνταγή» που παράγει φωνές υπέροχες, για τα αγαπημένα της τραγούδια ενώ βρίσκει κοινά αλλά και αντίθετα στοιχεία με τα μουσικά shows στα χρόνια που πέρασαν.



Συνέντευξη στον Λευτέρη Χ. Θεοδωρακόπουλο για το Πινάκιο


Άλλωστε είχε διαγωνιστεί στο Greek-idol και αυτό που δεν θα ξεχάσει ποτέ είναι το χτυποκάρδι πριν την είσοδο και την αδρεναλίνη της σκηνής.

Αυτό τον καιρό ετοιμάζει την πρώτη της ολοκληρωμένη δισκογραφική δουλειά και σχεδιάζει προσεκτικά τις επόμενες κινήσεις της. 




Μαρία Θεοδότου, εδώ και χρόνια ακολουθείς το όνειρο σου, τραγουδάς… και δίνεις  το «είναι» σου στην Τέχνη σου…  Όμως εσύ τι έχεις πάρει απ’ αυτήν ;

«Όντως ισχύουν όλα αυτά που λες! Αυτή την τέχνη που λέγεται μουσική την ακολουθώ από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου. Μεγαλώνοντας ξεκίνησα να την υπηρετώ κιόλας με πάθος! Είναι ακριβώς όπως το συναίσθημα του μεγάλου έρωτα. Μπορώ να σου πω ξεκάθαρα και με πάσα βεβαιότητα ότι η μουσική μου πρόσφερε και συνεχίζει να μου προσφέρει επί καθημερινής βάσεως. Οποιοσδήποτε μέσα από την τριβή του με αυτή την τέχνη μπορεί να πάρει μόρφωση, παιδεία, αγάπη, συγκέντρωση, ηρεμία, εκτόνωση, ευφορία, χαρά, χιλιάδες άλλα συναισθήματα και εμπειρίες. Αρκεί να σου πω ότι νιώθω ευλογημένη που μπορώ να εκτονώσω αυτά που φέρω μέσα μου πάνω σε μια σκηνή! Έχω την τύχη να μπορώ να νιώσω αυτό το μοναδικό και ανεκτίμητο συναίσθημα! Ένα συναίσθημα που δεν μπορώ να στο εκφράσω με κάποια λέξη ή φράση, είναι σαν να έχω μόλις ανταλλάξει την πρώτη ματιά με αυτόν που είμαι ερωτευμένη...»


Στην Κύπρο κάνεις τις εμφανίσεις σου… εξετάζεις την επιστροφή σου στην Ελλάδα;



«Επέστρεψα στην Κύπρο το 2013 μετά από 8 χρόνια στην Ελλάδα. Είναι όλα πολύ διαφορετικά στην Κύπρο με τα υπέρ και τα κατά. Είμαι πολύ ευγνώμων απέναντι στον κόσμο που με ακολουθεί και με στηρίζει στο νησί μου και περνώ όμορφα εδώ. Αρκετά συχνά σκέφτομαι την επιστροφή μου στην Αθήνα. Πιστεύω ότι θα γίνει γιατί είναι κάτι που θέλω πολύ και πραγματικά. Θα γίνει όταν πρέπει να γίνει χωρίς να το σκέφτομαι συνέχεια και να επιμένω, απλά περιμένω την κατάλληλη στιγμή».





Η Κύπρος έχει βγάλει τόσους υπέροχους τραγουδιστές…η μουσική τελικά είναι στο DNA των Κυπρίων;

«Επειδή έχω μελετήσει αρκετά τα τελευταία χρόνια διάφορες τεχνικές της φωνής και το πώς ακριβώς λειτουργεί η διαδικασία της φώνησης μας ανατομικά καταλήγω να πιστεύω ότι έχει σχέση με τη διάλεκτο μας, την άρθρωση των λέξεων μας και τον τρόπο που μάθαμε να παράγουμε ήχους μέσω του σώματος μας!».


Υπάρχουν κάποια τραγούδια που έχεις ζηλέψει;

Υπάρχουν πολλά τραγούδια που θεωρώ μοναδικά, αγαπώ να τα τραγουδώ, σίγουρα δεν τα έχω ζηλέψει γιατί θεωρώ ότι είναι ένα αρνητικό συναίσθημα αλλά θα ήθελα με το καλό όταν θα έρθει η δική μου δισκογραφική δουλειά να αποτελείται από τέτοια τραγούδια.

Ποια είναι τα σχέδια σου για το προσεχές διάστημα;

«Θα σου πω ότι για την επόμενη χρονιά έχω θέσει ως πρώτο στόχο να τελειώσω την δισκογραφική δουλειά που ξεκίνησα στην Ελλάδα και να ξεκινήσω μέσα από διάφορες συναυλίες και εκδηλώσεις να παρουσιάζω αυτή τη δουλειά!». 


Σε ενοχλεί ότι για να είσαι στην επικαιρότητα πρέπει να έχεις δώσει κάποια είδηση σε στυλ… gossip ;

«Δεν με ενοχλεί καθόλου γιατί απλά δεν με απασχολεί να βρίσκομαι στην επικαιρότητα με τέτοιου είδους ειδήσεις. Θα ήθελα αν κάποιος δημοσιογράφος αποφασίσει να γράψει κάτι αυτό να είναι μόνο για την δουλειά μου. Πολύ συνειδητά και από επιλογή τα τελευταία χρόνια δεν αναρτώ τίποτα εκτός από την δουλειά μου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που διατηρώ. Και για να μην παρεξηγηθώ δεν το κατακρίνω σε καμιά περίπτωση απλά εγώ προσωπικά δεν το επιλέγω».

Βλέπεις τα μουσικά shows;

«Αν τύχει στον ελάχιστο ελεύθερο μου χρόνο να τα πετύχω στην τηλεόραση μπορεί και να τα παρακολουθήσω. Δεν αδιαφορώ απλά στεναχωριέμαι γιατί ξέρω και την άλλη όψη του νομίσματος. Θεωρώ ότι επήλθε κορεσμός εδώ και χρόνια και απλά αναπαράγουμε το ίδιο έργο μετατοπίζοντας το ενδιαφέρον του κοινού στους κριτές!».


Πως είναι να τα ζεις από έξω;


«Πάνε πολλά χρόνια από τότε, είναι σχεδόν 8 χρόνια, μερικές φορές το ξεχνώ εντελώς. Τότε ήταν και διαφορετική όλη η σύσταση των project. Δεν μοιάζουν τα τότε shows με τα σημερινά. Σε κάποια πράγματα όμως όπως η αγωνία, το άγχος, η χαρά ή η στεναχώρια των διαγωνιζομένων ταυτίζομαι. Νιώθω αυτό το χτυποκάρδι πριν την είσοδο και την αδρεναλίνη της σκηνής. Αυτό δεν θα το ξεχάσω ποτέ νομίζω».

Θεωρείς ότι αν δεν σε είχαν αδικήσει στο Greek Idol θα ήταν ακόμη πιο ανοδική η καριέρα σου ή δεν έχει να κάνει αυτό;


«Θεωρώ πως ότι είναι να γίνει θα γίνει. Αν με αδίκησαν ή όχι θα το δείξει η πορεία μου, οι συνεργασίες μου και η δουλειά μου μέχρι σήμερα και για τα επόμενα χρόνια. Δεν μπορεί να ορίσει κανείς αυτό που είμαστε παρά μόνο εμείς οι ίδιοι. Αυτό το πιστεύω ειλικρινά και προσπαθώ να μην σκέφτομαι αρνητικά. Ότι έγινε, έγινε για κάποιο λόγο και αν μου αξίζει να έχω ανοδική πορεία και επιτυχία θα τα έχω σε συνδυασμό με την σκληρή δουλειά, την επιμονή και την υπομονή. Ένας στόχος είναι αρκεί να επιλέξεις τον σωστό τρόπο να τον προσεγγίσεις και να αντέξεις τις κακουχίες που έχει ο δρόμος μέχρι να τον συναντήσεις».


Τέλος, ένα αστέρι λάμπει όσο και αν έχει αδικηθεί;


«Αυτό ισχύει σε όλα τα επαγγέλματα όχι μόνο στο τραγούδι ή τις τέχνες. Αυτός που έχει το ταλέντο, επιμένει, δουλεύει σκληρά με μεθοδικότητα και υπομονή, κάποια μέρα θα φτάσει τον στόχο που έχει θέσει, ότι και να συναντήσει στη πορεία του».






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου