Δευτέρα 9 Απριλίου 2018

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Ο Έλληνας σεφ που θα επιμεληθεί το γαμήλιο μενού του πρίγκιπα Χάρι & της Μέγκαν Μαρκλ



Ο Νίκος Κουλούσιας θα ετοιμάσει για την δεξίωση πιάτα που θα φέρουν την Ελλάδα στο τραπέζι του ζευγαριού και των επισήμων προσκεκλημένων του


Συνέντευξη στον Λευτέρη Χ. Θεοδωρακόπουλο για το Πινάκιο

Μους ρεβυθιού, φωλιά από φέτα με χλιαρή βινεγκρέτ ούζο μέλι, ανάμεικτη σαλάτα θα είναι κάποια από τα πιάτα που θα σερβιριστούν στην δεξίωση του γάμου της χρονιάς.
Και όταν λέμε γάμο της χρονιάς  δεν εννοούμε άλλον από αυτόν του πρίγκιπά Χάρι με την διαλεκτή της καρδιάς του Μένγκαν Μαρκλ. Στο γάμο αυτόν που θα πέσουν τα βλέμματα όλου του κόσμου θα υπάρχει και ελληνική υπογραφή…

Το πριγκιπικό ζεύγος λατρεύει να απολαμβάνει πιάτα με ελληνική πρόελευση 

Ναι, καλά διαβάσατε το μενού της δεξίωσης θα είναι ελληνικό αφού ο σεφ Νίκος Κουλούσιας θα ετοιμάσει κάποια από τα πιο ξεχωριστά πιάτα του.
Ο ίδιος μιλάει στο Πινάκιο γι’ αυτή την ξεχωριστή του εμπειρία. Αποκαλύπτει δε πως είναι σε καθημερινή επαφή με το περιβάλλον του πρίγκιπα και της μέλλουσας συζύγου του καθώς όσο οι μέρες πλησιάζουν το άγχος τους για να είναι όλα στην εντέλεια είναι έκδηλο.


Η πρόσκληση του γάμου της χρονιάς 

Να σημειωθεί σε αυτό το σημείο πως ο σεφ Νίκος Κουλούσιας έχει μαγειρέψει παλαιότερα και για τον πρόεδρο της Ρωσίας Βλαντιμίρ Πούτιν.


Θα είστε ένας από τους σεφ στο γάμο του πρίγκιπα Χάρι με την Μέγκαν Μαρκλ… Ακούγεται εντυπωσιακό. Πως το εκλαμβάνετε εσείς;

Ο Έλληνας σεφ στην Μ. Βρετανία

«Είναι  κάτι πολύ ενδιαφέρον για εμένα διότι το εκλαμβάνω ότι ανταγωνίζομαι συνεχώς τον εαυτό μου και κατακτώ κορυφές που φαντάζουν απρόσιτες.


Κάθε φορά που φοράω την ποδιά μου αρχίζει ένας δυνατός και διαφορετικός αγώνας με πολύ άγχος, στρες και ένταση και γι’ αυτό δίνω το 110% στην δουλειά μου.
Κάθε μέρα είναι  μια νέα σελίδα ένα νέο μάθημα για εμένα» .

Ποιο ήταν το κριτήριο για την επιλογή σας;

«Πιστεύω πως εάν κάνεις την δουλειά σου σωστά , παραμένεις ταπεινός , κάνεις τον κόσμο χαρούμενο με αυτά που προσφέρεις έρχονται όλα από μόνα τους. Δεν σκέφτομαι το « γιατί εγώ»   το βλέπω ως  «ευχαριστώ που θα είμαι εγώ».
Έχει διαφορά».




Θα έχει ελληνικές γεύσεις το πριγκιπικό γαμήλιου μενού;  - Τι θα τους ετοιμάσετε;

Ένα από τα πιάτα της γαμήλιας δεξίωσης - Καρπάτσιο από μαύρο χοίρο με γλυκόξινες φακές και παγωμένη σκόνη παστουρμά
 «Φυσικά και θα έχει ελληνικές γεύσεις στο μενού γι’ αυτόν τον λόγο επιλέχτηκα να μαγειρέψω . Βέβαια θα έχει τοπικά από την περιοχή μου όπως Κρόκο Κοζάνης αλλά και καραβίδα από την λίμνη των Σερβιών. Θα ετοιμάσω επίσης, μους ρεβυθιού, φωλιά από φέτα με χλιαρή βινεγκρέτ ούζο μέλι, ανάμεικτη σαλάτα και καρπάτσιο από μαύρο χοίρο με γλυκόξινες φακές και παγωμένη σκόνη παστουρμά. 

Σε αυτό το σημείο να τονίσω πως ακόμη και το ψωμί που σερβιριστεί θα φέρει την δική μου επίβλεψη κατά την παρασκευή του».

Έχετε γνωρίσει κάποιον από το πριγκιπικό ζεύγος ή το περιβάλλον τους; Αν ναι θα μας μεταφέρετε την εμπειρία σας;


«Κάθε μέρα είμαστε σε επικοινωνία. Πιστέψτε με πως το άγχος τους είναι μεγαλύτερο απο το δικό μου . Εκείνη την μέρα θα κριθούμε από όλον τον κόσμο, όχι μόνο αυτόν που θα βρεθεί εκεί αλλά και από τις τηλεοράσεις. Βλέπετε θα είναι ο γάμος της χρονιάς για τους πάντες, όποτε τα βλέμματα θα είναι στραμμένα πάνω μας».

Στο παρελθόν έχετε μαγειρέψει και για τον Πρόεδρο Πούτιν, μαγειρεύετε για τις πιο ηχηρές προσωπικότητες του πλανήτη. Τελικά η μαγειρική είναι ένα όχημα που σας έχει πάει πιο μακριά από τα όνειρα σας;
«Διάλεξα να ασχοληθώ επαγγελματικά με την μαγειρική , δεν μπορούσα να φανταστώ πως θα εξελιχθώ τόσο πολύ για να φτάσω ως εδώ που έφτασα . Βέβαια υπήρχαν  και τα στραβοπατήματα και οι κακές στιγμές. Δεν το έβαλα κάτω, αντιθέτως πείσμωσα και ο σκοπός ήταν να ξεπεράσω τον εαυτό μου. Με όπλα το χαμόγελο μου και το πάθος μου γι’ αυτό που κάνω είμαι εδώ σήμερα».

Κατάγεστε από την Κοζάνη, έχει επιρροές η καταγωγή σας στην μαγειρική σας;



Πολύ.  μπορώ να πω σχεδόν κάθε μέρα . Ο κόσμος της Κοζάνης είναι απλός δεν θέλει υπερβολές. 

Αυτό με βοήθησε πολύ να κρατάω ισορροπίες στις συνταγές μου αλλά και τις γεύσεις μου απλές παραδοσιακές με μια μοντέρνα προσέγγιση .

 Ο κόσμος της Κοζάνης θέλει να γνωρίζει τι του βάζεις στο πιάτο και αυτό με
βοήθησε να βρω τον δικό μου τρόπο μαγειρικής».


Είστε από τους Έλληνες που έφυγαν αναζητώντας κάτι καλύτερο, δικαιωθήκατε για την επιλογή σας;

«Δεν έφυγα να αναζητήσω κάτι καλύτερο, έφυγα για να βελτιώσω την δουλειά  μου γνωρίζοντας νέες κουλτούρες , γεύσεις , αρώματα ώστε κάποια στιγμή να επιστρέψω ολοκληρωμένος γαστρονομικά και να προσφέρω με αρώματα τις εικόνες που είναι κλειδωμένες στο μυαλό μου».




Τέλος να τονιστεί πως ο Νίκος Κουλούσιας θα επιβλέπει την διαδικασία της παρασκευής του ψωμιού στους φούρνους jungs bakerry οι οποίοι μετρούν 75 χρόνια ιστορίας στην Μ. Βρετανία. Τα ψωμιά αυτά θα διατεθούν στο γαμήλιο δείπνο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου