Τετάρτη 7 Δεκεμβρίου 2016

Κώστας Γκλάβας: Onstage είμαι εγωκεντρικός αφού βιώνω το όνειρο μου

 
Πιστός στο όνειρο του και με γνώμονα τους στόχους τους ο Κώστας Γκλάβας και με όπλο την φωνή του κατακτά το τραγούδι. Σε λίγα βράδια και συγκεκριμένα στις 16 Δεκεμβρίου θα εμφανίζεται στο VERTU με τους Ηλία Βρεττό, τους rec την Ειρήνη Παπαδόπουλου, την Ζωή Χρήστου κ.α 

Συνέντευξη - Φωτογραφίες:
Λευτέρης Χ. Θεοδωρακόπουλος για το Πινάκιο

Με αφορμή τις επικείμενες εμφανίσεις του μίλησε στο Πινάκιο για την πορεία του, για το πώς «γεννήθηκαν» τα δύο του τραγούδια (Μπερδέματα -Δεν θα έρθω απόψε σπίτι), για τα παιδικά του χρόνια στην Λαμία, ενώ αποκαλύπτει και ποιο τραγούδι έχει αφιερώσει σε κοπέλα. Σίγουρα ο Κώστας Γκλάβας θα αφήσει το δικό του αποτύπωμα στην μουσική σκηνή. Αν κάτι τον χαρακτηρίζει είναι η δυνατή του προσωπικότητα, το αστείρευτο του χιούμορ και ο τρόπος που αντιμετωπίζει την ζωή…με χαμόγελο!

Κώστα Γκλάβα… είσαι ένας τραγουδιστής που προσπαθείς να βρεις τα βήματα σου σε ένα δύσκολο –ομολογουμένως – περιβάλλον.  Τι είναι αυτό που σου δίνει ώθηση;

«Καλησπέρα από μένα. Καταρχήν για να υπηρετώ το ελληνικό τραγούδι η αγάπη θεωρείται δεδομένη. Ώθηση μου δίνει η σταθερά ανοδική πορεία μου στο χώρο καθώς και η επιμονή μου να πετυχαίνω γενικά τους στόχους μου σε ό,τι ασχοληθώ».

Πως προέκυψε το τραγούδι στην ζωή σου;

«Με τη μουσική ασχολούμαι από μικρός. Τρομπετίστας στην μπάντα του δήμου Λαμίας από 8 χρόνων.. Κάπου στην πορεία κατάλαβα πως ότι άκουγα μπορούσα να το τραγουδήσω... Και κάπως έτσι μπήκε το μικρόβιο. Αφού πέρασα στις πανελλήνιες (οικονομικών επιστημών στο Καποδιστριακό) κατέβηκα στην Αθήνα άρχισα να το ψάχνω.. και «το βρήκα» !!!!».

Ποια ήταν τα ακούσματα σου;

«Άκουγα από Iron Maiden μέχρι Στέλιο Καζαντζίδη και από Rave μέχρι Πυξ λαξ. Δηλαδή τα πάντα...»

Εμφανίζεσαι σε κέντρα διασκεδάσεως, τι αλλάζει με το που ανεβαίνεις στην πίστα κάθε φορά;

«Όταν ανεβαίνω στην πίστα ανεβαίνει η αυτοπεποίθηση και η εγωκεντρικότητα έτσι χωρίς λόγο.. Την ψωνίζω. Και να φανταστείς ότι όταν μου ζητάνε να τραγουδήσω οι φίλοι μου στην παρέα ντρέπομαι. Δεν ξέρω τι συμβαίνει εκεί πάνω ..Κάτι μαγικό....!»

Σε γεμίζει η αγάπη του κόσμου;

«Υποτίθεται για τον κόσμο τραγουδάς… Όποτε ναι».

Υπάρχει κάτι που σου έχει συμβεί κάτι σε εμφάνιση σου που ήταν αξιοσημείωτο;

«Πολλά και διαφορά.. Το κορυφαίο είναι σε πολύ γνωστό μαγαζί της παραλιακής που δούλευα και έκλεινα το πρόγραμμα, κατά τις 5 το πρωί ένα ζευγάρι στον εξώστη έκανε σεξ ...Ο κόσμος κάτω δεν πήρε χαμπάρι. Εγώ με τους μουσικούς δεν μπορούσαμε να κρατηθούμε από τα γέλια. Μέχρι που τους πήρε χαμπάρι η ασφάλεια του μαγαζιού Κ τους διέκοψε.. Ελπίζω μονάχα να είχανε προλάβει τα παιδιά...».

Ποιες είναι οι κομβικές συνεργασίες σου έως τώρα;

Έχω πααααρα πολλές.. Από που ν’  αρχίσω;; Θα αδικήσω πολλούς.. Θα σου πω 6-7 που μου έρχονται.
Βανδη,Πανταζης,Αδαμαντιδης,Μακροπουλος,Μαργαριτης,Χολίδης,Καλίδης,Μενιδιάτης,Αργυρος,Γιαννιάς,Γαλανος.Και άλλοι πολλοί...»

Η επόμενη σου συνεργασία με ποιον θα είναι και τι προσδοκάς απ’ αυτήν;

Η επόμενη συνεργασία μου θα είναι με τον Ηλία Βρεττό για πρώτη φορά στην καριέρα μου... Ξεκινάμε στις 16 Δεκεμβρίου  σ έναν καινούριο χώρο πάνω από το Ποσειδώνιο (Γλυφάδα) .Θα ονομαστεί VERTU και θα συμμετέχουν και οι Rec,η Ειρήνη Παπαδόπουλου,η Ζωή Χρήστου και ο Μουσικος παραγωγός Νίκος Μαρκογλου!

«Δεν θα έρθω σπίτι» και «Μπερδέματα» οι επιτυχίες σου. Θα μας μιλήσεις γι’
 Αυτές; Πως πρόεκυψαν; Ποιοι είναι οι συντελεστές;

«Το «δε θα έρθω σπίτι» ήταν το πρώτο μου κομμάτι σε μουσική του Κωνστάντινου Γαλανού και στίχο δικό μου. Παίχτηκε στα ραδιόφωνα Αθήνας και επαρχίας και έγινε γνωστό στον κόσμο εύκολα... Τα «μπερδέματα»  (Μουσική Σάββας Νεκταριος και στίχος δικός μου )ήταν ένα καλοκαιρινό χιτακι που παίχτηκε πολύ από τα beach-bar και τα καλοκαιρινά club .Το κάθε τραγούδι είχε το δικό του στόχο και το δικό του ταργκετ-γκρουπ. Αποσκοπω το επόμενο μου τραγούδι να γίνει ακόμα πιο αγαπητό από το κοινό...»

Ο κόσμος έχει ανάγκη από το γνήσιο λαϊκό τραγούδι, νιώθεις ότι κουράστηκε από τις εφήμερες επιτυχίες;

«Σημεία των καιρών. Η μουσική πάντα έκανε κύκλους. Όσο υπάρχουν σημαιοφόροι καλών τραγουδιών και εμείς οι νέοι αργά η γρήγορα θα συνεχίσουμε το δρόμο τους...
Η διαχρονικότητα είναι ο στόχος του κάθε καλλιτέχνη. Και αυτή θα την πετύχεις μόνο με καλά λαϊκά τραγούδια».

Ποιο τραγούδι έχεις αφιερώσει σε κοπέλα;

«Τα πρόστυχα τα μαύρα τα εσώρουχα σου έχω αφιερώσει ... Χαχα
Δεν αφιερώνω μωρέ... Συνδυάζω τραγούδια με κοπέλες και με στιγμές…»

Θεωρείς πως οι άντρες έχουν χάσει μέρος της ντομπροσύνης τους σήμερα;


«Δεν υπάρχει ντομπροσύνη.. Ποτέ δεν υπήρχε.. Το ψέμα αθώο η ένοχο πάντα ήταν στο ρεπερτόριο του άντρα. Μην γελιόμαστε.. Εσύ δε λες ψέματα;;;».

Σε θλίβει που ο κόσμος «βυθίζεται» πάνω σε οθόνες …;

Όχι, δε με θλίβει απλά με ενοχλεί λίγο...Η τεχνολογία έχει μπει για τα καλά στη ζωή μας..Και εμείς την ακολουθούμε.. Είναι λίγο τραγικό βέβαια  να βγαίνεις για καφέ με παρέα και να είναι όλοι "χωμένοι" στο κινητό.Και εγώ το παρακάνω λίγο...»










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου