Κυριακή 29 Ιανουαρίου 2017

Παναγιώτης Ψωμιάδης: Τους πιο πολλούς προδότες τους είχα στον... κόρφο μου!

Ο Παναγιώτης Ψωμιάδης αναμφισβήτητα είναι μια ηχηρή προσωπικότητα. Στην κεντρική σκηνή της αυτοδιοίκησης  έδωσε μάχες σε όλα τα επίπεδα.
Παρά το γεγονός ότι τον «ξήλωσαν» εν μια νυκτί ο κόσμος ακόμη και σήμερα του δείχνει την αγάπη του.  
Έπειτα από τις περιπέτειες του μιλά στο Πινάκιο και στην δημοσιογράφο Χρύσα Ξάνθη  για το σήμερα αλλά και την επόμενη ημέρα. Κάνει λόγο για την ασφυκτική οικονομική του κατάσταση που βίωσε, για το σπίτι που αναγκάστηκε να πουλήσει, για τις τηλεπωλήσεις ακόμη και για τους… «προδότες που είχε στον κόρφο» του.
Αποδίδει τα εύσημα στον Απόστολο Τζιτζικώστα ενώ παράλληλα κατακεραυνώνει τον δήμαρχο Θεσσαλονίκης.
Αναφέρει δε πως ο κύκλος του στην πολιτική σκηνή δεν έχει τελειώσει αλλά δεν ανοίγει ακόμη τα χαρτιά του… Σχολιάζει δε γιατί «κόπηκε» από τα κανάλια.
Σίγουρα ο Παναγιώτης Ψωμιάδης δεν μασά τα λόγια του, δεν το έκανε άλλωστε ποτέ… και η συνέντευξη του είναι ιδιαιτέρως αποκαλυπτική!


Συνέντευξη στην Χρύσα Ξάνθη για το





Ποια είναι η ζωή του Παναγιώτη Ψωμιάδη σήμερα;

«Αφιερώνω σίγουρα περισσότερο χρόνο στην οικογένεια μου. Όλα αυτά τα χρόνια έλειψα τόσο στη Τζούλια στα παιδιά μου, στην Αλεξάνδρα και στη Χρύσα-Καρολίνα, περνάω περισσότερες ώρες στο σπίτι, βλέπω φίλους μου, ασχολούμαι, όσο μπορώ, με την παλιά μου αγάπη, τον αθλητισμό. Αυτό δε σημαίνει πως έχω εγκαταλείψει την πολιτική. Ανταποκρίνομαι σε όλες τις προσκλήσεις που φτάνουν στο γραφείο μου, πάω σε εκδηλώσεις, ετοιμάζομαι για την επόμενη ημέρα… άλλωστε το έχω πει πολλές φορές, θα αποσυρθώ όταν το αποφασίσει ο λαός, όχι το σύστημα, οι τσάτσοι και οι προσκυνημένοι…»


Για να επιβιώσετε ασχοληθήκατε με τις τηλεπωλήσεις παπουτσιών για διαβητικούς κάτι που σταματήσατε με την εφαρμογή των capital controls. Πως ανταπεξέρχεστε οικονομικά τώρα;

«Πέρασα πολύ δύσκολες στιγμές. Αλλεπάλληλες δικαστικές υποθέσεις, τα χαράτσια, η φοροεπιδρομή των Μνημονίων και κάποιες άστοχες επαγγελματικές μου συνεργασίες με οδήγησαν σε μια ασφυκτική κατάσταση. Κοιτάξτε εγώ δεν είμαι κανένα πριγκιπόπουλο από το Κολωνάκι για να φοβάμαι τη δουλειά. Από μικρό παιδί έμαθα στα δύσκολα. Πολλοί είπαν πως πλούτισα από την πολιτική. Η αλήθεια είναι πως αναγκάστηκα πρόσφατα να «σκοτώσω» ένα σπίτι στην πλατεία Αριστοτέλους που βρήκα από το μακαρίτη τον πατέρα μου. Πόνεσε η καρδιά μου. Σε κάθε περίπτωση, υπάρχουν πολύ χειρότερα γύρω μας, εγώ άντεξα, έμεινα όρθιος και προχωράω στις επόμενες μου κινήσεις. Δεν σταματώ ποτέ να ψάχνω κάτι, οι καιροί είναι χαλεποί για όλους.».

Επί 20 χρόνια απασχολούσατε καθημερινά τα ΜΜΕ. Πιστεύετε πως οι δημοσιογράφοι σας γύρισαν την πλάτη; Σας λείπει η τηλεόραση;

«Ήμουν ο αγαπημένος τους. Έβγαζα ειδήσεις, ανέβαζα τα νούμερα της τηλεθέασης. Και ξέρετε, τα νούμερα φέρνουν λεφτά, πολλά λεφτά από τη διαφημιστική πίτα που τότε ήταν μεγάλη… Το «διαζύγιο» μου με τα ΜΜΕ ήρθε όταν έφτασε στα αφεντικά η εντολή πως ο Ψωμιάδης είναι επικίνδυνος, λέει πράγματα που δεν πρέπει να ακούγονται, για τα Μνημόνια, για το Μακεδονικό, για τα εθνικά θέματα. Και κάπου εκεί έπεσε σιγή ασυρμάτου. Πιστεύω πως οι πολίτες έχουν αντίληψη, ξέρουν γιατί από αγαπημένος των ΜΜΕ, «τελείωσα» σε μια νύχτα…»



Ποια η σχέση σας με τον Απόστολο Τζιτζικώστα; Σε ποιους τομείς πιστεύετε πως έχει βελτιωθεί η ΠΚΜ σε σχέση με το δικό σας έργο και σε ποιους τομείς έχει πάει πίσω;

«Ο Απόστολος πάει καλά. Αξιοποίησε πολλά στελέχη της δικής μας Διοίκησης, έχει κοντά του ανθρώπους με αυτοδιοικητική εμπειρία, στελέχη που υπηρετούν την κοινή προσπάθεια για την εξωστρέφεια της Κεντρικής Μακεδονίας. Πιστεύω πως προχωρά με συνέπεια στο δρόμο που χαράξαμε. Άλλωστε έχει εγκαινιάσει σειρά έργων της εποχής των διοικήσεων Ψωμιάδη. Από εκεί και πέρα, το έχω πει ξανά, η θέση του είναι στην κεντρική πολιτική σκηνή»
.




Η Θεσσαλονίκη ρημάζει ημέρα με την ημέρα. Αυτό φαίνεται από την εικόνα της πόλης. Ποιο είναι το μήνυμα σας στους συμπολίτες και τι πρέπει επιτέλους να γίνει;

«Σας προκαλώ να μου δείξετε έστω ένα έργο της διοίκησης του! Θα έπρεπε κανονικά να του απονεμηθεί φωτοστέφανο ανικανότητας και ανυπαρξίας έργων… Με πέντε πόντους χιόνι στο κέντρο της πόλης αποκαλύφτηκε η μαύρη αλήθεια, πως ο βασιλιάς είναι γυμνός. Η πόλη έχει παραδοθεί, είναι απροστάτευτη, πνιγήκαμε σε μια κουταλιά νερό. Αλλά είπαμε, ο δήμαρχος αυτής της πόλης είναι προοδευτικός, αποθεώνεται για τις κόκκινες κάλτσες του και τις γυμνές φωτογραφήσεις του από τα ΜΜΕ που του προσφέρουν απλόχερα ύμνους… Αν ήμουν εγώ δήμαρχος και συνέβαινε αυτό το χάλι, θα με είχαν ξεσκίσει, στην κυριολεξία. Τώρα, όλα ξεχάστηκαν, έχει το θράσος μάλιστα να χαριεντίζεται σε φωτογραφίες με μια αλατιέρα στο χέρι. Η μόνη λύση είναι να κλείσει αυτή η μαύρη σελίδα για το δήμο Θεσσαλονίκης, να πάρει τις ρόμπες του, τις κάλτσες του, τις ψευτοκουλτουριάρικες και εθνομηδενιστικές του απόψεις και να μας αδειάσει τη γωνιά…».

Νιώθετε πως η ΝΔ σας περιθωριοποίησε πολιτικά; Σας «πρόδωσαν» άνθρωποι που δεν το περιμένατε;

«Δεν το νιώθω μόνο εγώ, όλη η Ελλάδα είδε πως προσπάθησαν να με «τελειώσουν», και όχι μόνο πολιτικά. Εγώ έμεινα πιστός στην ιδεολογία της ΝΔ, άλλοι αλλαξοπίστησαν. Αλλά είναι κρίμα κάποιοι στη Νέα Δημοκρατία να δαιμονοποιούν τη Δεξιά. Η μεγαλύτερη πίκρα μου είναι ότι από το πολιτικό μου σπίτι, τη Νέα Δημοκρατία, δεν με στήριξαν στα δύσκολα, ούτε καν ηθικά. Αντίθετα μάλιστα, ξέρω πολύ καλά, ότι κάποιοι «βαρόνοι» πανηγύριζαν όταν κηρύχθηκα έκπτωτος, πίστεψαν πως τελείωσαν με το Ψωμιάδη. Χαιρόντουσαν, όταν ένας δικομανής οικολόγος εκτελούσε το συμβόλαιο της πολιτικής μου εξόντωσης. Αλήθεια, που είναι τώρα αυτός; Εξαφανίστηκε. Αποστολή εξετελέσθη… Όταν όμως έβγαζα το φίδι από την τρύπα στα δύσκολα, όταν ακόμη και ο Σαμαράς κατάπιε το πικρό ποτήρι και αναγκάστηκε να με χρήσει αρχηγό της προεκλογικής εκστρατείας της ΝΔ στη βόρεια Ελλάδα τον Ιούνιο του 2012, τότε ήταν καλός και χρήσιμος ο Παναγιώτης… όσο για τους προδότες που λέτε, τους πιο πολλούς δυστυχώς τους είχα στον κόρφο μου, ευεργετήθηκαν από εμένα και με πούλησαν μέσα σε μια νύχτα…».

Σχεδιάζετε την επάνοδο σας στην πολιτική και με ποιο τρόπο;

«Δεν έφυγα ποτέ από την πολιτική. Είμαι με το όπλο παρά πόδας αν θέλετε. Άλλωστε δεν είμαι εγώ αυτός που δολοφόνησε την αλήθεια ούτε αυτός που έκλεψα τα όνειρα ενός ολόκληρου λαού. Στις επόμενες εθνικές εκλογές θα είμαι και πάλι βουλευτής. Θα δυσαρεστήσω την παρέα του Αντωνάκη, του Δημητράκη, του Άκη, και των άλλων παιδιών. Μπορώ ακόμη να σας πως με ποιο κόμμα δεν θα είμαι σίγουρα υποψήφιος. Με αυτή τη ΝΔ όπως τη σκύλεψαν, δεν μπορώ να έχω καμία σχέση. Τρία χρόνια δεν σήκωσαν το τηλέφωνο να δουν τι κάνω. Λες και δεν υπήρξα ποτέ στη μεγάλη αυτή παράταξη… Και για να σας πάω ακόμη ένα βήμα παραπάνω, η παρουσία μου στα κοινά θα τελειώσει στο μέλλον εκεί που ξεκίνησε, στη μεγάλη μου αγάπη, στην Αυτοδιοίκηση».
.

Μέσω του προφίλ σας στο facebook γράφετε ότι εμπειρικά διαπιστώσατε ότι στους Έλληνες δεν αρέσει η αλήθεια. Αυτό εκτιμάτε ότι αποτυπώνετε στα εκλογικά αποτελέσματα;

« Αυτό που λέω είναι ότι ένα μεγάλο κομμάτι του λαού μας προτιμά τα βολικά ψέματα από τις επώδυνες αλήθειες. Και στις εκλογές αυτό αποδεικνύεται, ναι, προτιμούμε αυτούς που τζογάρουν με την ελπίδα και όχι αυτούς που περιγράφουν την πραγματικότητα, αν και κατά βάθος ξέρουμε ότι έχουν δίκιο. Δυστυχώς, για αυτούς που διαχειρίζονται σήμερα τις ζωές μας έχουμε εμείς ευθύνη. Και αυτή η νόθα κατάσταση θα συνεχίζεται, όσο όλοι μας εξακολουθούμε να πιστεύουμε σε χιλιοφθαρμένες εξαγγελίες, όσο πιστεύουμε πως μπορούμε με ένα μαγικό ραβδί να γυρίσουμε 30 χρόνια πίσω».

Την περασμένη εβδομάδα σημειώθηκαν επεισόδια σε σχολεία από ακραίες πολιτικές δυνάμεις. Σας πλήγωσε η εικόνα αυτή με δεδομένο ότι εσείς στη θητεία σας είχατε δώσει τεράστιο βάρος στην εκπαίδευση;

«Επειδή ρωτάτε για σχολεία. Πετύχαμε ένα μικρό θαύμα, παραδώσαμε πάνω από 130 καινούργια σχολεία, μειώσαμε σε λίγα χρόνια τη διπλοβάρδια στο 8%. Δίπλα στην κοινωνία, στην πράξη. Όσο αφορά στα φαινόμενα που λέτε, έχω επανειλημμένα καταδικάσει τη βία, απ’ όπου και αν προέρχεται. Πόσο μάλλον δε, όταν βλέπουμε τέτοιες εικόνες μέσα σε σχολεία, εικόνες που προσβάλλουν τον πολιτισμό μας. Εγώ απευθύνω έκκληση προς όλες τις πλευρές, για αυτό το κρίσιμο ζήτημα της εκπαίδευσης των προσφυγόπουλων, να πρυτανεύσει η λογική, η σύνεση και η ψυχραιμία. Γιατί ένα νόμισμα έχει δύο όψεις. Και σίγουρα όχι μόνο αυτή που προβάλλουν τα ΜΜΕ…».

Η εκλογή του Ντόναλντ Τραμπ πιστεύετε θα ενισχύσει τα οικονομικά προβλήματα της Ελλάδας. Πολλοί εξέφρασαν φόβους ακόμη και για διάλυση του ΝΑΤΟ. Πως θα είναι η εποχή Τραμπ;

«Το πώς θα είναι η εποχή Τραμπ θα το δείξει το μέλλον. Σε κάθε περίπτωση δεν μπορώ να καταλάβω αυτή την εμμονική στάση Ελλήνων πολιτικών εναντίον του. Τα ενοχλεί προφανώς τα πρωτοπαλίκαρα της Νέας Τάξης στην πατρίδα μας πως ο Τραμπ είναι κατά της παγκοσμιοποίησης, που λέει αλήθειες για την ηγεμονία του Βερολίνου στην Ευρώπη, που προτιμά να στηρίξει τη βαριά βιομηχανία του τόπου του, στηρίζοντας την αμερικανική οικονομία. Η αλήθεια είναι πως οι γλίτσες αυτές της δήθεν προοδευτικής ελληνικής διανόησης ενοχλούνται γιατί ο Τραμπ μιλάει για Πατρίδα, μιλάει για Αξίες, για Θρησκεία, για τις Παραδόσεις. Και με κάτι τέτοια βγάζουν φλύκταινες τα γιουσουφάκια του ψευτοπροοδευτικού φασισμού… Να ξέρετε, η πιο υπερήφανη ίσως στιγμή μου στην πολιτική μου σταδιοδρομία ήταν όταν τοποθέτησα την ελληνική σημαία στην αίθουσα του Κοινοβουλίου. Γιατί η Ελλάδα μας είναι πάνω απ’ όλα!»

Η Ευρώπη και η πολιτική της σφίγγουν τη χώρα μας; Υπάρχουν τρόποι διαφυγής;

«Η χώρα βαδίζει ολοταχώς στα βράχια, αυτή είναι η σκληρή αλήθεια. Βιώνουμε μια οικονομική γενοκτονία, αυτή είναι η πραγματικότητα. Ο Σύριζα συνέχισε το έργο της καταστροφής, της φτωχοποίησης του ελληνικού λαού, η οικονομία έχει καταστραφεί, οι νέοι μας φεύγουν στο εξωτερικό για  μια αξιοπρεπή δουλειά: αυτό εγώ το λέω σύγχρονο παιδομάζωμα. Καθαρές κουβέντες, η χώρα είναι υπό οικονομική κατοχή, είμαστε ο ασθενής που οι ξένοι, οι Γερμανοί δηλαδή, θα επιλέξουν αν και πότε θα μας βγάλουν τον αναπνευστήρα. Για αυτό φωνάζω εδώ και χρόνια για εθνική συνεννόηση, για ενότητα, για ομοψυχία, μήπως και μπορέσουμε όλοι μαζί να βγάλουμε το καράβι από τη λάσπη. Φοβάμαι ότι πλέον είναι πολύ αργά…».

Χαρακτηρίστε με μια λέξη:

Τσίπρας: Δημαγωγός
Μητσοτάκης:Στην πράξη θα κριθεί
Γεννηματά: Ανακύκλωση παλιών υλικών
Κουτσούμπας: Ξύλινη γλώσσα
Σταύρος ΘεοδωράκηςΈπαιξε και έχασε
ΛεβέντηςΈχει ακόμη πολιτικό οξυγόνο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου