Παρασκευή 3 Αυγούστου 2018

Ανθή Βούλγαρη: Γεννημένη «νικήτρια»

Δεν λύγισε, δεν γονάτισε αλλά έκανε αυτό που ξέρει να κάνει… να σφίγγει τα δόντια και να πολεμάει μέχρι να νικήσει. Αυτή είναι η Ανθή Βούλγαρη.
Η νεαρή παρουσιάστρια-δημοσιογράφος που πριν λίγους μήνες συγκλόνισε με την περιπέτεια της υγείας της μιλά στο Πινάκιο με αφορμή την παρουσίαση της εκπομπής "Από Νωρίς" στο κανάλι «Ε» που μεταδίδεται καθημερινά 7-10 το πρωί.

Συνέντευξη στον Λευτέρη Χ. Θεοδωρακόπουλο για το Πινάκιο

Αναφέρεται με τα καλύτερα λόγια για τους συνεργάτες της, συμπαρουσιαστές της,  τον Βαγγέλη Γιακουμή και την Δέσποινα Βλεπάκη και ταυτόχρονα μας εκμυστηρεύεται πιο είναι το μυστικό της πετυχημένης συνύπαρξης των 3 τους.   
Αποκαλύπτει τι ήταν αυτό που την ώθησε να μιλήσει για το θαύμα που της συνέβη και το όραμα  του Άγιου Ιωάννη του Ρώσου, ενώ πλέον βλέπει την ζωή από άλλο πρίσμα.
Στέλνει μηνύματα θετικής ενέργειας καθώς υποστηρίζει πως δεν χωρά η μιζέρια στα 70-80 καλοκαίρια που ζούμε.
Πιο ώριμη και ευσυνείδητη από ποτέ η Ανθή συνεχίζει να γράφει «επιτυχίες» με γνώμονα την ψυχή της…


"Από Νωρίς" στο «Ε» μια εκπομπή με φρέσκα πρόσωπα, φρέσκιες ιδέες, δυναμική… Ήταν αυτό που ήθελες να κάνεις; Με γνώμονα ότι ο τηλεθεατής ενημερώνεται το πρωί άμεσα

«Είναι αυτό που ήθελα πάντα, αυτό που μ’ άρεσε και είμαι πολύ χαρούμενη γιατί είναι όντως πολύ φρέσκο. Οι συνεργάτες μου, ο Βαγγέλης ο Γιακουμής και η Δέσποινα Βλαχάκη έχουν την ίδια διάθεση με εμένα να προσφέρουμε κάτι πιο προσιτό στον κόσμο, πιο απλό, πιο χαλαρό…»


Οπότε το στοίχημα είναι κερδίσετε τον κόσμο χωρίς να είστε αυτό που λέμε «στημένοι»…


«Έτσι είμαστε και ως άνθρωποι και οι τρεις…και εγώ μιλώντας για τον εαυτό μου είμαι έτσι και στην προσωπική μου ζωή…
Θεωρώ πως μέσα από το πρίσμα του σωστού ρεπορτάζ και με ειλικρινή διάθεση θα κερδίσουμε την εμπιστοσύνη του κόσμου »

Εσύ ξεκίνησες ρεπόρτερ του πεζοδρομίου, αφού είσαι γεννημένη ρεπόρτερ και τώρα είσαι παρουσιάστρια. Πόσο εύκολη είναι η μετάβαση αυτή;


«Πάντα υπάρχει και θα υπάρχει ο ρεπόρτερ μέσα μου, αυτό δεν αλλάζει ποτέ… Όταν ξεκίνησα την δημοσιογραφία ήθελα την παρουσίαση. Όμως κατάλαβα πως για να φτάσεις μέχρι εδώ πρέπει να περάσεις από τον «δρόμο». Στάθηκα και τυχερή, βρέθηκαν και κάποιοι άνθρωποι που με πίστεψαν και έτυχε αυτή την στιγμή να είμαι εδώ. Τώρα αύριο  μπορεί να ξανά είμαι στον «δρόμο», ποτέ δεν ξέρεις τι γίνεται».


Είσαι πολύ δοτική ως άνθρωπος, θεωρείς πως ο κόσμος το εισπράττει αυτό;

«Αν κάτσει κάποιος και με παρακολουθήσει θα το καταλάβει αυτό. Δεν ξέρω αν είναι θετικό ή αρνητικό αλλά αυτό που αισθάνομαι και σκέφτομαι το λέω. Δηλαδή αυτό που είμαι στο γυαλί είμαι και στην πραγματική μου ζωή».


Δεν κρύβεσαι πίσω από το δάχτυλο σου… Παρότι εκτίθεσαι στην τηλεόραση

«Δεν μπορώ να κρυφτώ. Ό,τι αισθάνομαι φαίνεται στο πρόσωπο μου»

Σε αυτό ήθελα να σταθώ, όχι μόνο δεν κρύβεσαι αλλά μέσω μιας προσωπικής σου περιπέτειας έστειλες ένα πολύ ηχηρό μήνυμα προς τον κόσμο, ότι είδες τον Άγιο Ιωάννη Ρώσο και ότι αισθάνθηκες ότι σε βοήθησε…το έζησες και το είπες…

«Στην αρχή όταν άρχισα να μιλάω γι’ αυτό, σκεφτόμουν παράλληλα, μήπως να μην το κάνω, μήπως θα νομίσουν πως πάω να το εκμεταλλευτώ, αλλά έκανα αυτό που ένιωσα.
Και ένιωσα την ανάγκη να μοιραστώ τι βίωνα με τον κόσμο. Μετά από αυτό με πλησίασαν πολλοί άνθρωποι που μου εκμυστηρεύτηκαν πως περνούσαν το ίδιο ή κάτι ανάλογο και η κίνηση μου τους έδωσε δύναμη και αυτοπεποίθηση.
Σε ότι αφορά αυτό με τον Άγιο Ιωάννη τον Ρώσο μου συνέβη, αρχικά να πω πως  πιστεύω πολύ ως άνθρωπος. Είπα κιόλας στην εκπομπή «κάποιοι πιστεύετε και κάποιοι όχι ωστόσο εγώ θα σας πω την ιστορία μου» Και από εκεί και πέρα το είπα για να το μοιραστώ για να δείξω πως υπάρχει πίστη, υπάρχει Θεός…»

Σήμερα λίγους μήνες μετά σε συναντώ εγώ και ο κόσμος χαμογελαστή, ευδιάθετη…Πως είναι σήμερα η Ανθή;

«Η Ανθή σήμερα είναι πιο χαλαρή. Το μεγαλύτερο μέρος της περιπέτειας μου έχει τελειώσει, μένουν κάποιες εξετάσεις που θέλω να κάνω ακόμη. Ωστόσο τα δύσκολα έχουν περάσει.
Είμαι καλά.  Έχω βάλει προτεραιότητές και προχωράω. Κάθε μέρα είναι διαφορετική και την χαίρομαι…».

Σε ένα τραγούδι του ο Πλιάτσικας λέει αν θα μπορούσα τον κόσμο να άλλαζα θα ξαναέβαφα γαλάζια την θάλασσα,  η Ανθή αν θα μπορούσε να άλλαζε τον κόσμο τι θα έκανε;

«Είναι τόσο ωραίος ο κόσμος που δεν χρειάζεται να αλλάξεις τίποτα. Ξέρεις μόνο τι; Όταν βλέπω κάποια παιδάκια που υποφέρουν κάποια παιδάκια που πονάνε, όταν βλέπω τα προσφυγόπουλα που έρχονται από την Συρία θα ήθελα λίγο όλοι μας να σκεφτόμαστε ομαδικά, τον συνάνθρωπο … 
Να είμαστε πιο θετικοί ως άνθρωποι και δεν βγάζω τον εαυτό μου εκτός...

Γενικά δεν υπάρχει λόγος να μιζεριάζουμε, δεν υπάρχει λόγος να κάνουμε κακό. 
Η ζωή μας είναι 70- 80 καλοκαίρια. Οπότε πρέπει σε αυτά τα καλοκαίρια να κάνουμε καλές και ωραίες πράξεις, γιατί αυτές μένουν».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου