Τετάρτη 14 Μαΐου 2014

Θέμις Πελεγίνη: Ονειρεύομαι ένα Περιστέρι πολύχρωμο και έντονο

Στα 20 σου τολμάς να ονειρεύεσαι έναν κόσμο αγγελικά πλασμένο, γιατί να αποτελεί εξαίρεση η Θέμις Πελεγίνη η οποία θέλει ένα Περιστέρι πιο αγγελικά πλασμένο. Για να το πετύχει αυτό θέτει τον εαυτό της σε υποψηφιότητα με την παράταξη του Δημήτρη Κελάφα «Περιστέρι με όλους. Ανατροπή».
Η ίδια μιλά στο Πινάκιο και τονίζει πως η υποψηφιότητα της είναι ένα παράδειγμα προς τους άλλους συνομηλίκους της να ασκήσουν το εκλογικό τους δικαίωμα και να μη γυρίσουν την πλάτη στις κάλπες.

Η Θέμις ονειρεύεται ένα Περιστέρι πολύχρωμο και έντονο και στην συνέντευξη που ακολουθεί εξηγεί πως αυτό μπορεί να επιτευχθεί…

Συνέντευξη στον Λευτέρη Χ. Θεοδωρακόπουλο και στο ΠΙΝΑΚΙΟ

Φωτογραφίες: Κυριακή Σπανούδη

Θέμις…θα μας συστηθείς; Ποια είσαι; Με τι ασχολείσαι;


«Είμαι η Θεοδώρα - Δήμητρα (Θέμις) Πελεγίνη. Γεννήθηκα στο Περιστέρι το 1994. Ο πατέρας μου , η μητέρα μου και ο παππούς μου είναι  και αυτοί γεννημένοι στο Περιστέρι. Είμαι φοιτήτρια Νοσηλευτικής Ογκολογικών Παθήσεων και κάνω την πρακτική μου στο Άγιο Σάββα. Στον ελεύθερό μου χρόνο μου αρέσει να κάνω ποδήλατο γυρνώντας όσο είναι εφικτό στις γειτονίες του Περιστερίου μαζί με φίλους και φίλες». 

Τι είναι αυτό που σε ώθησε να ασχοληθείς με τα κοινά;

«Από την οικογένεια μου έχω μάθει να είμαι πολιτικοποιημένο άτομο. Με την υποψηφιότητα μου αυτή εκτός ότι μου αρέσει να ασχολούμαι με τα κοινά θέλω να δείξω στους νέους ότι πρέπει να εμπλέκονται με την πολιτική γιατί χρειάζεται νέο αίμα και να μην την φοβούνται. Έτσι ώστε να μπουν νέες ιδέες με όρεξη και μαχητικότητα κάτι που διαθέτουν οι νέοι . Και θέλω την κίνηση μου αυτή να την ακολουθήσουν και άλλοι νέοι». 

Με ποια παράταξη και με ποιον επικεφαλής κατεβαίνεις και γιατί; Δικαιολόγησε μας την επιλογή σου…

«Κατεβαίνω με την παράταξη '' Περιστέρι με όλους. Ανατροπή '' του κ.Δημήτρη Κελάφα. Εμπιστεύομαι τον κ.Δημήτρη Κελάφα γιατί θεωρώ ότι είναι πιο κοντά στις ιδέες μου και στους νέους. Και μετά από μια ευρεία συζήτηση που είχαμε μαζί πείστηκα από τις απόψεις του και από το πρόγραμμα που έχει» .

Αλήθεια, ποιοι είναι οι λόγοι που θα έλεγες σε κάποιον να σε τιμήσει με την ψήφο του, σε αυτές τις εκλογές;

«Οι λόγοι είναι ότι είμαι νέα με φρέσκιες ιδέες και έχω την δύναμη να παλέψω και να διεκδικήσω το καλύτερο για την πόλη που γεννήθηκα και μεγάλωσα». 

«Την Άνοιξη αν δεν την βρεις την φτιάχνεις», είναι η φράση του Οδ. Ελύτη. Αλήθεια πως μπορεί να φτιαχτεί μια Άνοιξη στην δική σας γειτονιά;

«Η άνοιξη στην γειτονία μας μπορεί να έρθει φτιάχνοντας αθλητικούς χώρους , κέντρο νεότητας με κοινωνικές δραστηριότητες ώστε να απασχολούνται οι νέοι , αξιοποίηση του φυσικού περιβάλλοντος με πνεύμονα πρασίνου σε κάθε γειτονιά και δημιουργώντας ποδηλατόδρομους». 


Με ποια χρώματα θα ζωγράφιζες τον δήμο Περιστερίου αυτή την στιγμή και γιατί;
Τι πρέπει να γίνει αύριο στο Περιστέρι κατά την γνώμη σου;


«Το Δήμο Περιστερίου θα το ζωγράφιζα με γκρίζο χρώμα γιατί γίνονται έργα βιτρίνας και όχι έργα ουσίας. Κατά την γνώμη μου πρέπει να αναβαθμιστούν οι ξεχασμένες γειτονιές του Περιστερίου , να γίνει καλύτερη διέλευση όχι μόνο στο κέντρο αλλά στην κάθε γειτονιά για τα άτομα με ειδικές ικανότητες , να υπάρχουν φυλασσόμενα σχολεία για την ασφάλεια των παιδιών και των χώρων , καλύτερη δημοτική συγκοινωνία και θα ήθελα σε κάθε διαμέρισμα ένα δημοτικό ιατρείο». 

Η ανεργία είναι ένα θέμα που συζητάς στις παρέες σου; Τι σου λένε οι φίλοι σου;

«Η ανεργία στο μεγαλύτερο ποσοστό της πλήττει νέους ανθρώπους και είναι το κύριο θέμα που απασχολεί αυτή την στιγμή τους νέους , οι οποίοι προσπαθούν να βρουν λύσεις άλλοι φεύγοντας στο εξωτερικό και άλλοι με την εσωτερική μετανάστευση». 

Αν ο κόσμος σε τιμήσει με την ψήφο του ποια θα είναι η πρώτη σου επιδίωξη;

«Η πρώτη μου επιδίωξη θα είναι να λυθεί το πρόβλημα της διέλευσης των ατόμων με ειδικές ικανότητες σε όλη την πόλη μου και να δημιουργηθούν δραστηριότητες κοινωνικού περιεχομένου για τους νέους». 
Τέλος, αν σου έλεγαν σε έναν τοίχο του Περιστερίου να έκανες ένα γκράφιτι ποιο θα ήταν το σχέδιο, τα χρώματα του, αλλά και σε ποιον τοίχο θα το έκανες και γιατί;



«Αν ήξερα να κάνω γκράφιτι θα ζωγράφιζα στα σχολεία και όχι σε έναν συγκεκριμένο τοίχο . Θα έφτιαχνα πολύχρωμα λουλούδια και θα το έκανα γιατί θέλω να φέρω την άνοιξη έστω και με χρώματα στο γκρίζο των σχολείων» .  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου