Πέμπτη 24 Δεκεμβρίου 2015

Μαρία Τσοπέη: Περνάω (την καλύτερη μου) φάση







«Αν δεν γεννηθείς αστέρι…η ζωή πως περιμένεις να σε ξέρει»…λέει ένα τραγούδι το οποίο φαίνεται να ταιριάζει απόλυτα στην νεαρή τραγουδίστρια Μαρία Τσοπέη  
Η Μαρία Τσοπέη μιλάει στο Πινάκιο για την πορεία της αλλά και για «την φάση που περνάει», η οποία είναι και η τελευταία της επιτυχία. Αναφέρει για την σημαντική συμβολή του έρωτα στην Τέχνη της, αλλά και για την εποχή της εικόνας που συμβαδίζει με την φωνή. Αναφέρεται στις «δυνατές» συνεργασίες που έχει κάνει (σ.σ έχει συνεργαστεί με Πάνο Κιάμο , ο Νίκο Μακροπουλο  Γιώργο Γιαννιά, Στέλλα Καλλη , Αντύπα , Πάνος Καλλίδη, Λένα Παπαδόπουλου κ.α).
Τέλος η Μαρία Τσοπέη αποκαλύπτει ποιες ήταν οι συμπεριφορές που την πλήγωσαν, ωστόσο ακολούθησε το όνειρο της και οδεύει προς τα άστρα… Άλλωστε είναι αυτό που λέμε «ανερχόμενο αστέρι».

Συνέντευξη στον Λευτέρη Χ. Θεοδωρακόπουλο για το Πινάκιο


Μαρία είσαι μια νεαρή κοπέλα που ακολουθείς το όνειρο σου που δεν είναι άλλο από το τραγούδι...Όμως οι εποχές αυτές δεν είναι δύσκολες για πρίγκιπες ή αν προτιμάς για πριγκίπισσες;


«Τίποτα δεν είναι δύσκολο εάν κανείς αυτό που αγαπάς, το πιστεύεις και δουλεύεις πολύ γιαυτό! Πιστεύω ότι ακόμη και στους δύσκολους καιρούς που διανύουμε πάντα πρέπει να ακολουθούμε και να στηρίζουμε τους στόχους μας».


Αυτό τον καιρό «Περνάς μια φάση», Θες να μας μιλήσεις λίγο γι' αυτήν;

«Το νέο μου τραγούδι έχει τίτλο ΠΕΡΝΑΩ ΦΑΣΗ . Είναι μια σύγχρονη ρυθμική ρούμπα σε στίχους Γιάννη μαλλιά και μουσική αγγέλου Σαρογλου .Έχουμε αγαπήσει πολύ αυτή τη δουλειά και ελπίζουμε να την αγαπήσει και ο κόσμος!».


Η προηγούμενη σου επιτυχία είναι η “εξάρτηση”.  Πως μπορεί ένας καλλιτέχνης την στιγμή που δεν υπάρχουν δισκογραφικές να δημιουργήσει και στην συνέχεια να προωθήσει την δουλειά του; Το ρωτώ γιατί φαντάζει ακατόρθωτο...

«Είναι πολύ δύσκολο αλλά όχι ακατόρθωτο. Αυτή τη στιγμή αισθάνομαι πολύ τυχερή γιατί ανήκω στη δισκογραφική εταιρεία την Elsa music! Είναι μια νέα εταιρεία που από την πρώτη στιγμή με πίστεψε και με στήριξε σε αυτή την προσπάθεια και έχουμε ακόμη να δώσουμε πολλά, γιατί αγαπάμε όλοι αυτό που κάνουμε και έχουμε κοινούς στόχους! Και αυτό είναι το πιο σημαντικό !».

Τα σχέδια σου τα άμεσα ποια είναι; Επίσης υπάρχει κάποιο κέντρο που μπορεί ο κόσμος να έρθει να σε ακούσει;

«Όπως προανέφερα μόλις κυκλοφόρησα το νέο μου τραγούδι και έχουμε ξεκινήσει την προώθηση του. Μετά τις γιορτές θα πραγματοποιηθεί και το βιντεοκλίπ ενώ παράλληλα εμφανίζομαι στο Διχορδο στην Κοζάνη κάθε Πέμπτη Παρασκευή και Σάββατο».

Αλήθεια Μαρία εκτιμάς πως η εικόνα  ενός καλλιτέχνη είναι πιο πάνω από την φωνή του; Ή αυτό θέλουν να προβάλλουν και το έχουν μάλιστα με κάποιον τρόπο παγιώσει;

«Ζούμε σε μια εποχή που εικόνα παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στην δουλειά μας. Θεωρώ όμως ότι η βάση είναι η φωνή. Πιστεύω ότι αυτά τα δυο πρέπει να συμβαδίζουν ένα καλύτερο αποτέλεσμα».

 Εκτιμάς ότι ο έρωτας ο βαθύς έρωτας είναι σημείο αναφοράς για την τέχνη σου;

«Σαφέστατα !Άλλωστε τα μεγαλύτερα τραγούδια έχουμε γραφτεί με βάση τον έρωτα και την αγάπη».

Ο κόσμος σήμερα ερωτεύεται η κρίση που ζούμε τον έχει κάνει να μην λειτουργεί πια συναισθηματικά;

«Πιστεύω ότι έχουνε αλλάξει λίγο οι προτεραιότητες! Υπάρχει πολύ άγχος για τα οικονομικά , η τη δουλειά σε σχέση με παλαιότερες εποχές και αυτό ίσως κάνει τον κόσμο να μην έχει μυαλό να ερωτευτεί η να διασκεδάσει όπως θα έκανε παλαιότερα! Αλλά ο έρωτας πάντα υπήρχε και θα υπάρχει στη ζωή μας!».

Το λαϊκό τραγούδι είναι...έρωτας;

«Το λαϊκό τραγούδι... Θα έλεγα ότι η μουσική είναι έρωτας για εμένα! Δεν μου αρέσει να βάζω ταμπέλες , αν και δεν είμαι λαϊκή τραγουδίστρια είμαι ποπ, αγαπώ πολύ το λαϊκό τραγούδι γι αυτό και το έχω εντάξει στο ρεπερτόριο μου! Θα έλεγα ότι ρεπερτόριακα είμαι στο ποπ και στο σύγχρονο λαϊκό».

Ωστόσο φαίνεται πως το λαϊκό τραγούδι τα χρόνια της κρίσης κερδίζει έδαφος και όλο και περισσότερο ο κόσμος στρέφεται σε αυτό; Που οφείλεται αυτή η μεταστροφή σύμφωνα με την γνώμη σου;

«Είμαστε Έλληνες και πάντα το λαϊκό τραγούδι θα κυριαρχεί γιατί εκφράζει τα αισθήματα του κόσμου!! Όσο περνάει ο καιρός πιστεύω ότι εξελίσσεται με νέους ήχους πιο σύγχρονους ανάλογα με τις απαιτήσεις κάθε εποχής! Αυτό φροντίζω να υπηρετώ και εγώ».

Πως είναι το ταξίδι σου στην μουσική, μέχρι στιγμής; Ποιες ήταν οι στάσεις σου, με ποιους έχεις συνεργαστεί και που θα ήθελες να φτάσεις...

«Το ταξίδι στη μουσική μέχρι στιγμής είχε πολύ όμορφες στιγμές, αλλά σίγουρα και δύσκολες! Όμως αυτό νομίζω συμβαίνει σε οποιαδήποτε δουλειά .γι αυτό πρέπει να κρατάμε μόνο τα θετικά και να μην σταματάμε. Έχω συνεργαστεί με πολλά μεγάλα ονόματα και είμαι πολύ χαρούμενη γι αυτό. Κάποιους από αυτούς είναι ο Πάνος Κιάμος , ο Νίκος Μακροπουλος , Γιώργος Γιαννιάς , Στέλλα Καλλη , Αντύπας , Πάνος Καλλίδης , Λένα Παπαδόπουλου και παρά πόλους άλλους! Στόχος μου είναι να συνεχίσω να κάνω καλές συνεργασίες και καλά τραγούδια που θα αγαπήσει ο κόσμος».

Να γίνω και λίγο κακός... Δεν έχεις αντιμετωπίσει συμπεριφορές του στυλ... «έλα μωρε ακόμη μια που θέλει να γίνει τραγουδίστρια»...πως έχει αντιδράσει;

«Έχω αντιμετωπίσει διαφορά.. Όμως όταν αγαπάς κάτι και δουλεύεις γι αυτό και έχεις ένα στόχο δεν έχεις χρόνο να δώσεις σημασία σε αυτά! Εμένα μου έκαναν καλό παρά κακό!».

Θαρρείς πως ο κόσμος είναι άδικος;

«Θεωρώ ότι είναι τόσο δίκαιος όσο και άδικος. Πιστεύω πως ο καθένας παίρνει αυτό που του αξίζει... Εάν κάτι σου χρωστάει η ζωή θα σου το δώσει»

Αν θα μπορούσες τον κόσμο να άλλαζες...τι θα έκανες;

«Το έχω σκεφτεί πολλές φορές αυτό! Θα έκανα πολλά πράγματα .. Όπως να βοηθήσω ανθρώπους που το έχουνε ανάγκη , και σίγουρα θα έκανα και κάτι για τα αδέσποτα ζώα».

Τέλος, μια ευχή σου για τις γιορτές...
«Εύχομαι καλές γιορτές σε όλους! Με αγάπη και υγεία πάνω απ όλα»


Να σημειωθεί πως η Μαρία Τσοπέη έχει φωτογραφηθεί για το ημερολόγιο του Β.You του οποίου τα έσοδα θα διατεθούν στο ορφανοτροφείο θηλέων ΜΕΛΙΣΣΑ. Δείτε εδώ το σχετικό θέμα
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου