Παρασκευή 8 Δεκεμβρίου 2017

Η Λένια Ραζή προτρέπει να την «Αγαπήσουμε»

Η νεαρή Θεσσαλονικιά τραγουδίστρια μιλά για τα όνειρα της και την μουσική

Έχει τραγουδήσει με σπουδαίους καλλιτέχνες – Αυτή την περίοδο εμφανίζεται με τον Βασίλη Μπατή

Η Λένια Ραζή έχει κάνει ήδη τα πρώτα της σταθερά βήματα στο χώρο που αγαπά όσο κανέναν άλλον…στο τραγούδι. Έχει τραγουδήσει δίπλα σε σπουδαίους καλλιτέχνες, έχει γράψει τα δικά της τραγούδια και είναι σε τροχιά ανοδική. Έχει τις περγαμηνές για να φτάσει ψηλά. Ωστόσο η νεαρή Θεσσαλονικιά, που αυτή την περίοδο εμφανίζεται στο πλευρό του Βασίλη Μπατή, κρατά χαμηλούς τόνους, αφού ξέρει πως ο προορισμός της μέχρι τα…αστέρια απαιτεί σκληρή δουλειά και προσήλωση.

Συνέντευξη στον Λευτέρη Χ. Θεοδωρακόπουλο για το Πινάκιο

Στην συνέντευξη της στο Πινάκιο αναφέρεται και στην πρώτη της συνεργασία με τους «Νόησις».
Μιλά για το πώς ο έρωτας την εμπνέει, ενώ αναφέρεται και στον «άνδρα με την πουά γραβάτα»…
Η Λένια Ραζή θα κατακτήσει το όνειρο της ωθούμενη από την σκληρή δουλειά της και τις γνώσεις της. Ας την ακολουθήσουμε σε αυτό το ενδιαφέρον και γεμάτο εκπλήξεις ταξίδι της.



Λένια Ραζή, μια τραγουδίστρια νεαρή, πολλά υποσχόμενη. Θεωρείς πως είσαι ευλογημένη να ακολουθείς το όνειρο σου;

«Ναι, θεωρώ τον εαυτό μου τυχερό που μπορώ να κάνω αυτό που αγαπώ και μου αρέσει επαγγελματικά ! Πιστεύω είναι πολύ όμορφο για κάθε άνθρωπο να μπορεί να κάνει αυτό που αγαπάει και ονειρεύεται επαγγελματικά!».

Πόσα χρόνια ασχολείσαι με την μουσική και πόσα χρόνια τραγουδάς επαγγελματικά;

«Η σχέση μου  με την μουσική ξεκινάει από πολύ μικρή ηλικία λόγω της μητέρας μου που είναι καθηγήτρια πιάνου κι έτσι από πολύ νωρίς άρχισα μαθήματα πιάνου! Αργότερα στην ηλικία των δεκατεσσάρων  περίπου  ξεκίνησα τα μαθήματα φωνητικής σε ωδείο στο κλασσικό τραγούδι και αργότερα στο μοντέρνο τραγούδι... Από τα δεκαεφτά μου και έπειτα συμμετείχα σε διάφορες μπάντες και τραγουδούσα σε κλαμπάκια κυρίως μεγάλα και μικρά και αργότερα μπήκα στο ήδη υπάρχον συγκρότημα  Νόησις, το οποίο αποτελείται από τον Αντώνη  Ζιούτα και ο Βασίλη Κυριακού και από το ραπ στοιχείο που είχαν, μπλέξαμε την ποπ μουσική και κυκλοφορήσαμε την πρώτη για μένα δισκογραφική δουλειά! Από το 2012 και μετά ο καθένας μας συνέχισε μόνος του κι εγώ φυσικά! Στην πορεία  συνεχίζω μόνη μου μέχρι σήμερα ,  γράφοντας τα δικά μου τραγούδια και τραγουδώντας σε διάφορα μαγαζιά κυρίως εντός αλλά και εκτός Ελλάδας...!».

Αν ανατρέξει κανείς στο youtube και πληκτρολογήσει το όνομα σου θα δει πολλά ωραία βιντεοκλιπ και αξιόλογες συνεργασίες. Αυτό δείχνει πως το «κυνηγάς». Πόσο δύσκολο είναι ειδικά αυτή την εποχή «το σαφάρι» αυτό;

«Η αλήθεια είναι πως  αρκετή προσπάθεια και δεν είναι όσο εύκολο φαίνεται στον κόσμο που το βλέπει αλλά δεν ασχολείται επαγγελματικά με την μουσική! Πάνο απ΄ όλα χρειάζεται υπομονή, επιμονή και όρεξη! Αν το αγαπάς τότε αξίζει να κουραστείς!».

«Αγάπησε με» προτρέπεις το κοινό. Ήταν το πρώτο κατάδικο σου τραγούδι; Πως ένιωσες όταν το ηχογράφησες και όταν είδες το βιντεοκλιπ;

«Ναι! Το αγάπησε με ήταν το πρώτο  μου τραγούδι! Σαν βίντεο όχι δεν ένιωσα κάτι πρωτόγνωρο γιατί όπως προανέφερα το συγκρότημα το οποίο ήμουν πριν , είχαμε ξαναγυρίσει βίντεο κλιπ σαν Νόησις όμως σαν ηχογράφηση ήταν όντως ξεχωριστό για μένα διότι ήταν το πρώτο μου τραγούδι που ηχογράφησα ολόκληρο με την δική μου φωνή και δικό μου στίχο.».

Τι «εισέπραξες» από την συνύπαρξη σου με τους «Νόησις»

«Νόησις! Λατρεμένες στιγμές και αναμνήσεις! Ήταν η πρώτη μου συνεργασία με δισκογραφική εταιρία καθώς και το πρώτο μου μουσικό βίντεο! Ήταν μια πολύ καλή αρχή για μένα που μου έδωσε μαθήματα και εμπειρίες να πάω παρακάτω!
Στο μυαλό μου, μου έρχονται πάρα πολλές στιγμές γέλιου! Όταν ανακοινώσαμε στο Youtube πως το συγκρότημα Νόησις διαλύεται , τότε δημοσιεύσαμε το τραγούδι «αναμνήσεις» ...Καθόλου τυχαίο!...».

Με ποιους καλλιτέχνες έχεις συνεργαστεί;
«Είναι πολλοί οι καλλιτέχνες που έχω συνεργαστεί! Ο πρώτος που μου έρχεται στο μυαλό είναι ο Βαλάντης ο οποίος με βοήθησε πάρα πολύ στο ξεκίνημα μου στα νυχτερινά κεντρα και τον ευχαριστώ!
Ο αξέχαστος και πάντα στη μνήμη μας Παντελής Παντελίδης , η Δεσποινα Βανδή , ο Λευτέρης Πανταζής , ο Πάνος Κιάμος , ο  Ανδρέας Στάμος , ο Νικος Κουρκούλης , Ελένη Φουρέιρα , Κώστας Μαρτάκης , Μέλλισες , Βο , Τάκης Ζαχαράτος , Αγγελος Διονυσίου , Στέλιος Διονυσίου , Φανή Δρακοπούλου , Καραφώτης , Αγγελική Ηλιάδη και πολλούς ακομά και φύσικα τον Βασίλη Μπατή όπου τραγουδάμε αυτην την περίοδο στο Voice…!».

Ο Βασίλης Μπατής που ηγείται του σχήματος θεωρείς πως θα αφήσει εποχή στην ελληνική μουσική;

«Η αλήθεια είναι πως είναι ξεχωριστό το πως ξεσηκώνει τον κόσμο με την ενέργεια και την αύρα του! Έχει πάρα πολύ μεγάλη απήχηση και πιστεύω πως έχει πολλά να δώσει στην ελληνική μουσική!».

Η βιομηχανία της μουσικής περνά κρίση κι αυτή… Ωστόσο είναι μια εποχή που «ξεκαθαρίζει» το τοπίο;

«Αυτό εξαρτάται από το πως διασκεδάζει κανείς! Σίγουρα άλλος προτιμάει κλασική μουσική άλλος θεατρικές παραστάσεις άλλος μιούζικαλ άλλος club άλλος τα νυχτερινά κέντρα και τα ελληνάδικα! Πιστεύω είναι αναλόγως τη διάθεση! Όποτε είναι υποκειμενικό για τον καθένα αυτό...!».


Ποια είναι τα σχέδια σου και τι να περιμένουμε από εσένα το προσεχές διάστημα;

«Ετοιμάζω διάφορα αυτόν τον καιρό. Πρόσφατα συμμετείχα σε μια θεατρική παράσταση «Ο άντρας με την πουά γραβάτα» η οποία θα συνεχιστεί και στην Αθήνα! Παράλληλα ετοιμάζω μουσικές δουλειές με δικά μου τραγούδια αλλά και με συνεργασίες παρακάτω (έκπληξη) ! Το επόμενο τραγούδι μου θα κυκλοφορήσει σε δυο εβδομάδες περίπου με τίτλο «Ζούμε μακρια»».

«Πες μου πως» είναι το τραγούδι που είναι κομμάτι από την ψυχή σου. Το δικό σου τραγούδι.  Ένιωσες ότι άγγιζες τον ουρανό όταν το άκουσες ολοκληρωμένο;

«Η αλήθεια πως ναι!! Μόνο και μόνο επειδή αυτό το τραγούδι το έγραψα πριν τέσσερα χρόνια πριν το βγάλω στο διαδίκτυο! Το δημιούργησα ένα απόγευμα καθώς  έπαιζα πιάνο!... Πολλές φορές έπαιζα αυτό το τραγούδι με φίλους και μου έλεγαν να το ηχογραφήσω και να το βγάλω και μετά από λίγα χρόνια το έκανα! Έχει συναισθηματική αξία για μένα!... Το αγαπώ!!!».

Ο έρωτας αποτελεί πηγή έμπνευσης και δημιουργίας στην τέχνη σου;

«Προσωπική μου γνώμη είναι πως η λέξη απουσία είναι αυτή που μου δίνει την έμπνευση! Η περίοδος χωρισμού «γέλια» ! Λυπημένη έχω πιο πολύ την ανάγκη να εκφραστώ και να μιλήσω με τον εαυτό μου! Τώρα αν αυτό τελικά καταλήγει στο τέλος να το δουν όλοι αλλο θέμα!... «γέλια» Σε καμία περίπτωση δεν θέλω να είμαι όμως λυπημένη...! Επηρεάζει και ο έρωτας αλλά λιγότερο πιστεύω!...»

Τέλος, αν κάποιος σου έλεγε πως θα μπορούσες να αλλάξεις κάτι στον κόσμο, τι θα ήταν αυτό;

«Θα ήθελα μόνο να μη πονάει ο κόσμος!... ΝΑ ΜΗ ΠΟΝΑΕΙ!...»















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου