Τετάρτη 30 Μαΐου 2018

Τζωρτζίνα Αλεξάκη: Η μούσα της Κρήτης που με την φωνή της μάγεψε την Ελλάδα



Η αρχή με τον Χρήστο Νικολόπουλο, ο coach Sakis και η συνεργασία με τον Γιάννη Πλούταρχο


Την Τζωρτζίνα Αλεξάκη την γνωρίσαμε πέρυσι μέσα από το Voice. Η φωνή της είχε κάτι το σαγηνευτικό η χροιά της μάγευε ακόμη και τον πιο απαιτητικό ακροατή. Το ταξίδι της στο παιχνίδι σταμάτησε μια ανάσα πριν το τέλος.
Ωστόσο αυτό δεν στεναχώρησε την νεαρή τραγουδίστρια, κάθε άλλο… Απόλαυσε κάθε στιγμή, πήρε εικόνες και εμπειρίες.

Συνέντευξη στον Λευτέρη Χ. Θεοδωρακόπουλο για το Πινάκιο

Η ίδια μιλά στο Πινάκιο για την μουσική που είναι στο DNA της, για τον coach της το παιχνίδι, τον Σάκη Ρουβά, για το ξεκίνημα της καριέρας της με τον Χρήστο Νικολόπουλο αλλά και για την τελευταία της συνεργασία που ήταν με τον Γιάννη Πλούταρχο.
Τονίζει πως η Κρήτη της προσδίδει υπερηφάνεια ενώ αυτή την περίοδο ετοιμάζει δικά της κομμάτια! 


Τζωρτζίνα, σε γνωρίσαμε πέρυσι τέτοιο καιρό στο Voice…Τι έχει αλλάξει από το πέρασμα σου από το παιχνίδι και έπειτα στην επαγγελματική σου ζωή;

«Η επαγγελματική μου ζωή ήταν ήδη δρομολογημένη και πριν το Voice, με live εμφανίσεις  κυρίως στην Κρήτη. Με το παιχνίδι μου δόθηκε η ευκαιρία να αποκτήσω αναγνωρισιμότητα και πέρα από την Κρήτη, κάτι που ήταν και ζητούμενό μου».

Έφθασες μια ανάσα από το να κατακτήσεις το Voice αυτό τι συναισθήματα σου άφησε;

«Τα συναισθήματά μου, τελειώνοντας το «μουσικό ταξίδι» στο Voice, ήταν ικανοποίηση και χαρά που κατάφερα να φτάσω μέχρι τον ημιτελικό και να απολαύσω την κάθε μου εμφάνιση».


Συνεργάστηκες με τον απόλυτο Έλληνα star, τον Σάκη Ρουβά. Ήταν μια εμπειρία μοναδική; Και τι έχεις να θυμάσαι;

«Η συνεργασία μου με τον Σάκη ήταν μοναδική όπως είναι και ο ίδιος εξάλλου.
Είναι πολύ καλός επαγγελματίας σε ότι και να κάνει, υπήρξε πολύ υποστηρικτικός με μένα και έχω να θυμάμαι τις συμβουλές που μου έδωσε οι οποίες θα μου είναι πολύ χρήσιμες στην επαγγελματική μου πορεία».

Τα παραδοσιακά μας τραγούδια που και εσύ ερμηνεύεις είναι το όχημα μας κόντρα στην κρίση που βιώνουμε;

«Γενικότερα η παράδοση και η ενασχόληση με αυτή αποτελεί αντίδοτο στην κρίση που βιώνουμε».

Αλήθεια ποια είναι τα αγαπημένα σου τραγούδια;

«Αγαπημένα είναι τα τραγούδια που με αγγίζουν στην ψυχή. Δεν περιορίζονται σε συγκεκριμένο είδος».

Τι σημαίνει η μουσική για σένα, θεωρείς πως είναι στο DNA σου;

«Για μένα η μουσική είναι τρόπος έκφρασης, επικοινωνίας, εκτόνωσης…  σίγουρα δεν μπορώ να φανταστώ τη ζωή μου χωρίς μουσική!».


Ζεις στην Κρήτη,  ένα από τα πιο ξεχωριστά μέρη της πατρίδας μας. Σου δίνει ώθηση και ενέργεια  το γεγονός πως κατάγεσαι από αυτόν τον τόπο;  Πως το εξηγείς; Όσο ασχολείσαι με την παραδοσιακή μουσική αντιλαμβάνεσαι ότι εκπέμπει κάποια «μαγεία», κάποια έλξη;


«Αρχικά θα ήθελα να διευκρινίσω ότι δεν ασχολούμαι αμιγώς και μόνο με την παραδοσιακή μουσική, παρόλο που αυτό το κομμάτι προβλήθηκε από το The Voice, αλλά με πολλά μουσικά είδη. Φυσικά και μου δίνει ώθηση και πολλή υπερηφάνεια η καταγωγή μου από την Κρήτη. Αυτό είναι κάτι που δεν μπορώ να το εξηγήσω με λόγια, είναι κάτι έμφυτο και το εκφράζω μέσα από την ερμηνεία μου.
Τόσο η παραδοσιακή όσο και κάθε είδος μουσικής εκπέμπει μία μαγεία και έλξη που γαληνεύει τις ψυχές μας».

Ποιες είναι οι συνεργασίες που έχεις κάνει μέχρι στιγμής;

«Στο ξεκίνημα της καριέρας μου είχα την χαρά και την ιδιαίτερη τιμή να συνεργαστώ με τον Χρήστο Νικολόπουλο που ήταν και ο πρώτος μου δάσκαλος μουσικά, κάνοντας παρέα τον πρώτο μου δίσκο. Ακολούθησαν  πολλές συνεργασίες με μουσικούς από όλη την Κρήτη και την Ελλάδα».

Θα μπορούσαμε να σε δούμε σε έναν κόντρα ρόλο να τραγουδάς κάτι τελείως διαφορετικό, το έχεις επιχειρήσει αυτό;



«Όπως προανέφερα, το ρεπερτόριό μου περιλαμβάνει πολλά διαφορετικά είδη μουσικής, τόσο ελληνικά όσο και ξένα. Σίγουρα δεν θα μπορούσατε να με δείτε να ερμηνεύω heavy metal, (χαχαχαχα! Γελια), αυτός θα σίγουρα θα ήταν ένας κόντρα ρόλος!».


Σε θλίβει που ο κόσμος «βυθίζεται» πάνω σε οθόνες …;

«Η αλήθεια είναι ότι είναι θλιβερό να βλέπεις τον κόσμο σκυμμένο πάνω από μια οθόνη, και να χάνεται η προσωπική επαφή, όμως από την άλλη ο κόσμος του διαδικτύου αποτελεί και ένα μέσο για να γνωρίσει ό κόσμος τη δουλειά μας και να «ταξιδεύει» σε κάθε γωνιά της γης τις μουσικές μας. Σε όλα πρέπει να υπάρχει ένα μέτρο».




Πριν λίγες ημέρες συνεργάστηκες με τον Γιάννη Πλούταρχο στην Κρήτη, θες να μας πεις δυο λόγια γι’ αυτήν την συνεργασία;

«Ήταν μία πολύ ευχάριστη συνεργασία, ο Γιάννης είναι ένας πολύ ζεστός άνθρωπος και φυσικά ένας πολύ επιτυχημένος καλλιτέχνης.  Εύχομαι να έχω πάντα στο δρόμο μου τέτοιες συνεργασίες».


Τι περιμένουμε από εσένα στο προσεχές διάστημα;

«Πέρα από τις προγραμματισμένες μου εμφανίσεις για το καλοκαίρι, διανύω μία περίοδο δημιουργικής αναζήτησης νέων τραγουδιών. Τα αποτελέσματα αυτής της αναζήτησης θα σας τα παρουσιάσω σύντομα».


Τέλος, ο Πλιάτσικας σε ένα τραγούδι του για να άλλαζε τον κόσμο θα ξαναέβαφε γαλάζια την θάλασσα η Τζωρτζίνα Αλεξάκη, τι θα έκανε για να αλλάξει τον κόσμο;

«Εγώ θα ξανά ζωγράφιζα το χαμόγελο στα πρόσωπα του κόσμου!!!».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου