Κυριακή, 30 Οκτωβρίου 2016

Ένα σύνθετο burpee από την Ελευθερία Γιαννάδου στην φθινοπωρινή Καστοριά


Άλλαξε η ώρα, κοιμηθήκαμε  όλοι λίγο παραπάνω αλλά και η άσκηση επιβάλλεται. Από την υπέροχη φθινοπωρινή Καστοριά η νεαρή γυμνάστρια Ελευθερία Γιαννάδου μας δείχνει μια άσκηση η οποία θα γυμνάσει όλο μας το κορμί. Ας την ακολουθήσουμε για να κρατηθούμε σε φόρμα και μετά από αυτήν επιβάλλεται μπάνιο με ζεστό νερό και τσάι ή καφές.. Βέβαια το καλύτερο δυνατό θα ήταν να απολαμβάναμε γυμναστική και καφέ στην Καστοριά.  Ας αφήσουμε τα λόγια, βάλτε φόρμα, δέστε γερά τα κορδόνια και πάμε να γυμναστούμε μαζί με την Ελευθερία.
Ο λόγος και οι εντολές δικές της…


«Στην Καστοριά φθινοπώριασε για τα καλά και ή διαδρομή της γυρολιμνιάς έχει καλυφθεί με φύλλα.  Ο καιρός νωχελικός και με μια και μόνο άσκηση θέλουμε να γυμνάσουμε όλο το σώμα και να ξεμπερδέψουμε!»

Burpees
Υπάρχουν διάφοροι τύποι burpees. Μερικά συμπεριλαμβάνουν σανίδα, άλλα κάμψη ή άλμα στο τελείωμα.
Εμείς κάναμε ένα σύνθετο burpee για να γυμνάσουμε όλο το σώμα και να αυξήσουμε την αντοχή μας!


Βήμα 1
Βρες ένα πεζούλι, παγκάκι ή κάτι σταθερό που μπορείς να κάνεις άλμα πάνω του.
Στήριξε το σώμα σου σανίδα σφίγγοντας δυνατά το σώμα σου.

Βήμα 2
Λύγισε τα χέρια σου και κάνε μία κάμψη

Βήμα 3
Μάζεψε με ένα άλμα  τα πόδια σου κοντά στα χέρια

Βήμα 4
Ανέβα με ένα άλμα πάνω στο πεζούλι, κάνοντας ένα κάθισμα

Βήμα 5
Τέντωσε το σώμα σου και κάνε ένα άλμα ψηλά

Βήμα 6
Τοποθέτησε ξανά τα χέρια σου δίπλα στα πόδια, κάνε ένα άλμα πίσω, και έλα στην αρχική θέση της σανίδας


Αν θέλεις βέβαια να κάνεις λίγο πιο εύκολη την άσκηση μπορείς να αποφύγεις εντελώς τα άλματα, και να κινείς τα πόδια σου με απλά βήματα:
Στο 3ο βήμα λύγισε ένα ένα τα πόδια κοντά στα χέρια σου

Στο 4ο βήμα ανέβασε ένα ένα τα πόδια στο πεζούλι για να κάνεις το κάθισμα

Και επέστρεψε στην αρχική θέση με τον ίδιο τρόπο!

Δείτε επίσης: Η Ελευθερία Γιαννάδου από την Καστοριά μας συμβουλεύει πως να εδυναμώσουμε τα γόνατα μας



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου