Πέμπτη 23 Μαΐου 2019

Έρη Μαυρογιάννη: Έτοιμη να «γράψει» σελίδες Πολιτισμού στα Τρίκαλα

Μια δημοσιογράφος-συγγραφέας έχει μάθει να γράφει σελίδες! Αυτό θέλει να κάνει και η Έρη Μαυρογιάννη, θέλει να γράψει την δική της ιστορία στην πόλη της στα Τρίκαλα.

Συνέντευξη στον Λευτέρη Χ. Θεοδωρακόπουλο για το Πινάκιο

Να εφαρμόσει αυτά που έχει φανταστεί για να κάνει ακόμη πιο λειτουργική την πόλη της και να τις δώσει και άλλη πολιτιστική ώθηση.
Στη συνέντευξη που ακολουθεί θα διαπιστώσετε πως οι ερωτήσεις που της τέθηκαν δεν ήταν αυτές των δημοσίων σχέσεων αλλά σκληρές.
Ο λόγος ήταν να αναδυθούν ειδήσεις για την επόμενη ημέρα των εκλογών, πως σκέφτεται μια δυναμική νέα άνθρωπος να δράσει.
Και οι απαντήσεις ήταν δυνατές. Θα κρατήσουμε αυτές του Πολιτισμού γιατί η ιδέα των υπαίθριων βιβλιοθηκών δίπλα στον ποταμό είναι κύτταρο εξέλιξης.
Και σίγουρα με ανθρώπους σαν την Έρη οι πολίτες νιώθουν πιο σίγουροι!



Το γεγονός πως είστε δημοσιογράφος και συγγραφέας σας δίνει ένα επιπλέον αβαντάζ σε σχέση με τους άλλους υποψηφίους, με τη λογική ότι σας ξέρει πολύς περισσότερος κόσμος;



«Ευτυχώς ή δυστυχώς, όσοι δραστηριοποιούνται με τα ΜΜΕ , επειδή αυτή είναι η δουλειά τους , ή ασχολούνται με τον χώρο της τέχνης και του πολιτισμού προσφέροντας έργο σε αυτό , τους δίνουν όλα αυτά ένα προβάδισμα με ο,τιδήποτε άλλο ασχοληθούν λόγω της αναγνωρισιμότητας τους.
 Μέσα από τη δουλειά μου λοιπόν, δεν μου χρειάστηκε ιδιαίτερα να συστήσω στον κόσμο που ήρθα σε επαφή , λόγω προεκλογικού αγώνα. Δηλαδή στους συνδημότες μου και αυριανούς ψηφοφόρους μου. Με γνώριζαν ήδη και αυτό ήταν υπέροχο , καθώς με αισθάνθηκαν δικό τους άνθρωπο κι έτσι υπήρχε οικειότητα μεταξύ μας.
Τα ΜΜΕ άλλωστε , είναι η κινητήριος δύναμη για πολλά σε πολλές δράσεις τού εκάστοτε καλλιτέχνη. Στην προκείμενη περίπτωση τής τοπικής αυτοδιοίκησης , τα χειρίστηκα με μεθοδικότητα , προκειμένου να μη καταλήξω στην ερμηνεία της έννοιας της λέξης : «μαϊντανός» άνευ λόγου περιττού και ουσίας. Αφού εδώ και τρία συναπτά χρόνια , ως συγγραφέας , έχω ανοίξει τις κρυφές πτυχές του εαυτού μου σε κάθε αναγνώστη μου. Όλοι γνωρίζουν το ποια είναι η "Καλλιόπη" , δηλαδή η Έρη Γλυκερία Μαυρογιάννη».



Θα ενισχύσετε την φιλαναγνωσία στην πόλη σας; Με ποιους τρόπους;



«Τα Τρίκαλα είναι μια πόλη που διαβάζει αρκετά. Οι Τρικαλινοί γενικότερα , είναι ένας λαός που ότι κάνουν το κάνουν σε υπερθετικό βαθμό. Οι θεατρικές παραστάσεις μου , όπου και θα συνεχιστούν και στις μελλοντικές κυκλοφορίες βιβλίων μου , γίνονται η αφορμή που έρχονται εκατοντάδες κόσμου κι έτσι πληθαίνει ολοένα το αναγνωστικό κοινό του νομού Τρικάλων γενικότερα. Σίγουρα θεωρώ πως έχουμε μία πλούσια δημοτική βιβλιοθήκη στα Τρίκαλα. Όμως έχω κάποιους στόχους έτσι ώστε να αυξηθεί η επισκεψιμότητα στον χώρο αυτό. Καλό είναι να γίνονται και δωρεές εκδοτικών οίκων. Φυσικά αυτό που υστερεί η δημοτική βιβλιοθήκη , είναι ένας χώρος βιβλιοπαρουσιασεων για ενήλικες. Γιατί για το παιδικό βιβλίο , ήδη υπάρχει. Επίσης θα μπορούσαν να τοποθετηθούν υπαίθριες βιβλιοθήκες δημοτικές. Όπως σε στάσεις μέσων μαζικής μεταφοράς. Σε κεντρικές πλατείες. Καθώς και βιβλιοθήκες σε μέσα μαζικής μεταφοράς, λεωφορείων , τρένων... μεγάλων δρομολογίων. Επίσης , θα ήταν υπέροχο να υπήρχε μια βιβλιοθήκη θερινή στον Ληθαίο ποταμό μας που είναι τόσο όμορφος και έχει καθημερινά μεγάλη επισκεψιμότητα. Όσον αφορά το σημαντικό κομμάτι της ζωής μου που ονομάζεται βιβλίο συγγραφή ή δημιουργική γραφή , έχω να πω δεκάδες ιδέες!».


Κατά την διάρκεια μιας προεκλογικής αναμέτρησης ακούγονται πολλές υποσχέσεις, πολλές κουβέντες και τέλος μια τρύπα στο νερό. Εσείς είπατε κάτι ακραίο, τάξατε κάτι με σκοπό την ψηφοθηρία; Σας ενοχλεί το «τάζω τον ουρανό με τα άστρα»;


«Δεν έχω υποσχεθεί τίποτα από το ρόλο μου τής υποψήφιας δημοτικής συμβούλου , όμως αυτό δεν σημαίνει πως δεν ακούω και δεν κατανοώ τον κόσμο που μου εκφράζει διάφορα. Αυτό που έκανα όμως σε ανθρώπους που γνώρισα με αφορμή τον προεκλογικό αγώνα μου, ήταν να επικοινωνήσω με προέδρους συλλόγων όπου και δραστηριοποιούμαι υπέρ των παιδιών που νοσούν και εφόσον οι γονείς τους μου το ζήτησαν. Η υγεία για μένα είναι το παν. Έχοντας την υγεία μας , θα παλέψουμε για έναν ακόμα καλύτερο δήμο με τον Δήμαρχο μας κ. Δημήτρη Παπαστεργίου. Τα όνειρα που έχουμε όλοι οι Τρικαλινοί θα γίνουν πραγματικότητα. Το ζήτημα όμως : υγεία, βοήθεια, σύλλογοι... Το κάνω ανεξαρτήτως εκλογών. Αποκλειστικά και μόνο ως Έρη».


Τέλος, τα Τρίκαλα είναι μια πόλη πανέμορφη.  Θα μπορούσαν να γίνουν πιο ελκυστικά σε νέους που ζουν στην Ελλάδα; Ίσως με κάποιο φεστιβάλ; Με κάποιες περιβαλλοντολογικές δράσεις; Είναι κάτι που το έχετε σκεφτεί;


«Με μια φράση : ζούμε στο μικρό Παρίσι , κι ένα μικρό Παρίσι είναι πάντα έτοιμο να δεχτεί όλους αυτούς που έχουν όνειρα , στόχους και φιλοδοξίες. Ο δήμαρχός μας είναι πάντα ανοιχτός σε προτάσεις και συνεργασίες. Άλλωστε αυτό το απέδειξε η προηγούμενη θητεία του».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου