Τρίτη 17 Ιανουαρίου 2017

Η Άννα Κορακάκη είναι η κορυφαία αθλήτρια της σκοποβολής



Η Άννα Κορακάκη στην κορυφή του κόσμου! Η Παγκόσμια Ομοσπονδία Σκοποβολής (ISSF) διενήργησε ψηφοφορία για τους καλύτερους αθλητές της χρονιάς και η «χρυσή» Ολυμπιονίκης του Ρίο κατέκτησε την πρώτη θέση.
Μάλιστα, το συγκεκριμένο βραβείο έχει ξεχωριστό ενδιαφέρον, καθώς την ψήφισαν οι προπονητές, οι συναθλητές της και οι εκπρόσωποι του Τύπου.
Η Άννα Κορακάκη, εμφανώς συγκινημένη, δήλωσε στην ιστοσελίδα της ISSF: «Είμαι χαρούμενη γι' αυτό το βραβείο. Είναι τιμή να μου δίνεται αυτός ο τίτλος από τους προπονητές, τους αθλητές και τους εκπροσώπους του Τύπου. Θέλω να τους ευχαριστήσω όλους. Η νίκη είναι κάτι περισσότερο από ένα μετάλλιο. Ξεπέρασα πολλές προκλήσεις και δυσκολίες τα προηγούμενα χρόνια, όπως και άλλοι αθλητές στον κόσμο. Οπότε πάνω απ' όλα αυτή είναι μία αναγνώριση των προσπαθειών μου. Το 2016 ήταν με διαφορά η πιο επιτυχημένη χρονιά μου. Τα πάντα έγιναν σωστά, με εξαιρετικό συγχρονισμό και αυτό είχε ως αποτέλεσμα να μου βγουν όλα όσα μάθαινα και δούλευα όλα αυτά τα χρόνια. Είναι το πρώτο βραβείο που παίρνω ως σκοπεύτρια της χρονιάς και ελπίζω να μην είναι το τελευταίο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου