Κυριακή, 22 Ιανουαρίου 2017

Ενδυναμώστε τους μυς σας με δυο απλές ασκήσεις




Κυριακή και είναι η καλύτερη ημέρα για γυμναστική. Η Ελευθερία Γιαννάδου από το The studio pilates fitness της Καστοριας.. μας δίνει δύο απλές ασκήσεις για να ενδυναμώσουμε τους μυς μας... Τι λέτε;; Ξεκινάμε;



Άσκηση 1η
Στάσου στο αριστερό σου πόδι και φέρε το δεξί λυγισμένο στην κοιλιά σου. Κράτησε στα χέρια σου ένα βαράκι ( αν δεν έχεις, κράτησε κατι βαρύ), και ακούμπησέ το στο δεξί σου γόνατο.

Λύγισε το αριστερό σου πόδι χωρίς να σηκώσεις την φτέρνα απο κάτω και διώξε το δεξί (που είχες λυγισμένο ψηλά), πίσω πλάγια απο το αριστερό. Σήκωσε το βαράκι ψηλά.

Βάλε δύναμη στο αριστερό, κράτησε ισορροπία, και έλα πάλι στην προηγούμενη θέση. Κάνε 10 επαναλήψεις άλλαξε πόδια και κάνε άλλες 10.

Άσκηση 2η
Φέρε το σώμα σου σε θέση σανίδας. Ξεκίνα με στήριξη στις παλάμες σου.

Διατηρώντας την σανίδα, κατέβα σε στήριξη στους αγκώνες, πρώτα με το δεξί χέρι και έπειτα με το αριστερό.


Ξανα στήριξε το δεξί σου χέρι στην παλάμη, τέντωσέ το και έπειτα το αριστερό, και ελα πάλι στην αρχική θέση. Κάνε 10 επαναλήψεις και κάνε άλλες τόσες ξεκινώντας την κάθε κίνηση πρώτα με το αριστερό χέρι.






Διαβάστε και την συνέντευξη της Ελευθερίας Γιαννάδου: Ελευθερία Γιαννάδου: Η«ελαστική» γυμνάστρια από την Καστοριά που «ξεγελά» την βαρύτητα















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου