Πέμπτη 9 Απριλίου 2015

Πολυξένη!


Η Πολυξένη είναι ντροπαλή. Δυσκολεύεται να μιλήσει γρήγορα όπως τα συνομήλικά της παιδιά, όταν όμως τραγουδάει αυτά που θέλει να πει, η γλώσσα της πάει ροδάνι!
Είμαι δρομέας, είμαι σκυτάλη
Μικρούλι μήνυμα σ΄ άδειο μπουκάλι
Είμαι οι άλλοι, είμαι εγώ
Νησάκι είμαι σ΄ ωκεανό
Είμαι ένα χάδι, είμαι αγκαλιά
'Aγγελος είμαι πετάω ψηλά
Παιχνίδι είμαι, είμαι κρυφτό
Μια πόρτα είμαι στον ουρανό 
Ένα εικονογραφημένο βιβλίο – αριστούργημα, που με την μινιμαλιστική εκφραστική του δύναμη θα συγκινήσει μικρούς και μεγάλους αναγνώστες.

Συγγραφέας: Μιχαηλίδου Στέλλα


Συγγραφέας: Μιχαηλίδου Στέλλα
Εικονογράφος: Ζαχαριά Πέρσα
Κυκλοφορεί από τις εκδόσεις: Παπαδόπουλος






Διαγωνισμός
Οι εκδόσεις «Παπαδόπουλος»  προσφέρουν στους αναγνώστες του Πινακίου δύο αντίτυπα του απίστευτου βιβλίου «Πολυξένη»  που υπογράφει η Στέλλα
Μιχαηλίδου.
Αυτό που πρέπει να κάνετε για να τα διεκδικήσετε είναι αφού κάνετε like στην σελίδα του Πινακίου https://www.facebook.com/pinakio να μας στείλετε τα στοιχεία σας στο pinakio.blog@gmail.com  και το mail σας να έχει την ένδειξη «Πολυξένη»
Ο Διαγωνισμός λήγει στις 15 Απριλίου, ενώ την επόμενη ημέρα στην σελίδα του facebook του Πινακίου θα ανακοινωθούν οι νικητές.

 


Συγγραφέας: Μιχαηλίδου Στέλλα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου