Τετάρτη 3 Οκτωβρίου 2012

Γκολ ο Χάρος και οι Οίκοι Ανοχής στη σέντρα



Οι εποχές πια έχουν αλλάξει όπως και οι τάσεις στο marketing. Πολλές ομάδες μικρότερων κατηγοριών φαίνεται ότι το έχουν αντιληφθεί αυτό και στρέφονται σε χορηγούς πιο...εναλλακτικούς και όταν λέμε εναλλακτικούς εννοούμε Γραφεία Τελετών ακόμη και Οίκους Ανοχής.
Αποκαλυπτικό το ρεπορτάζ της Κατερίνας Μυγιάκη που φιλοξένησε ο Ελεύθερος Τύπος της Κυριακής. Επέτρεψαν στο Πινάκιο την αναδημοσίευσή του και επειδή μας άρεσε με τη σειρά μας το παραθέτουμε και σε εσάς.Σκεφτείτε μόνο απόψε πως οι ξενέρωτοι Ευρωπαίοι που παίζουν Champions League τι ανιαρούς χορηγούς έχουν στις φανέλες τους. Από εκεί και μόνο δείτε πόσο μπροστά είναι ο Έλληνας που σε καιρούς κρίσης βρίσκει λύσεις να επιβιώνει...
Ακολουθεί το ρεπορτάζ:

 Χορηγοί σε ομάδες της Κατερίνας Μυγιάκη
 Γκολ σε… οίκους ανοχής και γραφεία τελετών έβαλαν ποδοσφαιρικές ομάδες, καθώς σε καιρούς κρίσης και υπό την απειλή της διάλυσης των ομάδων τους, παίρνουν χορηγίες από τις πιο… απίθανες επιχειρήσεις. Με τους πρωτότυπους χορηγούς να τείνουν να γίνουν μόδα, οι ποδοσφαιριστές προσφέρουν θέαμα, όχι μόνο με τις δεξιότητές τους, αλλά και με την… αμφίεσή τους, καθώς οι χορηγίες εντοπίζονται στα πιο ευφάνταστα σημεία.
Τις εντυπώσεις κατάφερε να διασκεδάσει ο Βουκεφάλας Λάρισας την περασμένη εβδομάδα, δίνοντας στη δημοσιότητα τις φωτογραφίες από τη φανέλα της ομάδας για τη νέα σεζόν: σε ροζ χρώμα και με μία μεγάλη επιγραφή «Οίκος Εποχής Σούλα». Οι νεαροί ποδοσφαιριστές του Βουκεφάλα, ποζάρουν με καμάρι στο φωτογραφικό φακό αναδεικνύοντας το νέο μεγάλο χορηγό της ομάδας τους, και κρύβοντας ίσως ένα πονηρό γελάκι για τα… γκολ που θα βάλουν αυτήν την ποδοσφαιρική σεζόν. Ο περίφημος «οίκος εποχής», δεν είναι άλλο από έναν πολυτελή οίκο ανοχής, της ευρέως γνωστής στη Λάρισα, κ. Σούλας. Θυμίζουμε μάλιστα, τα εγκαίνια του… νέου αποκτήματος της πόλης, πριν από περίπου δύο χρόνια, τα οποία είχε τελέσει η… καθ’ ύλην αρμόδια, Τζούλια Αλεξανδράτου, κόβοντας με κάθε τιμή τη ροζ κορδέλα της επιχείρησης. «Η ιδέα ανήκει σε έναν από τους ποδοσφαιριστές της ομάδας. Βλέποντας το Βουκεφάλα να παίρνει την κάτω βόλτα οικονομικά, μας πρότεινε να έρθουμε σε επαφή με την κ. Σούλα, αποκομίζοντας και έσοδα, αλλά και ένα μεγάλο ντόρο γύρω από το ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο», λέει στον «ΤτΚ» ο πρόεδρος του Βουκεφάλα, Γιάννης Μπατζιόλας.

Η χορηγία της κ. Σούλας φαίνεται πως… ανέβασε το ηθικό των ποδοσφαιριστών της ομάδας, οι οποίοι σημάδεψαν κατευθείαν στα δίχτυα του αντιπάλου, κάνοντας αίσθηση στην αγωνιστική πρεμιέρα της νέας τους φανέλας. «Η νέα μας φανέλα έκανε ντεμπούτο στο χθεσινό φιλικό με το Ομόλιο και μας έφερε γούρι, καθώς κερδίσαμε 3-2!», σχολιάζουν εύστοχα στη σελίδα του Βουκεφάλα στο facebook. Δεν πίστευαν στα αυτιά τους οι νεαροί αθλητές όταν άκουσαν ποιος θα είναι ο μεγάλος τους χορηγός για τη νέα ποδοσφαιρική σεζόν. «Επειδή όμως ξέρουν τι τρέλα κουβαλάω, το επόμενο που με ρώτησαν ήταν ποιο θα είναι το πριμ που θα παίρνουν κάθε φορά που θα πετυχαίνουν μία μεγάλη νίκη», αναφέρει ο κ. Μπατζιόλας.

Όμως ο «δαιμόνιος» πρόεδρος του Βουκεφάλα δε σκοπεύει να σταματήσει εδώ: «Έπεται και συνέχεια. Σκοπεύουμε να δημιουργήσουμε ένα ημερολόγιο για το 2013 με τα… κορίτσια του οίκου ανοχής», λέει, αφήνοντας ανοιχτό το ενδεχόμενο οι κοπέλες να φωτογραφηθούν μαζί με τους ποδοσφαιριστές της ομάδας.

Ο Χάρος για...Μασκότ
Ο Χάρος βγήκε παγανιά στον… Παλαιόπυργο Τρικάλων, καθώς η τοπική ποδοσφαιρική ομάδα αποφάσισε να πάρει χορηγία από… γραφείο τελετών της περιοχής. «Ο ιδιοκτήτης του γραφείου τελετών ήθελε να προβληθεί και εμείς είχαμε ανάγκη από χρήματα. Έτσι ήρθαμε σε συμφωνία και βάλαμε στη φανέλα της ομάδας μας το γραφείο του σα χορηγό», λέει στον «ΤτΚ» ο αρχηγός του Παλαιόπυργου Τρικάλων, Λευτέρης Βασιλείου. Μπορεί η νέα φανέλα να μην τους έδωσε το επιθυμητό αποτέλεσμα στην… πρεμιέρα της, ωστόσο στη 2η Αγωνιστική ο Παλαιόπυργος Τρικάλων κέρδισε με 2-1, με την ευχή του… γραφείου τελετών. «Οι ποδοσφαιριστές σταυροκοπιούνται πριν βγουν στο γήπεδο, οι οπαδοί λένε ‘μακριά από εμάς’, οι αντίπαλοι μας αποφεύγουν, και έτσι εμείς… κερδίζουμε», αναφέρει ο κ. Βασιλείου.

Το ντόρο που δημιουργήθηκε γύρω από την ομάδα τους θα κοιτάξουν να εκμεταλλευτούν ποδοσφαιριστές και παράγοντες του Παλαιόπυργου Τρικάλων, κάνοντας ό,τι περνάει από το χέρι τους για να διασκεδάσουν περαιτέρω τις εντυπώσεις. «Θα βάψουμε το γήπεδό μας μαύρο και θα το γεμίσουμε με μωβ σταυρούς!», λέει γελώντας ο αρχηγός της ομάδας. «Εντάξει, δε θα φτάσουμε σε τόσο ακραίες καταστάσεις, αλλά σίγουρα θα κοιτάξουμε να εκμεταλλευτούμε αυτήν την κατάσταση που έχει δημιουργηθεί. Ίσως να κρεμάσουμε μαύρα σημαιάκια με μωβ σταυρούς, ακόμα και να κάνουμε το Χάρο… μασκότ του Παλαιόπυργου Τρικάλων!», συμπληρώνει.  

Το μεγάλο ντέρμπι
«Κύλησε ο τέντζερης και βρήκε το καπάκι», λέει μία λαϊκή ρήση, η οποία φαίνεται πως ταιριάζει «γάντι» στις δύο ποδοσφαιρικές ομάδες. Οι ειδήσεις για τους πρωτότυπους χορηγούς στις φανέλες των αθλητών του Βουκεφάλα και του Παλαιόπυργου, μεταδόθηκαν την ίδια μέρα, δίνοντας έτσι μία ευκαιρία στις γειτονικές ομάδες να… γνωριστούν μεταξύ τους. «Και ο Παλαιόπυργος είναι ομάδα της περιοχής μας και τόσον καιρό δεν είχε τύχει να πέσουμε ο ένας πάνω στον άλλο. Αυτή η είδηση μας έδωσε την ευκαιρία να έρθουμε σε επαφή και να εκμεταλλευτούμε για καλό σκοπό τη δημοσιότητα», λέει ο πρόεδρος του Βουκεφάλα.

Έτσι, εντός των επόμενων ημερών, θα παρακολουθήσουμε ένα μεγάλο ντέρμπι ανάμεσα στον… οίκο ανοχής και το γραφείο τελετών, με το ενδιαφέρον να χτυπάει «κόκκινο» για το ποιος θα είναι ο νικητής της μεγάλης αναμέτρησης. «Αποφασίσαμε να παίξουμε έναν φιλικό αγώνα για καλό σκοπό», λέει ο αρχηγός του Παλαιόπυργου Τρικάλων, καθώς τα χρήματα από τον αγώνα θα διατεθούν σε φιλανθρωπίες.

Και οι ταινίες πορνό στην...πρώτη γραμμή
Μπορεί οι Θεσσαλικές ομάδες να πρωτοπορούν, σίγουρα όμως θα ζήλευαν την ομάδα του Ερμή Ζωνιανών, στην οποία διατέλεσε χορηγός η… εταιρεία παραγωγής αισθησιακών ταινιών “Sirina”. Το λογότυπο της εταιρείας βρισκόταν τυπωμένο φαρδύ πλατύ στις φανέλες των ποδοσφαιριστών, και όπως δήλωνε ο πρόεδρος της ομάδας, Γιάννης Κάββαλος, η χορηγία του διάσημου παραγωγού, Δημήτρη Σειρηνάκη, είχε αποτελέσει «μεγάλη ανάσα για τον Ερμή». Καταγόμενος από την Κρήτη, και βλέποντας μία ομάδα του νησιού του να χρειάζεται βοήθεια, ο κ. Σειρηνάκης δε θα μπορούσε, παρά να στηρίξει τον Ερμή Ζωνιανών, ο οποίος μάλιστα τον έβγαλε… ασπροπρόσωπο, καθώς στέφθηκε πρωταθλητής Ρεθύμνης στο πρωτάθλημα της Α’ τοπικής κατηγορίας.

Από σβαρόφσκι στον...πισινό, μέχρι σταρ Ελλάς
Μπορεί οι δύο Θεσσαλικές ομάδες να έχουν τραβήξει επάνω τους τα φώτα της δημοσιότητας, ωστόσο δεν πρέπει να ξεχνάμε τις… αμίμητες χορηγίες που έχουν λάβει κατά καιρούς ποδοσφαιρικές ομάδες, διασκεδάζοντας τους οπαδούς τους. Το παράδειγμα του Παλαιόπυργου Τρικάλων σκέφτεται να ακολουθήσει και ο Παναιγιάλειος, καθώς βρίσκεται πολύ κοντά σε συμφωνία με γραφείο τελετών, προκειμένου να γίνει χορηγός της ομάδας. «Σήμερα, δύο είναι τα πράγματα που δε μπορεί κανείς να αποφύγει: τα σούπερ μάρκετ και τα γραφεία τελετών. Τα πρώτα, γιατί πάντα θα πηγαίνουμε για να αγοράζουμε τρόφιμα, και τα δεύτερα γιατί κάποια στιγμή… όλοι θα πεθάνουμε», λέει στον «ΤτΚ» ο Δημήτρης Οικονομόπουλος, υπεύθυνος μάρκετινγκ του Παναιγιάλειου. «Είμαστε κοντά σε συμφωνία με γραφείο τελετών. Δεν είναι κακό, σε δύσκολους καιρούς, άμα η προσφορά είναι καλή, γιατί να μην τη δεχτούμε;», επισημαίνει ο κ. Οικονομόπουλος.

Δεν είναι όμως μόνο τα γραφεία τελετών και οι οίκοι ανοχής που προκαλούν το ενδιαφέρον ως χορηγοί, αλλά και λίγο πιο… συνηθισμένες επιχειρήσεις, όπως ζαχαροπλαστεία, αλλά και σουβλατζίδικα. Εντύπωση προκαλεί παλαιότερη χορηγία των κρυστάλλων Swarovski στην Αναγέννηση Γιαννιτσών, κυρίως για το… σημείο που επέλεξαν να τοποθετήσουν το λογότυπό τους. Τα κρύσταλλα Swarovski είχαν κοσμήσει τα… οπίσθια των ποδοσφαιριστών, δημιουργώντας μία σίγουρα διασκεδαστική εικόνα. Παράδοση φαίνεται να έχει η Αναγέννηση στην επιλογή χορηγών, καθώς το ημερολόγιό της για το έτος 2009 στήριξαν, μεταξύ άλλων το οβελιστήριο «Ταζ», ο «Καφενές», το κομμωτήριο ανδρών “Foris”, αλλά και το πρακτορείο ΟΠΑΠ με την επωνυμία… “Much Money”.

Μπορεί να μην πρόκειται για χορηγία, ωστόσο αξίζει να αναφέρθούμε στην παρουσία της πρώην Σταρ Ελλάς, Βάλιας Κακούτη, στο νέο πρωτάθλημα της Football League, καθώς η Νίκη Βόλου ανακοίνωσε ότι το γνωστό μοντέλο αναλαμβάνει Υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων της ΠΑΕ. Έτσι, όλα τα βλέμματα θα στραφούν πλέον στην όμορφη Βάλια, η οποία αναμένεται να κάνει το πρωτάθλημα της δεύτερης κατηγορίας πιο ενδιαφέρον και σίγουρα πιο όμορφο.  

«Ό,τι μπορούμε για να επιβιώσουμε»
Μπορεί αυτές οι χορηγίες των ομάδων να μας κάνουν να… ευθυμούμε, ωστόσο, όπως τονίζουν οι υπεύθυνοι των ομάδων, είναι πλέον θέμα επιβίωσης. «Εμείς θέλαμε να δημιουργήσουμε όλο αυτόν το ντόρο για να αναδείξουμε τα προβλήματα του ερασιτεχνικού ποδοσφαίρου. Πραγματικά ελπίζουμε μέσα από αυτήν την προβολή να πετύχουμε το στόχο μας, να κάνουμε την ΕΠΟ να ασχοληθεί με το ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο», επισημαίνει ο πρόεδρος του Βουκεφάλα. «Τα τρία τελευταία χρόνια, η ΕΠΟ μας έχει γυρίσει την πλάτη και δεν έχουμε δει ούτε ένα ευρώ, και έτσι πλέον παλεύουμε με νύχια και με δόντια για να κρατήσουμε την ομάδα ζωντανή», αναφέρει ο κ. Μπατζιόλας. «Για εμάς ήταν θέμα επιβίωσης να πάρουμε την επιχορήγηση από το γραφείο τελετών. Έχουμε χρόνια να δούμε χρήματα από την ΕΠΟ και έτσι αγωνιζόμαστε όπως μπορούμε», τονίζει ο αρχηγός του Παλαιόπυργου Τρικάλων

Η χορηγία της κας. Σούλας
Τον αθλητισμό αποφάσισε να στηρίξει η κα Σούλα, ιδιοκτήτρια του ομώνυμου Οίκου Εποχής, και για αυτό βοήθησε τα παιδιά της ομάδας του Βουκεφάλα. «Ένας κοινός μας φίλος μας έφερε σε επαφή και έτσι προέκυψε αυτή η συνεργασία μας», δήλωσε η ιδιοκτήτρια της επιχείρησης στον «ΤτΚ». «Δεν το έκανα για τη διαφήμιση, το έκανα για να βοηθήσω τα παιδιά, γι’ αυτό και είπα αμέσως το ναι. Είμαι πια σε μια ηλικία που έχω γίνει σοφότερη. Αυτούς τους καιρούς, πρέπει να στηρίξουμε τα παιδιά μας, τον αθλητισμό,  τον πολιτισμό μας. Γι’ αυτό κι εγώ ήθελα να βοηθήσω τα παιδιά του Βουκεφάλα», συμπληρώνει η κ. Σούλα.

Η χορηγία της κ. Σούλας όμως δεν πρόκειται να σταματήσει στις φανέλες της ομάδας και στην οικονομική στήριξη, αλλά θα συνεχίσει να βοηθά τους ποδοσφαιριστές. «Η συνεργασία μας θα συνεχιστεί, θα βοηθήσω τα παιδιά όσο χρειαστεί. Σχεδιάζουμε να κάνουμε ένα ημερολόγιο για το 2013. Τα κορίτσια μου θα φωτογραφηθούν αφιλοκερδώς μάλιστα, και θα δώσουμε το ημερολόγιο στο Βουκεφάλα να το εκμεταλλευτεί οικονομικά για να τους βοηθήσουμε», επισημαίνει η ιδιοκτήτρια του Οίκου Εποχής.

Το ρεπορτάζ έχει δημοσιευτεί στον Ελεύθερο Τύπο της Κυριακής

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου