Πρώτα τα καλά νέα: Μειώνεται από το Σεπτέμβριο το κόμιστρο
στις αστικές συγκοινωνίες της Αττικής. Και ακολουθούν τα κακά νέα: Θα
πληρώνουμε περισσότερα.
Πώς γίνεται αυτό; Απλή αριθμητική:
Το ενιαίο εισιτήριο από 1,40 ευρώ μειώνεται στα 1,20 ευρώ.
Μείωση δηλαδή της ονομαστικής τιμής του εισιτηρίου κατά 14,3%. Ωστόσο μειώνεται
και η χρονική διάρκειά του από 90 λεπτά σε 70. Αυτό σημαίνει ότι το κόστο της
διαδρομής για τον επιβάτη αυξάνεται στα 0,0171 ευρώ το λεπτό από τα 0,0155
ευρώ.
Επιπλέον, στη 1,5 ώρα ισχύος του εισιτηρίου σήμερα πολλοί
είναι εκείνοι που προλαβαίνουν να κάνουν τη δουλειά τους και να επιστρέψουν με
το ίδιο εισιτήριο. Στα 70 λεπτά της ώρας το επιβατικό κοινό αυτής της
κατηγορίας θα περιοριστεί και το κόστος μετακινήσεων μετ’ επιστροφής για τους
υπόλοιπους θα αυξηθεί στα 2.40 ευρώ από 1.40.
Η δε εντυπωσιακή –πράγματι- μείωση της τιμής της μηνιαίας
κάρτας απεριορίστων διαδρομών κατά 33,3% συνοδεύεται από την κατάργηση της
φτηνής κάρτας των 20 ευρώ μόνο για λεωφορεία και τρόλεϊ. Όσοι την αγόραζαν θα
πρέπει να καταβάλλουν πλέον 30 ευρώ, ασχέτως αν δεν χρησιμοποιούν το μετρό ή
τον ηλεκτρικό σιδηρόδρομο.
Ένας απλός επαναπροσδιορισμός της τιμολογιακής πολιτικής, με
μειώσεις σε ορισμένες περιπτώσεις και αυξήσεις σε κάποιες άλλες παρουσιάστηκε
ως μείωση της τιμής του εισιτηρίου. Η δημιουργική λογιστική στα καλύτερά της...
H επικοινωνιακή δεινότητα επίσης...
Όσον αφορά, τέλος, το πολυθρύλητο ηλεκτρονικό εισιτήριο,
τεχνολογία που εφαρμόζεται σχεδόν σε όλες τις μεγαλουπόλεις του κόσμου και όχι
μόνο των ανεπτυγμένων χωρών, που συμβάλλει αποφασιστικά στην αντιμετώπιση
λαθρεπιβίβασης και που έπαψε εδώ και δεκαετίες να αποτελεί τεχνολογική
πρωτοτυπία, ενημερωθήκαμε ότι η ελληνική πρωτεύουσα θα χρειαστεί ακόμη δύο
χρόνια για να το αποκτήσει.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου