Τρίτη 14 Ιουλίου 2015

Ξετυλίγοντας σε 10+1 ερωτήσεις το παραμύθι της Ελένης Αλεξανδρή



Συνέντευξη: Vassilis Thom για το Πινάκιο

Η πορεία της ζωής της δεν διαφέρει πολύ από ένα παραμύθι….Άλλωστε η ίδια είναι τόσο όμορφη σαν πριγκίπισσα. Ο λόγος; 


Για την Ελένη Αλεξανδρή η οποία μιλά στο Πινάκιο και τον Vassilis Thom με αφορμή την τελευταία της φωτογράφιση με τα ρούχα του σχεδιαστή. 

Η Ελένη μίλησε για την εμπειρία της στο X-Factor, για τις πόρτες που της άνοιξε ενώ ταυτόχρονα εξηγεί γιατί δεν θα πήγαινε σε ανάλογο talent-show


Μίλησε επίσης και για την συνεργασία της με την Άννα Βίσση την σεζόν που πέρασε, ενώ μας αποκαλύπτει ένα από τα μεγαλύτερα που έχει μάλιστα ευρωπαϊκές διαστάσεις. Διαβάστε την συνέντευξη που παραχώρησε στον Vassilis Thom...







Ελένη υπάρχουν στιγμές που σκέφτεσαι εκείνο το μικρό κορίτσι που ζούσε στον Καναδά και έκανε όνειρα για το τι θα κάνει στο μέλλον του; Φανταζόσουν ότι θα έχεις αυτή την πορεία σήμερα;



«Επειδή ήμασταν τυχεροί, ερχόμασταν κάθε καλοκαίρι στην Ελλάδα και την αγάπησα πολύ, οπότε προσαρμόστηκα αρκετά γρήγορα και εύκολα.  Δεν αντιμετώπισα καμία δυσκολία σοβαρή.  Νομίζω για τους περισσότερους ομογενείς που μετακομίζουν στην Ελλάδα, το πιο περίεργο είναι το ότι τα μαγαζιά τις Κυριακές είναι κλειστά J χαχα! Πάντως χωρίς πλάκα, μία δυσκολία είναι τα ωράρια των καταστημάτων και των δημόσιων υπηρεσιών.  Πολύ δεν το γνωρίζουν αυτό αλλά είχα ήδη μετακομίσει στην Ελλάδα ενάμιση χρόνο πριν το X-Factor γιατί αγαπούσα την Ελλάδα». 

Μπαίνοντας στο παιχνίδι υπήρξες αποδέκτης μεγάλης δημοσιότητας, σου δημιούργησε ποτέ αυτό πρόβλημα στην προσωπική σου ζωή εκείνο το διάστημα;
«Δεν μου δημιούργησε κανένα πρόβλημα στην προσωπική μου ζωή.  Όταν ακολουθώ κάτι, είμαι πολύ συγκεντρωμένη και αφοσιωμένη σ’αυτό.  Είμαι πολύ τυχερή που είχα και συνεχίζω να έχω άτομα δίπλα μου που με στηρίζουν και πιο πολύ στις δύσκολες στιγμές της δουλειάς αυτής». 

Υπάρχει μια απορία στον κόσμο για τα παιδιά που έχουν πάρει μέρος σε ανάλογα τάλεντ σόους για την μετέπειτα πορεία τους. Εσένα σε βοήθησε το X-Factor ;



«Εμένα με βοήθησε πάρα πολύ το X-Factor γιατί κέρδισα δημοσιότητα (όπως είπες και πιο πάνω) και μου δόθηκαν κάποιες ευκαιρίες που επίσης με βοηθήσανε.  Έχω συνεργαστεί με το Θηρίο όπου το τραγούδι μας “Ποιος Για Σένα” έφτασε πάνω από 4 εκατομμύρια views σε δύο κανάλια στο youtube και προχώρησα σε συνεργασίες με πολλούς αξιόλογους καλλιτέχνες όπως τον Νίκο Μακρόπουλο, τον Νίκο Οικονομόπουλο, την Δέσποινα Βανδή, τον Κώστα Μαρτάκη, τον Πάνο Κιάμο και πιο πρόσφατα με την τοπ ντίβα Άννα Βίσση στις “Καμπάνες του Edelweiss.”».
Ποια συνεργασία σου ξεχωρίζεις μετά το παιχνίδι;

«Κάθε συνεργασία που έκανα μετά το παιχνίδι ήταν ξεχωριστή.  Κάθε μία από αυτές, είχε να μου δώσει και κάτι». 

Φέτος έκανες ένα μεγάλο βήμα, εμφανίστηκες στο πλευρό της Άννας Βίσση στην ροκ όπερα του Νίκου Καρβέλα «οι Καμπάνες του Edelweiss» με την ιδιότητα και της ηθοποιού. Ποια είναι αίσθηση που σου άφησε αυτή η συνεργασία και εμπειρία;

«Πραγματικά ήταν απ’τις πιο όμορφες και συναρπαστικές εμπειρίες της καλλιτεχνικής μου πορείας.  Αυτό που μένει λοιπόν μετά από μία τέτοια εμπειρία είναι η δημιουργία και η πρόκληση σε καινούρια πράγματα που σε εκφράζουν».  


 Θα ήσουν θετική στο να λάβεις μέρος σε ανάλογο σόου ξανά;

«Δεν νομίζω ότι θα πήγαινα πάλι να διαγωνιστώ σε ανάλογο talent show.  Ήταν μία και μοναδική εμπειρία και κρατάω όμορφες αναμνήσεις».

Έχεις σκεφτεί τον εαυτό σου να παίρνει μέρος στον διαγωνισμό της Eurovision;

«Σε διαγωνισμό της
Eurovision θα ήθελα πάρα πολύ να πάω.  Πιστεύω με το σωστό τραγούδι και με μία δυνατή ομάδα θα μπορούσα να εκπροσωπήσω την Ελλάδα μας με αξιοπρέπεια».  


Είσαι από τα νέα πρόσωπα στο χώρο που δεν απασχολείς με την προσωπικά σου. Έχεις σταθεί «τυχερή» ή δεν το επιδίωξες;

«Πιστεύω ότι δεν έχω επιδιώξει κάτι τέτοιο και η αλήθεια είναι ότι χαίρομαι για αυτό γιατί θέλω πολύ ο κόσμος να με βλέπει μέσα από τις καλλιτεχνικές μου δραστηριότητες».

Πως φαντάζεσαι τον εαυτό σου σε 10 χρόνια από τώρα;
«Φαντάζομαι να έχω αποκτήσει οικογένεια και να συνεχίζω να μοιράζομαι όμορφες στιγμές με τον κόσμο είτε σαν ηθοποιός στο θέατρο είτε σαν τραγουδίστρια σε μουσικές σκηνές/συναυλίες».
Αν θα μπορούσες τον κόσμο να άλλαζες τι θα έκανες;
«Θα προσπαθούσα να δώσω ελπίδα και φως, αγάπη και σεβασμό για τους γύρω μας.  Be kind to all». 
Credits
Clothes: Vassilis Thom
Photographer: Yannis Fragos


Hair: Babis Biblis

Stylist: Notis Sakoulas

Shoes: MIGATO


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου