Τετάρτη 23 Ιουλίου 2014

Λίμνη Σκρα: Ένας σμαραγδένιος κόσμος


Φωτορεπορτάζ: Ερωδίτη Παπαποστόλου


Ο περίπατος στη φύση πάντα με ηρεμούσε…όποτε ένιωθα την ανάγκη να ξεκουράσω το μυαλό μου και να ξεκαθαρίσω τις σκέψεις μου, πάντα κατέφευγα εκεί… Αισθανόμουν σαν να βρίσκομαι σ ένα άλλο κόσμο μακριά από τα οποιοδήποτε προβλήματα που μπορεί να με απασχολούν. Άλλωστε δεν λένε τυχαία ότι το πράσινο είναι το χρώμα που ηρεμεί κι εξάπτει την φαντασία.

Όταν επισκέφτηκα λοιπόν τη λίμνη Σκρα που βρίσκεται κοντά στο Νομό του Κικλίς, ένιωσα να περιβάλλομαι από μια πράσινη πανδαισία. Εκείνο που μου έκανε εντύπωση στην αρχή της διαδρομής, ήταν μια μάσκα που βρήκα αφημένη πάνω σ ένα δέντρο.

Δεν ξέρω αν ήταν τυχαία τοποθετημένη εκεί, αλλά εμένα μου έδωσε την εντύπωση ότι μέσα από τα μάτια της, μας κοιτούσε η φύση, και περίμενε καρτερικά, να ανακαλύψουμε την ομορφιά της.
Τα κλαδιά των δέντρων απλώνονταν προς όλες τις μεριές του δάσους, κι έφτιαχναν ένα τεράστιο ξύλινο ιστό. 

Τα φύλλα που ήταν διάσπαρτα στο έδαφος, έδιναν την εντύπωση ότι σε λίγο θα ξεπηδήσει κάποιο ξωτικό,  ενώ το νερό που κυλούσε με γρήγορη ταχύτητα από τα ποταμάκια, έμοιαζε σαν αχνός, που εξατμιζόταν στον αέρα. 


Τέλος, η θέα της λίμνης με τα κρυστάλλινα νερά μας μετέφερε σ ένα σμαραγδένιο κόσμο.

Μπείτε και στο blog της Έρης: anightlily.blogspot.gr















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου