Κυριακή, 6 Νοεμβρίου 2016

Η Ελευθερία Γιαννάδου δίνει 3 SOS διατάσεις για τον αυχένα

Η Ελευθερία Γιαννάδου  στην πανέμορφη φθινοπωρινή  Καστοριά 


Σίγουρα όσοι διαβάζετε αυτές τις αράδες θα είστε ή θα ήσασταν πιασμένοι στον αυχένα. Δυστυχώς ο σύγχρονος τρόπος ζωής απαιτεί τα μάτια μας να είναι μπροστά από οθόνες υπολογιστών και την τάση αυτή ακολουθεί και το υπόλοιπο σώμα με στάσεις όχι πολύ καλές. Η νεαρή γυμνάστρια από την Καστοριά μας προτρέπει σε ασκήσεις για τον αυχένα. Ας διαβάσουμε προσεκτικά τα βήματα και ας τις ακολουθήσουμε…  Φυσικά η Ελευθερία κάνει ασκήσεις στην πανέμορφη Καστοριά δίπλα από την λίμνη η οποία έχει «φορέσει» το φθινοπωρινό της φόρεμα.


Αυχένας: το σημείο στο σώμα μας που όλοι κάποια στιγμή νιώθουμε να είναι «πιασμένο». Γι’αυτό συνηθως ευθύνεται η κακή σταση που έχουμε στο σώμα μας καθ’όλη τη διάρκεια της ημέρας. Ακόμη χειρότερα δε, τώρα τον χειμώνα, που βγαίνοντας έξω στο κρύο  σφίγγουμε το σώμα μας, και ασυναίσθητα μαζεύουμε τους ώμους μας προς τα πάνω, με αποτέλεσμα να επιβαρύνουμε ακόμη περισσότερο την περιοχή!


Διατάσεις για τον αυχένα

1η διάταση.
Στάσου όρθιος σε έναν τοίχο, με την πίσω μεριά του σώματος σου να εφάπτεται πάνω του από τις φτέρνες μέχρι το κεφάλι. Πίεσε το πηγούνι σου προς τον λαιμό, και ακούμπησε το έτσι στον τοίχο. Σπρώξε με το κεφάλι σου ήπια τον τοίχο και μέτρα 5 δευτερόλεπτα. Επανέλαβε 10 φορές.


Εναλλακτικά αν είσαι έξω κ δεν έχεις τοίχο να στηριχτείς, δέσε τα χέρια μεταξύ τους, πέρασε τα πίσω από το κεφάλι, και βάζοντας ίση δύναμη στα χέρια και το κεφάλι σου, πίεσε τα μεταξύ τους.

2η διάταση.

Στάσου όρθιος και στρίψε το κεφάλι σου δεξιά. Με το δεξί σου χέρι ακγάλιασε το κεφάλι σου και πιάσε το καλά με ολη την παλάμη, απο το σημείο που τελειώνει ο αυχένας και ξεκινάει το στρογγυλό της κεφαλής. Κλείσε το πηγούνι σου προς τον λαιμό, και πίεσε το κεφάλι σου προς τα πάνω και μέσα με την παλάμη. Ταυτόχρονα σπρώχνε το αριστερό σου χέρι προς το πάτωμα. Κρατησε 5 δευτερόλεπτα και κάνε 5 επαναλήψεις. Άλλαξε μεριά!


3η διάταση

Κράτησε με το δεξί σου χέρι τον αριστερό καρπό πίσω από την πλάτη σου και τράβηξε ήπια το αριστερό σου χέρι προς τα κάτω.

Πίεσε ταυτόχρονα το κεφάλι σου δεξιά, προσέχοντας να εχεις μέτωπο μπροστά και να μην στρίβεις το κεφάλι σου ούτε πάνω, ούτε κάτω. Μείνε για 5 δευτερόλεπτα και χαλάρωσε. Επανέλαβε 5 φορες.


ΠΡΟΣΕΞΕ! Μην κάνεις απότομα τις κινήσεις και μην βάζεις απότομα δύναμη! Σε όλες τις διατάσεις θα πρέπει να νιώθεις ένα ευχάριστο τράβηγμα.








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου