Πέμπτη 10 Σεπτεμβρίου 2015

Δομίνικη Τσεγκιέλσκου: Πείσμωσα και πάλεψα για τα όνειρα μου

Ως άλλη Θεά Άρτεμης ποζάρει στο δέντρο
Η Δομίνικη Τσεγκιέλσκου από μικρή μετρούσε τα άστρα και ήθελε να ανέβει ψηλά στον ουρανό για να τα αγγίξει.
Ο δρόμος αυτός δύσκολος μα με οδηγούς τα όνειρα της και το πείσμα της κατάφερε να φτάσει ψηλά και έπεται και συνέχεια.
Η ίδια μιλά στο Πινάκιο για την πορεία της και για όσα έχει κατακτήσει σε αυτήν την διαδρομή της.  Άλλωστε το μόντελινγκ έχει γίνει τρόπος ζωής της όπως τονίζει.
Στην συνέντευξη που ακολουθεί δεν παραλείπει να υπογραμμίσει πως τα social media έφθειραν το φλερτ…
Διαβάστε την συνέντευξη που ακολουθεί γιατί η Δομίνικη θα είναι πολύ ψηλά τα επόμενα χρόνια!

Συνέντευξη στον Λευτέρη Χ. Θεοδωρακόπουλο για το Πινάκιο


Δομινίκη Τσεγκιέλσκου…Ποια είσαι; Συστήσου μας…


«Είμαι 20 ετών και σπουδάζω αισθητική. Πάθος μου μεγάλο είναι ο χορός με τον οποίο έχω ασχοληθεί πιο μικρή πολλά χρόνια αν και το σταμάτησα λόγο του ότι μου αρέσει η γυμναστική εξίσου πολύ. Στον ελεύθερο μου χρόνο κάνω pilates και αερόβια γυμναστική εάν δεν έχω στο πρόγραμμα τις καθημερινές μου ασκήσεις».

Το μόντελινγκ ήταν ο στόχος της 

Τι ήταν αυτό που σε ώθησε να ασχοληθείς με το μόντελινγκ;

«Ασχολούμαι με τον χώρο του μοντελινγκ τα τελευταία δυο χρόνια και πιστεύω πως τώρα ήρθε η ώρα να ξεκινήσω τα καλύτερα».


Ο χώρος σου έχει ανταγωνισμό ή δεν μπαίνεις σε διαδικασίες και είσαι προσηλωμένη στην δουλειά σου;

«Ήταν οι άνθρωποι στους οποίους έλεγα ότι θέλω να γίνω μοντέλο και μου έλεγαν πως δεν μπορώ και ότι δεν θα τα καταφέρω. Οποίος θέλει κάτι πολύ και έχει στόχους μπορεί να τους πραγματοποιήσει. Με πείσμωσαν και να που τα κατάφερα Εγώ είμαι προσηλωμένη σε αυτό που θέλω να κάνω και δεν αφήνω να μου αποσπάει την προσοχή σε κάτι άλλο».


Ποια ήταν η πρώτη σου φωτογράφιση και πότε;

«Για έκθεση φωτογραφίας και κατάλογο ρούχων το 2013».

Ποιο είναι το κόνσεπτ φωτογράφισης που θυμάσαι και γιατί;

«Όλες τις φωτογραφήσεις τις θυμάμαι την κάθε μια ξεχωριστά δεν μπορώ να ξεχωρίσω κάποια».


Τι σημαίνει το μόντελινγκ για εσένα;
 
Η  Δομίνικη υποστηρίζει πως πλέον οι άνδρες φοβούνται τις δυναμικές γυναίκες
«Έχει γίνει τρόπος ζωής μου το μοντελινγκ, μπαίνεις σε καθημερινό πρόγραμμα και αλλάζει λίγο ο τρόπος ζωής σου. Είναι κάτι το οποίο αγαπώ παρά πολύ και δεν θα το αφήσω όσο έχω την ευκαιρία να το κάνω».

Οι άντρες φοβούνται να πλησιάσουν μια δυναμική γυναίκα;

«Ναι, συνήθως διστάζουν η αλήθεια είναι ...το φλερτ πλέον έχει άλλη έννοια από τότε που δημιουργήθηκαν τα social media».


Ποια είναι η πιο ωραία ατάκα που έχεις ακούσει από το αντίθετο φύλλο;

«Ακούω πολλά αλλά δεν έχω ξεχωρίσει κάποιο».

Έχεις φλερτάρει εσύ άντρα;

«Δεν θυμάμαι να το έχω κάνει»

Θεωρείς πως οι γυναίκες πια είναι «αντράκια» και οι άντρες πιο μαλθακοί;

«Θεωρώ ότι κάπου έχουν χάσει τον ρόλο τους οι άνδρες και οι γυναίκες.
Προσέχουν τόσο πολύ τον εαυτό τους για να αρέσουν στους άλλους που έχουν χάσει το πραγματικό νόημα του καλλωπισμού και τον χαρακτήρα τους κυρίως».
                                       
Τέλος, τι σημαίνει για σένα ο όρος «έρωτας»

Εξηγεί τι σημαίνει....ο έρωτας

«Έρωτας είναι η σύναψη διαπροσωπικών σχέσεων που μέσα από το συναίσθημα εξελίσσονται οι άνθρωποι. Έντονα συναισθήματα, έντονες συμπεριφορές και πολύ πάθος

Ατόφια ομορφιά

Μια καλλιτεχνική φωτογραφία που θυμίζει λίμνη των κύκνων

Σε στιγμές χαλάρωσης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου