Κυριακή, 4 Δεκεμβρίου 2016

Τρεις δυνατές ασκήσεις για τους προσαγωγούς προτείνει η Ελευθερία Γιαννάδου

Τι   και αν ο Χειμώνας έχει δείξει για τα καλά τα δόντια του, τι και αν στην Καστοριά το θερμόμετρο είναι λίγο πιο πάνω ή πιο κάτω από το 0 αυτό το γεγονός δεν επισκιάζει την συνήθεια που έγινε λατρεία, την Κυριακάτική γυμναστική μας. 


Η Ελευθερία Γιαννάδου από τον ζεστό και φιλόξενο χώρο του The Studiopilates fitness”  μας δίνει ασκήσεις για τους προσαγωγούς. Τρεις ασκήσεις κλειδιά που σίγουρα θα σας φανούν ιδιαίτερα χρήσιμες. Και αφού το ζέσταμα τελείωσε…ξεκινάμε:


Προσαγωγοί: μύες απο τους δύσκολα γυμναζόμενους, εφόσον χρησιμοποιούνται πολύ λιγο απο τις καθημερινές μας δραστηριότητες.
Με τις παρακάτω 3 ασκήσεις μπορούμε εύκολα να τους γυμνάσουμε.




Ασκηση 1η

Ξάπλωσε πλάγια. Πάτησε το πόδι που είναι πάνω, πίσω απο το γόνατο του κάτω ποδιού. Κράτησε το κάτω πόδι εντελώς τεντωμένο και flex (τα δάχτυλα στραμένα προς το γόνατο). 


 


Σήκωσέ το όσο πιο ψηλά μπορείς και ξαναχαμήλωσέ το χωρίς να το λυγίσεις. Κάνε 3 σετ των 12 επαναλήψεων. Άλλαξε μεριά και πόδι!

Ασκηση 2η
Πάρε μια μαλακή μπάλα. Ξάπλωσε ανάσκελα, λύγισε τα πόδια σου και πάτησε τα κάτω παράλληλα. Βάλε την μπάλα ανάμεσα στα γόνατα σου. Πίεσε την μέση σου κάτω και σήκωσε ελάχιστα την υπουρίδα σου (κοινως- ουρίτσα).


Πίεσε την μπάλα σ’ αυτή την θέση όσο πιο δυνατά μπορείς για 3 δευτερόλεπτα και χαλάρωσε. Κάνε 20 επαναλήψεις.


Ασκηση 3η

Πάρε ένα φύλο χαρτί και πάτησέ το με το δεξί σου πόδι σε όρθια θέση. Φρόντισε το αριστερό σου πόδι να πατάει κάτω σταθερά χωρίς να γλιστράει.


Με τεντωμένα και τα δύο σου πόδια, και βάζοντας ίδιο βάρος και στα δύο, άρχισε να ανοίγεις 
αργά το δεξί σου πόδι. Βάλε τώρα δύναμη στους προσαγωγούς σου και ξανακλείσε χωρίς να τα λυγίσεις. Κανε 10 επαναλήψεις και άλλαξε πόδι!













Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου