Τρίτη 19 Αυγούστου 2014

Ένα τάμα, ένα (κοινό) όνειρο και ένα μικρό θαύμα

Συγκλονιστικό: Τέσσερις άνθρωποι ονειρευτήκαμε μια εικόνα που λίγο μετά την επιβεβαίωσε η πραγματικότητα

Κάποιοι λένε πως δεν πιστεύουν… κάποιοι αρνούνται την ύπαρξη της θρησκείας ενώ άλλοι πάλι είναι τυπικά θρησκευόμενοι.
Εγώ πάλι θα σας αποτυπώσω την απόδειξη (ή και ένδειξη αν θέλετε) πως εμείς απομακρυνόμαστε από την πίστη μας και αγριεύουμε σε μια σαρκοβόρα ζούγκλα….
Χθες, οι περισσότεροι από εσάς θα μάθατε ότι από το σπίτι μου έφυγε ο σκύλος μου ο Ερμής. 
Ο Ερμής είναι πλάσμα υπέροχο και είναι μόλις 9 μηνών.  
Μας έχει δώσει ζωντάνια και αγάπη την οποία του την ανταποδίδουμε όλοι στην οικογένεια.  Όταν λοιπόν χάθηκε οι δικοί μου έψαχναν να τον βρουν…εγώ στην δουλειά πάλι αισθανόμουν σαν αγρίμι στο κλουβί   καθώς  ήμουν καθηλωμένος και δεν μπορούσα να κάνω κάτι μέχρι την ώρα που σχολούσα παρά μόνο να κοινοποιήσω την κατάσταση στο διαδίκτυο μήπως και κάποιος τον έβλεπε και μας ειδοποιούσε. Όπως καταλαβαίνατε ζούσα ένα μίνι μαρτύριο της σταγόνας. Όταν επέστρεψα στο σπίτι συνεχίσαμε τις έρευνες. «Όργωσα» με τους δικούς μου όλο το Περιστέρι και κάποια στιγμή αποφάσισα να φτάσω στην οδό Αγίου Φανουρίου. Μόλις στάθηκα έξω από την εκκλησία του Αγίου Φανουρίου, «κοκάλωσα» το αμάξι. Προσευχήθηκα στον Άγιο… και συνέχισα μέχρι τα ξημερώματα τις έρευνες. Κάποια στιγμή επέστρεψα απογοητευμένος στο σπίτι.  Παρά την κούραση δεν μπορούσε κανείς στο σπίτι  να κοιμηθεί, κάποια στιγμή ο Μορφέας κατάφερε να μας ξεγελάσει και να μας πάρει μαζί του… και οι 4 είδαμε το ίδιο όνειρο. Την εικόνα του Ερμή στο σπίτι μας…Τον Ερμή ταλαιπωρημένο, βρώμικο μα χαρούμενο που επέστρεψε σε εμάς, στο σπίτι του. Το πρωί, λοιπόν είδαμε τον Ερμή όπως ακριβώς τον είχαμε δει και οι 4 στο όνειρο μας…
Κάποιοι θα βιαστούν να πουν πως σκυλί είναι και γύρισε…κι όμως δεν είναι έτσι καθώς η μικρή του ηλικία δεν του επιτρέπει να έχει τόσο δυνατή όσφρηση για να γυρίσει σπίτι.
Δεύτερον ο Ερμής γύρισε σώος (με λίγα τραύματα) παρά το γεγονός πως δεν είναι σε θέση ακόνη να περνά τους δρόμους μόνος του
Και τρίτον εξηγήστε μου πως γαληνέψαμε όταν πλαγιάσαμε όλοι και είδαμε και το ίδιο όνειρο του οποίου η εικόνα επιβεβαίωσε η πραγματικότητα…

Είναι η Τρίτη τρανή απόδειξη που δίνει ο Θεός στην δικιά μου ζωή πως υπάρχει…ας μην του γυρίζουμε την πλάτη! Καλημέρα σε όλους σας! Σας χαιρετώ, έχω τάξει μια λαμπάδα στον Άγιο Φανούριο και πρέπει να εκπληρώσω το τάμα μου, αφού πριν λίγες ώρες μας αγκάλιασε και μας φρόντισε όλους! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου