Τετάρτη 24 Δεκεμβρίου 2014

Vassilis Thom: Ενσάρκωσα τα όνειρα μου με ατμοσφαιρική διάθεση



Η έμπνευση του προχώρησε σε μια διάσταση ατμοσφαιρική η οποία μάλιστα φαίνεται να απέχει πάρα πολύ από τα καθιερωμένα αλλά ταυτόχρονα κρατάει μια σικάτη γραμμή.
Ο λόγος για τον σχεδιαστή μόδας Vassilis Thom ο οποίος πριν λίγες ημέρες έδωσε στην δημοσιότητα σχέδια από τις τελευταίες τους δημιουργίες οι οποίες φέρουν τον τίτλο Α/W Campaign 2014-15 by Vassilis Thom.

Ο ίδιος μιλώντας στο Πινάκιο υπογράμμισε πως «Χαίρομαι που μέσα από την δουλειά μου βρίσκω πεδίο δράσης να ενσαρκώνω τις σκέψεις μου και τις δημιουργίες μου. Καιρό τώρα σκεφτόμουν κάτι πιο ατμοσφαιρικό και το αποτύπωσα μέσα από την νέα  μου collection. Πιστεύω (και εύχομαι) να κερδίσει τις εντυπώσεις αλλά και τα πιο απαιτητικά γούστα». Επισκεφτείτε και την σελίδα του εδώ




Αυτά ανέφερε ο σχεδιαστής μόδας στο Πινάκιο. Αυτό που έχουμε να υπογραμμίσουμε εμείς από την δικιά μας πλευρά είναι ότι η αύρα που αποπνέει, ( η Α/W Campaign 2014-15 by Vassilis Thom) δεν μπορεί παρά να αφήνει μια διάσπαρτη εντύπωση μοναδικότητας αλλά και επιθυμίας για κατάκτηση του ύφους που εκφράζουν τα ρούχα.
Άλλωστε πρόκειται για μια Upper High Luxury & Dirty Street collection, με μοντέρνα προσέγγισή που δίνει σε κάθε κομμάτι την αίσθηση του μοναδικού, πολυτελές, κομψού και κυρίως ξεχωριστού.

Designer: Vassilis Thom
Photographer: Christos Theologou
MUA/Hair: Christina Agatha
Fashion Direction: Vassilis Thom
Models: Emis Yesir & Antonis Kiskiras







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου