Τρίτη 29 Μαΐου 2018

Το μέταλλο του πρωταθλητή: Πρώτος στα Βαλκάνια o Νίκος Μόλβαλης


Ο Νίκος Μόλβαλης είναι ο αθλητής που θα απασχολήσει έντονα το φίλαθλο-κι όχι μόνο- κοινό τα επόμενα χρόνια. Γεννημένος πρωταθλητής, μαθημένος στα δύσκολα, καταδύεται με τρόπο σαγηνευτικό και σαρώνει τα μετάλλια.  Αυτό έκανε και πριν λίγα 24ωρα στο Βελιγράδι όπου αναδείχθηκε Βαλκανιονίκης ενώ ταυτόχρονα χαρακτηρίστηκε ο κορυφαίος αθλητής των Βαλκανικών Αγώνων.
Ο Έλληνας αθλητής έστειλε το δικό του μήνυμα μέσω της σελίδας του στο facebook.
Συγκεκριμένα έγραψε, «Οι Βαλκανικοί αγώνες τελείωσαν...Και πιστεύω με το καλύτερο αποτέλεσμα!!!Θέλω να ευχαριστήσω τον προπονητή μου : Πέτρο Φυριγο και όλους τους συναθλητές μου για την όμορφη παρουσία που είχαμε. Όμως από τους Βαλκανικούς έλειπε ένας αθλητής που πέρυσι  σαν σήμερα είχε ανεβάσει την σημαία στην κορυφή με χρυσό μετάλλιο δεν μπορώ λοιπόν να μην αφιερώσω αυτή μου την επιτυχία στους βαλκανικούς στον φίλο μου και συναθλητή  μου Ανδρογεως Σαμψάκης με την ελπίδα να είναι σύντομα κοντά μας..Και πάλι ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους για την συμπαράσταση σας!!».



Από τα λόγια του και μόνο διακρίνει κανείς το ήθος του! Το πιο σημαντικό στοιχείο για έναν πρωταθλητή!!! Και σίγουρα οι επιτυχίες θα έρθουν 




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου