Κυριακή, 16 Οκτωβρίου 2016

Στον προφήτη Ηλία της Καστοριάς η Ελευθερία Γιαννάδου μας υποβάλει σε…διατάσεις

Η Ελευθερία Γιαννάδου από την κορυφή του προφήτη Ηλία κοιτά την Βόρεια Λίμνη

Αναμφισβήτητα ένα από τα πιο γραφικά σημεία της αρχόντισσας της Δυτικής Μακεδονίας, της Καστοριάς είναι ο Προφήτης Ηλίας, από την κορυφή του οποίου ξεπετάγεται όλη η Βόρεια λίμνη. Η Ελευθερία Γιαννάδου επέλεξε αυτό το σημείο για διατάσεις. Μαζί της και εμείς…παίρνουμε δύναμη από την εκπληκτική θέα, κάνουμε ζέσταμα και αρχίζουμε…


Διάταση γαστροκνημίου

Στηρίξου σε  έναν τοίχο με τα χέρια στο ύψος του προσώπου σου. Μετακίνησε το δεξί σου πόδι πίσω, πιέζοντας την φτέρνα στο έδαφος, ενώ ταυτόχρονα λύγιζε το αριστερό σου πόδι. Μείνε στο σημείο που νιώθεις την διάταση στην γάμπα του πίσω ποδιού (γαστροκνήμιο και Αχίλλειο τένοντα). Άλλαξε πόδι!

Διάταση ισχίου και μηρού

Γονάτισε τοποθετώντας μπροστά  το δεξί σου πόδι, φρόντισε να έχεις  το γόνατο σου πάνω από τον αστράγαλο. Προσπάθησε τώρα να μετακινήσεις το αριστερό σου πόδι με το γόνατο στο έδαφος προς τα πίσω, μέχρι να νιώσεις την διάταση στον μηρό σου (τετρακέφαλος και λαγονοψοΐτης). Πίεσε την λεκάνη προς τα εμπρός, χωρίς όμως να ξεπεράσει το μπροστά γόνατο την κάμψη των 90 μοιρών.



Ή διάταση αυτή είναι χρήσιμη για άτομα που παρουσιάζουν λόρδωση και προβλήματα στη ράχη.

Διάταση εσωτερικών μυών του μηρού
Κάθισε  με λυγισμένα πόδια και ένωσε τα πέλματα σου. Ακούμπησε τα χέρια στα γόνατα σου και λύγισε τους αγκώνες . Άσκησε πίεση με τα χέρια ενώ προσπαθείς να σηκώσεις τα γόνατά σου και μείνε για 10 δευτερόλεπτα. Έπειτα χαλάρωσε και πίεσε τα γόνατά προς το δάπεδο όσο μπορείς περισσότερο και μείνε για ακόμη 10 δευτερόλεπτα.



Ή διάταση αυτή είναι χρήσιμη για τις έγκυες γυναίκες και τα άτομα των οποίων οι μηροί έχουν την τάση να στρέφονται προς τα μέσα προκαλώντας πόνο στην ράχη και τα γόνατο και πλατυποδία.

Διάταση οπίσθιων μηριαίων
Ξάπλωσε και πάτησε τα πόδια σου λυγισμένα. Σήκωσε το ένα πόδι και κράτησε με το ίδιο χέρι τα δάχτυλα του ποδιού. Με το άλλο χέρι πιάσε το πόδι από πίσω. Πιέζοντας τα δάχτυλα προς τα κάτω και την φτέρνα προς τα πάνω προσπάθησε να ισιώσεις  το γόνατο. Άλλαξε πόδι.






Διάταση ράχης και γλουτών
Ξάπλωσε και αγκάλιασε τα γόνατα απο πίσω. Πιεσέ τα οσο πιο κοντά μπορεις στο στήθος και μείνε για 10 δευτερόλεπτα.

Η διάταση αυτή είναι χρήσιμη για άτομα με ραχιαλγία και λόρδωση.
Διάταση κορμού και έξω μυών του ισχίου με στροφή.
Κάθισε και τέντωσε το δεξί πόδι μπροστά. Λύγισε και σταύρωσε το αριστερό σου πόδι, πάνω από το δεξί γόνατο. Στρίψε αριστερά όσο περισσότερο μπορείς με τον κορμό σου όρθιο και τοποθέτησε το δεξί χέρι πλαγια απο το αριστερό πόδι, και το αριστερό σου χέρι στο πάτωμα πίσω από τους γλουτούς. Νιώσε την διάταση στους μυς του κορμού κατά μήκος της σπονδυλικής σου στήλης και στην έξω επιφάνεια του ισχιου του λυγισμένου σου ποδιου.


Θωρακική διάταση
Στάσου μπροστά από μια πόρτα και άνοιξε τα χέρια λίγο πιο κάτω από το ύψος των ώμων σου. Βάλε μπροστά το ένα σου πόδι και ρίξε το βάρος του κορμού σου μπροστά. Μείνε 5 δευτερόλεπτα. Άνοιξε τα χέρια έκταση, δίπλα από τους ώμους και επανέλαβε. Σήκωσε τα τώρα πιο ψηλά από τους ώμους, στις 135 μοίρες και επανέλαβε ξανά την διάταση.


Διάταση βραχίονα
Τέντωσε τα χέρια ψηλά, σταύρωσε τα και ένωσε τις παλάμες σου. Σπρώξε όσο πιο ψηλά και πίσω μπορείς τα χέρια σου.







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου