Κυριακή 13 Απριλίου 2014

«Σαν την αγάπη μου δεν έχει»: Επιτέλους ένα τραγούδι που υμνεί την αντρική αξιοπρέπεια

Λάζαρος Καψιμάλης: Πιο ώριμος από ποτέ επιστρέφει τραγουδώντας Αλέξη Γούδα

«Τι τρέχει κ δε μ αγαπάς
στο στόμα πια δε με φιλάς 
Στα μάτια πια δε με κοιτάς κ ότι ποθήσαμε σκορπάς 

Τι έχεις κ δε μου μιλάς 
κι όλο την πλάτη μου γυρνάς
Στο σώμα μου δεν ακουμπάς 
κ ότι μας ένωσε ξεχνάς



Κ αν σου χαρίσαν έναν ήλιο
να χεις για ομπρέλα σου όταν βρέχει 
θα σε κυκλώσει καταιγίδα γιατί 
σαν την αγάπη μου δεν έχει


Αν σου υποσχέθηκαν φεγγάρι 
στα σκοτεινά να σε προσέχει 
θα ναι σκοτάδι δε θα βλέπεις γιατί
σαν την αγάπη μου δεν έχει.


Τι έχεις κ ούτε που μετράς                 
άλλο τους χτύπους της καρδιάς 
έρχεσαι φεύγεις δε μιλάς 
σα φάντασμα με προσπερνάς
Τι σ έπιασε και βλαστημάς
εσύ που πέθαινες για μας
όρκους αιώνιας αγκαλιάς 
να τους διαγράφεις πως τολμάς»

Είναι οι στίχοι  που έγραψε ο Αλέξης Γούδας για τον Λάζαρο Καψιμάλη ο οποίος ερμηνεύει το «Σαν την αγάπη μου δεν έχει». Η μουσική πάλι του Αλέξη Γούδα.


Οι δύο νεαροί από την Καστοριά κάθε φορά που ενώνουν τις δυνάμεις τους επιδεικνύουν πως η αγάπη και ο έρωτας ερμηνεύονται μέσα από την μουσική…Κόντρα λοιπόν στα τραγούδια τύπου κονσέρβας το «Σαν την αγάπη μου δεν έχει» έρχεται να ντύσει με νότες και με νοσταλγία τον έρωτα…Αν το ακούσετε σίγουρα από μέσα σας θα αναδυθούν συναισθήματα, σκέψεις και αναμνήσεις...! Μη χάνετε χρόνο λοιπόν…



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ ΤΗΝ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΛΑΖΑΡΟΥ ΚΑΨΙΜΑΛΗ ΣΤΟ ΠΙΝΑΚΙΟ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου