Δευτέρα 21 Απριλίου 2014

Παρασκευή Λεβεντάκου: Μια σύγχρονη νύμφη της Θεάς Άρτεμης...

Η φωνή της είναι υπέροχη
Αν ζούσε σε άλλη εποχή σίγουρα θα ήταν μία από τις νύμφες της Άρτεμης, καθώς όταν την ακούς μαγεύεσαι. 
Η μουσική της περνάει μέσα στο σώμα σου και παράλληλα εκτοξεύει τις αισθήσεις σου στα ύψη. 
Ο λόγος  για τη Παρασκευή Λεβεντάκου την οποία την άκουσα πρώτη φορά στην «Πρώτη Παράσταση ΙΙ». Της ζήτησα να μου κάνει την τιμή να μου δώσει συνέντευξη για το Πινάκιο… Δέχθηκε με χαρά. Με αφορμή την «Πρώτη Παράσταση ΙΙ» μιλήσαμε για τα όνειρα της, τους στόχους της… για τον Γιάννη Σουλάκη, αλλά και για τις προσδοκίες της...


Παρασκευή Λεβεντάκου θα μας συστηθείς; Ποια είσαι με τι ασχολείσαι;

«Είμαι λοιπόν η Παρασκευή Λεβεντάκου και ασχολούμαι με το τραγούδι εδώ και αρκετά χρόνια. Έχω σπουδάσει φωνητική και  παράλληλα χορό. Βέβαια οι πανεπιστημιακές μου σπουδές με ορίζουν ως καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, απόφοιτο, του Τ.Ε.Φ.Α.Α Αθηνών».

Σε συναντάμε στην «Πρώτη Παράσταση ΙΙ» ποιο είναι το ύφος της;
Στην σκηνή ερμηνεύει και μαγεύει το κοινό
«Η «Πρώτη Παράσταση ΙΙ» είναι ένα νοσταλγικό ταξίδι σ’ ένα μουσικό παρελθόν που είτε έχουμε ζήσει, είτε έχουμε ακούσει τόσα γι’ αυτό που θα επιθυμούσαμε να το ζήσουμε»!

Πως έγινε η επιλογή των τραγουδιών;
Μιλά για την επιλογή των τραγουδιών
«Η επιλογή έγινε από τον Ντέιβιντ Νεγρίν ο οποίος όμως κράτησε στοιχεία από την «Πρώτη Παράσταση» έτσι όπως αυτή ανέβηκε πέρυσι στο θέατρο «104», αλλά εμπλούτισε το πρόγραμμα με όλα τα ελληνικά κομμάτια, δημιουργώντας μια υπέροχη ατμόσφαιρα»!

Βλέποντας σε θαρρώ ότι οι συγκεκριμένες επιλογές είναι κομμένες και ραμμένες στα μέτρα σου…ισχύει αυτό;
«Είναι πολύ ευχάριστο αυτό, αν σκεφτείς ότι ο Ντέιβιντ έφτιαξε το πρόγραμμα πριν με γνωρίσει. 


Από ‘κει και πέρα από τη στιγμή που τα ακούσματα της παράστασης θα με άγγιζαν ως ακροάτρια, είναι αδύνατον να μην με αγγίζουν ως ερμηνεύτρια.


 Αυτό ίσως είναι που κάνει τις επιλογές αυτές να φαίνονται κομμένες και ραμμένες πάνω μου».







Τα τραγούδια τα δένετε με έντονα στοιχεία θεατρικότητας πόσο δύσκολο είναι αυτό;
Η θεατρικότητα είναι σημαντικό κομμάτι της παράστασης του

«Δεν σου κρύβω πως για μένα που δεν έχω θεατρικές σπουδές, στην αρχή φάνηκε δύσκολο. Με βοήθησε η εμπειρία μου από το χορό και η πολύτιμη βοήθεια της σκηνοθέτιδάς μας, της Άννας της Μιχελή. Τώρα πια δεν μπορώ να φανταστώ την παράσταση απογυμνωμένη από τα θεατρικά της στοιχεία»!

Ποια είναι η σχέση σου με τον Γιάννη Σουλάκη και πως προέκυψε η συνεργασία;
Άψογη η συνεργασία της με τον Γιάννη Σουλάκη

«Με τον Γιάννη γνωριζόμαστε από παλιά. Υπήρξαμε συμμαθητές στο ωδείο. Έκτοτε διανύσαμε  και οι δύο προσωπικές πορείες. Εξάλλου ο Γιάννης ως ηθοποιός και μέλος της ομάδας «Τεχνικό», έχει συμμετάσχει  σε υπέροχες θεατρικές παραστάσεις. Εγώ με τη σειρά μου τραγουδάω στο συγκρότημα «Πρώτοι Τυχόντες». Η συνεργασία  ξεκίνησε  από πέρυσι όπου εγώ είχα την επιμέλεια της κίνησης του Γιάννη. Χαίρομαι αφάνταστα που η συνεργασία μας πήγε ένα βήμα παρακάτω»!  

Έχεις ονειρευτεί ή μάλλον προσδοκάς πιο μεγάλα βήματα…θα μπορούσες να σταθείς σε μια τηλεοπτική σειρά ή ακόμη και κινηματογραφική ή είναι κάτι ξένο σε εσένα;


Κάνει όνειρα και θέλει να δοκιμάσει πράγματα
«Και βέβαια ονειρεύομαι πράγματα σε σχέση με το τραγούδι αλλά και τον χορό. Θα ήθελα να κάνω ενδιαφέρουσες συνεργασίες με ανθρώπους του χώρου που θαυμάζω, θα ήθελα να δοκιμάσω πράγματα που φαντάζουν προκλητικά και ίσως δύσκολα. Οι προσδοκίες μου όμως αφορούν μόνο τον χορό και το τραγούδι».

Οι τομείς που έχεις επιλέξει μαστίζονται από την ανεργία…έχεις κάτσει καιρό χωρίς εργασία; Να μην είχες ούτε για τα τσιγάρα σου; Πως το αντιμετώπισες ;

«Μάλλον  είμαι από τους τυχερούς. Έχω μία δουλειά που μου εξασφαλίζει οικονομική σταθερότητα και έτσι απαλλαγμένη από το άγχος του βιοπορισμού μπορώ και να επιλέγω τις δουλειές μου και να απολαμβάνω κάθε μου βήμα. Η αλήθεια είναι όμως πως ο κανόνας είναι άλλος και πως η τέχνη δεν πληρώνεται στην χώρα μας. Γι’ αυτό και είναι ήρωες αυτοί που την υπηρετούν με συνέπεια και κατ’ αποκλειστικότητα»! 

Θεωρείς ότι διαθέτεις το ταλέντο να προχωρήσεις αλλά δεν υπάρχουν οι πόρτες για να χτυπήσεις;
Κατά την διάρκεια της σύνεντευξης

«Θεωρώ πως ανάμεσά μας υπάρχουν πολλοί άνθρωποι με ταλέντο. Ο καθένας το διαχειρίζεται όπως νομίζει καλύτερα. Εγώ πιστεύω στην μόνιμη σπουδή και στο να απολαμβάνεις κάθε βήμα»

Ειδήσεις βλέπεις και γενικά τηλεόραση; Τι σε αρέσει και τι σε χαλάει σε αυτήν;
«Όχι, δεν βλέπω τηλεόραση. Προτιμώ το ραδιόφωνο».

Επανέρχομαι στην «Πρώτη Παράσταση ΙΙ» τι σου λέει ο κόσμος αφού σε είδε στην σκηνή;

«Οι αντιδράσεις και τα σχόλια του κόσμου είναι πολύ ενθαρρυντικά! Υπάρχει συγκίνηση και ενθουσιασμός! Φαίνεται πως η παράσταση πετυχαίνει το στόχο της».

Ποια κριτική έχεις να θυμάσαι;

«Αυτή του Ντέιβιντ μετά την πρεμιέρα. Σχολίασε μία στιγμή στην παράσταση, όπου με τον Γιάννη τραγουδάμε δύο υπέροχα γαλλικά κομμάτια, το je suis malade  και το ne me quitte  pas. Μου είπε λοιπόν ότι ήταν μία από τις στιγμές που δύσκολα θα ξεχάσει. Είναι ότι πιο κολακευτικό έχω ακούσει»!

Τέλος, μια ευχή για τον κόσμο ενόψει γιορτών αλλά και μέχρι πότε θα διαρκέσει η «Πρώτη Παράσταση ΙΙ»;

«Εύχομαι πραγματική ανάσταση στις ψυχές όλων για να αντιμετωπίσει ο καθένας τον προσωπικό του Γολγοθά! Όσο για την «Πρώτη Παράσταση ΙΙ»,  απομένουν τρεις παραστάσεις στις 10, στις 24 Απριλίου και ολοκληρώνουμε την πρωτομαγιά».

Ακούστε ένα απόσπασμα της συνέντευξης: 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου